_Gördüğüm_

26 5 4
                                    

  Uyandığımda bir hastane odasındaydım ve Çakma Francisco Lachovshki başımda endişeli bir şekilde bekliyordu. Hızla doğrulmaya çalıştım ama polis amca beni durdurdu. Sonra fark ettim ki kolumda serum vardı. 'Ama ne olmuştu ki beni buraya getirdiler?', diye düşündüm bir an. Muhittin Amca... Gitmişti. Ama nasıl?

   Ben bütün bunları düşünürken polis amca bana bakmadan konuşmaya başladı;
"Ne oldu?Dün gece hiç ses duydun mu? Şimdi bana her şeyi teker teker anlatıyorsun  yoksa seni de amcamın - ailemden sağ kalan ama dün gece ölen kişinin - yanına yollarım. ANLADIN MI!", diye bağırmaya başladı. Korkmuştum ve ağlıyordum. Sesi duyan doktor ve güvenlikler koşa koşa yoğun bakım odasına gelmişlerdi. Doktor benim ağladığımı görünce yanıma geldi ve polise bağırarak 'Ne yaptığınızın farkında mısınız? O bir çocuk. Eğer sırf amcanızın ölümü yüzünden böyle yaptıysanız sizi görevinizden men edebilmek için her şeyi yapabilirim! ASIL SİZ ANLADINIZ MI?', diye bu sefer o bağırmaya başlamıştı. Tartışmayı izlerken ağlamam durmuştu.

  Güvenlikler, polisi alıp götürdüler - nereye olduğunu bende bilmiyorum-sonra doktor beni odasına götürdü ve koltuğa oturmam söyledi ve konuşmaya başladı;
  "Bak Ateşciğim, şimdi seni karakola götürecekler ve sen hiç korkmadan her şeyi tek tek anlatacaksın tamam mı? Anlaştık?"

  Konuşmaya gücüm el vermiyordu. O yüzden göz kırparak 'evet' dedim. Neyse ki doktor anlamıştı.

   Doktorla beraber odasında belki yarımsaat kadar bekledim. Tabii bu süre içerisinde gelen hastalarda oldu ama ben bir köşede oturdum, arkamı döndüm. Çünkü o bakışları kaldıramıyordum.

  Neyse, yarım saat sonra odaya bir iki kişi girdi. Bellerinde silahlar, üzerlerinde üniformalar, ayaklarında askeri botlar. Ve gayet yakışıklılar. Biri Brad Pitt 'e benziyordu. Ah, unuttum, biri kızdı ve çok güzeldi. Yüzü Elizabeth Olsen' a çok benziyor ama benzemiyor gibiydi. Yinede güzeldi. Kadın beni yanına çağırdı ve hastane bahçesinde bulunan arabaya doğru götürdü. Arabaya bindiğimiz de, camdan adamın geldiğini gördüm. Tıpkı geleceğimin hapislerde çürüyeceğini gördüğüm gibi...

Sonbahar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin