İlk başta yorumlarınız için gerçekten çok teşekkür ederim. Çok fazla motive oldum. O yüzden elimden geldiğince hızı yb attım. Yine yorumlarınızı bekliyorum
İyi okumalar ve 23 Nisan çocuk bayramınız kutlu olsun!
Jungkook olabildiğince hızlı bir biçimde hızlı koşuyordu. Koşarken bir kaç yeri yıkmış, etraftakilere çarparak gidiyordu. Eve vardığında hızla kapıyı açıp bağırdı
"JİMİN!"
Evi hızlıca gezmeye başladı. Bir yandan da bağırmaya devam ediyordu. Duyduğu sesle yukarı çıktı. Banyoya hızla dalıp yerde ki jimine baktı.
"j-jungko-ah"
Jungkook hızlıca jiminin yanına gidip çöktü.
"jimin! Neyin var? Gidelim."
Hızlıca jimini kucağına alıp evden çıktı. Koşarak doktora gitti.
"doktor! Doktor! Yardım edin!"
Hızlıca yatırdı oradaki yatağa. Doktor jimine bakmaya başladı. Jungkooka dışarı çıkmasını söyleyip dışarı aldı.
Dışarda 5-10 dakika döndükten sonra doktor odadan çıktı.
"neyi var doktor? İyi mi?"
"söylemeyeceği-"
Jungkook zaten sinirliydi. Doktoru dinlemeden yakasına yapıştı.
"ne demek söylemeyeceğim lan"
"içeri girin anlayacaksınız."
Jungkook şuan adamı dövmek istiyordu fakat içeri girip jimini görmek istediği için adamı bırakıp odaya girdi.
Kapıyı kapatıp diğer tarafa bakan jimine doğru yaklaştı.
"jimin, iyi mi-"
Jungkook gördüğü şeyle yerinde kala kalmış gözleri kocaman olmuştu.
"Gözlerin....."
"ne olmuş gözlerime Jungkook"
Jimin korkup gözlerine dokundu.
Jungkook hafifçe tebessüm edip jimine yaklaştı."jimin gözlerin sarı renkte"
"ne!" jiminin gözleri kocaman oldu ve bakışlarını karnına indirdi.
"irislerin sapsarı olmuş jimin"
Jungkook gözlerini jiminin gözlerine kenetlenmiş çekmiyordu. Jiminin önüne çöktü. İlk önce jiminin saçını okşayıp. Daha sonra karnını okşadı.
"çok korkuttun beni. Canının yandığını hissettiğimde ödüm koptu. Neden o kadar canın yanmış?"
"kendime be düzenime pek dikkat etmedim."
Jimin hala olayın şokundaydı. O sırada kapı pat diye açıldı ve Taehyung korkuyla jimine bakmaya başladı. Gözlerini fark ettiği sıradada çığlık attı.
"JIMIN HAMİLEEEEE AAAA"
Koşup jimine sarılacaktı ki Jungkook tarafından yakalanıp durduruldu.
"ne yapıyorsun? Hamile ve üzerine atlayıp sarılacak mısın? Dikkat et."
"oh pardon."
Jimine yaklaşıp sıkıca sarıldı.Th: eee tebrik etsenize amca oluyorum..
Jk-jm: nE?
Th: hemen gidip annemgile hoseoka herkese haber etmeliyim! Varisin varisi geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bloody Wolf - Jikook/Taegi
Fanfiction'omega park' ı istiyorum' En güçlü sürülerden olan jeonlarla savaşmak yerine anlaşmaya karar vermiştik. Fakat böyle bir şart sunmalarını beklemiyorduk ♡18.07.2021 - 21.07.2021 #4 jikook ♡13.07.2021 - 21.07.2021 #2 kookmin