Selam ben geldim! Lütfen yorumlarınızla moodumu yükseltin. Sizleri seviyorum
Keyifli okumalar🖤
Yoongi odaya gittiği zaman Taehyung çoktan uyumuştu. Fazlasıyla yorgun ve bitkin gözüküyordu. Yanına gidip uyandırmamaya dikkat ederek yanına kıvrıldı. Kollarını beline dolayıp o da uyudu.
Jungkooksa eşinin karnına elini koymuş o şekilde uyuyakalmıştı. Jimin uyuyamamış olanları düşünüyordu.
Sinirli sinirli ormana gittiğinde karşına birden çıkıp onu bayıltan oğlan ve Taehyungu düşünüyordu. İkisininde sağ salim bulunup kurtarılması... Cidden çok şanslılardı. Yoongi 1 dakika bile geç kalsa olacakları düşünemiyordu.
______
Jimin çabucak iyileşmişti. Her şey normale dönmüştü. Jungkook işi olduğu için erkenden gitmişti. Jiminse kaç gündür göremediği hoseok'u arıyordu. Derenin kenarına oturmuş öylece akan suya bakıyordu.
"ne yapıyorsun burda hoseok?"
"oh jimin! Tanrıya şükürler olsun iyisin. Üzgünüm yanına gelemedim. Jungkook benden hoşlanmıyor biliyorsun."
"evet evet. Sorun değil. Ama sen iyi gözükmüyorsun"
"evet jaesoo yüzünden."
"üzülme hoseok. Eminim seni sevece-"
"SEVMEYECEK. ÇÜNKÜ O SENİN ABİNİ SEVİYOR VE BURDA BEN DURURKEN APTAL GİBİ ONUN İÇİN ÜZÜLÜYOR ŞUAN."
"Hoseok sakin ol"
"ü-üzgünüm. Gitmem gerek"
Hoseok, hiç bir şey demesine izin vermeden gitti. Jimin şaşkınca arkasından bakıyordu. O sırada sesleri duydu.
___________
Yoongi jimine bakmak için gitmişti fakat dışarıda olduğunu öğrenince tekrar dışarı çıktı. Doları çıkar çıkmaz üzerine atlayan kızla geriledi.
"yoongi..."
"ne?" şaşkınca geri çekilmeye çalışıp kıza baktı.
"Taehyungu gerçekten seviyor musun? Güç için bunu yapacak birisi değilsin sen. Onu gerçekten sevmiyorsun değil mi? Kırılmasın diye yalnızca bu yaptıkların?"
"ne saçmalıyorsun sen. Çekil"
Sakin bir ses tonuyla söylemişti yoongi. Ama jaesoo nun çekilmeye gönlü yoktu.Kendine göre o da haklıydı tabii. Sevdiği oğlana ulaşmaya kaybetmemeye çalışıyordu.
O sırada Taehyung bahçeye çıktı ve yoonginin omuzlarına ellerini koymuş ve fazlaca yakın duran kızı gördü.
Biraz daha onlara yaklaştı yavaş adımlarla.
"yoongi..."
Yoongi Taehyungun sesini duymasıyla hemen kızın ellerini çekti üzerinden.
"t-Taehyung yanlış anladın"
"neyin yanlış anladım? Gözlerimle gördüm yoongi"
Jaesoo: yanlış felan anlamadın gördüğün gibi.
Taehyung dudaklarını birbirine bastırıp kafasını salladı.
Yg: cidden... Taehyung ben birden çıkınca o atla-
Th: sus yoongi. Gördüm ben her şeyi.
Yavaş adımlarla onlara yaklaşıp iyice jaesoonun önünde dikildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bloody Wolf - Jikook/Taegi
Fanfiction'omega park' ı istiyorum' En güçlü sürülerden olan jeonlarla savaşmak yerine anlaşmaya karar vermiştik. Fakat böyle bir şart sunmalarını beklemiyorduk ♡18.07.2021 - 21.07.2021 #4 jikook ♡13.07.2021 - 21.07.2021 #2 kookmin