8.bölüm

7.5K 463 422
                                    

Beyaz güvercin gökyüzünde süzülürken arkasından hüzünlü gözlerle baktım. Son şansımdı bu kuş benim. Yoongi son şansımdı benim.

Odama gidip eşyalarımı toplamaya başladım. Yoongiye güvenmek istiyordum ama bir kez beni kurtardı diye ona güvenemezdim. Eşyalarımı toplayıp yatağımın üzerine oturup gitme vaktini beklemeye başladım.

Yazardan

Yoongi kendine doğru süzülen kuşla şaşırdı. Önüne konup ona bakan kuşun ayağında ki kağıdı fark edip aldı. Kağıdı açıp okumaya başladı.

Yoongi... Ben jeon kabilesinden Taehyung. Geçen sefer kurtardığın için teşekkür ederim. Ayrıca kulağımın arkasına bıraktığın busede beni sinirlendirmedi. Aksine çok heyecanlandırdı.

Aslında bu mektubu o buseden aldığım cesaretle yazıyorum. Beni kim sürüsüne veriyorlar. Lütfen bana yardım et yoksa ben kendim kurtulmaya çalışacağım. Sen bu mektubu okurken ben çoktan yola çıkmış olurum.
Seni bekleyeceğim....

Jeon Taehyung

Yoongi okuduğu mektupla çılgına dönmüştü. Gözleri kan kırmızısına döndü. Sevdi şuan kim namjoonun sürüsüne gidiyordu. Belki kardeşini koruyamamıştı ama sevdiğini koruyacaktı. Onlara vermeyecekti. Kurda dönüşüp koşmaya başladı.

_____

Jungkook Taehyung'un yola çıkmasıyla odada dört dönmeye başladı. Jiminse gözleriyle onu takip ediyordu.

"Jungkook otur artık başım döndü"

Jungkook duymamazlıktan geldi.

"Taehyungu ordan kurtarmalıyım"

"senin beni aldığın gibi anlaşmayla onlarda Taehyungu aldı. Ettiğini buluyorsun işte"

Jiminin sözleri jungkooku daha çok sinirlendirmişti. Jiminin önüne geçip dikildi.

"kes sesini jimin."

"doğruları söylüyorum. Aynı şey değil mi yaptıkları?"

"hayır değil. Arasında dağlar kadar fark var"

"neymiş?"

"onlar Taehyunga kötü davranacaklar. Kim bilir orada neler yapacaklar ona?"

"baya farklıymış" mırıltıyla söyleyip göz devirdi jimin.

"evet baya farklı çünkü seni mühürleyen kişi seni......s-seni koruyor en azından"

Jungkook bir an bocaladı fakat cümlesini tamamladı. O an kapı kırılırcasına açıldı. Jungkook sinirle arkasını dönmeden.

"HANGİ SAYGISIZ İÇE- yoongi?"

Jimin ve jungkook boş boş gelen yoongiye bakıyorlardı.

"sizden bir şey istemeye geldim...."

_________

Taehyung arabanın durmasıyla korkuyla kafasını dışarı uzattı. Hiç bir şey göremedi. Namjoon önde ki arabadan inip. Arabaların önünde duran yoongiye ilerledi.

Bloody Wolf - Jikook/TaegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin