🔝Ladder🔝

258 10 5
                                    

Pov. Cesarstwo Niemieckie

Jezu ale drabina ciężka(cięższej nie mogliście sę sobie sprawić aut.), ale nie trzeba narzekać, bo trza wspiąć się i zobaczyć czy coś tam nie mieszka (ta ufoludki, wiesz aut) no to wchodzę *wspina się po drabinę*

Ale tu trudno wejść japierdole, no to już dochodzę (hehe aut) na górę iiiiii.....

No chyba jaja sobie robicie! Przez 4 godziny ona tu siedziała, jak ona wogule się tu dostała!

Dobra stary nie drzyj się poprostu ją znieś i będzię git, ale ona słodko wygląda.

Zabiorę ją do siebie się wiśpi ja też, jestem zmęczony tym szukaniem *bierze w stylu "panny młodej"* O ja, ona ma poduszkę ze mną, ale słodko!

Zabiorę ją do siebie się wiśpi ja też, jestem zmęczony tym szukaniem *bierze w stylu "panny młodej"* O ja, ona ma poduszkę ze mną, ale słodko!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Rysunek autorstwa mojego aut ◕‿↼)

Nie słodź się Cesarstwo, nie słodź!

Wreście doszłem do pokoju, ona jest taka mała i lekka i super pociągająca~. Nie Cesarstwo, jak będzie wolna to wtedy wyznasz jej miłość.
*kładzie się z "kulką"*
Muszę serio odpocząć bo mi już sprośnie myśli przychodzą.

~ Time skip~

Pov. Polska Walcząca

Hmmmm......

Gdzie ja do kurwa jestem? I na czym ja leżę? A chuj, ciepło to zostaje.

CN ( czyt. Cesarstwo Niemieckie)- hmmm...! Ja spałam na Cesarstwie!?! Będę miała przesrane!?! ZSRR pomocy ;(

Pov. ZSRR

* Wpierdala do pokoju*

- Kto dotykał moją siostrę (w przenośni aut)

CN- Co?!? A część ZSRR. O kurwa.....

- Nie dotykam jej, wiesz co zabieram ją do siebie, bo wy cały czas ją wykorzystujecie.

CN-  Nie Bitte, tylko dzięki niej nie mam depresji.

- szto?! Не, ona idzie ze mną.

PW- Emmmm, ja tu jeszcze jestem.

CN- *wtula ją w siebie* Nicht, Meine Polen!

PW- No chyba cię coś boli *wyrywa mu się* ja tu dłużej nie zostane, idę z tobą bracie.

- Dobra decyzja A i tak pół życia była u was, a teraz czas żeby zamieszkała u mnie.

Pov. Polska Walcząca

- Idę się pakować, a wy się kłóćcie * zabiera prostokątną poduszkę i idzie do "byłego" pokoju*

Boże uwielbiam cię za zesłanie mi mojego kuzyna! Dobra idę się pakować, bo dłużej tu nie wytrzymam, a jak się spakuje to chuj mnie będzie interesowało co tu będą robić.

~time skip~

( tu znicz dla Cesarstwa -----> [*])

Dobra done bo zginę pod ciężarem tej torby noi poduszka  pod ramię i spadam z   wreście będzie lepiej niż tu, tam mam przynajmniej rodzinę.

- ZSRR już idę!      schodzę powoli po schodach by się nie wyjebać.

Wcześniej się jeszcze przebrałam w mój strój wojskowy.

ZSRR- No okej, czekam przy samochodzie, pożegnaj się czy coś. I wyszedł na dwór.

- Ta, okej.

No nie, mam się pożegnać z tymi jełopami, nie chcę mi się ( taki ja gdy mi się nie chcę sprzątać pokoju aut)

Rzesza- będzie mi ciebie brakować i twoich wypieków.

On się uśmiechnął.......

to be continue........

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Priviet! Co tam, jak tam, czy dobrze się macie? Mam nadzieję że rozdział wam się spodoba ale przepraszam jeśli dostaniecie raka oczu lub mózgu, jeszcze raz przepraszam. Naschledanoł!!

Polska Walcząca x German EmpireOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz