s01e08 - "Bad Blood"
── ✦ ──
Imogen Herondale siedziała w swoim gabinecie w Idrisie i zajmowała się obowiązkami Inkwizytorki, którą została niedawno. Kobieta starała się być silną, ale cierpiała z powodu straty rodziny.
Najpierw straciła swojego syna Stephen'a, a wczoraj swoją synową Celine i jej nienarodzoną wnuczkę. Po śmierci męża Celine popadła w depresje i nosiła w sobie jego córkę, gdy ona i jej dziecko zostały zjedzone przez wilki.
Po policzkach Imogen płynęły łzy, kiedy usłyszała pukanie do drzwi swojego gabinetu.
- Wejdź! - Krzyknęła poważnym tonem Imogen i szybko wytarła łzy. Chwilę później do gabinetu wszedł Luke Garroway. - Coś się stało? - Zapytała i spojrzała na mężczyznę. Kobieta była zdziwiona, gdy zobaczyła dziecko śpiące w jego ramionach, owinięte różowym kocykiem. - Do kogo należy to dziecko?
- To Elisabeth Aurora Herondale, córka Celine i Stephen'a, a twoja wnuczka - Odpowiedział Luke i delikatnie kołysał noworodka.
- To niemożliwe. Celine i moja wnuczka zostały zjedzone przez wilki - Stwierdziła Imogen z szokiem na twarzy.
- Zanim zmarła Céline, urodziła Elisabeth i kazała mi uciekać z jej córką - Wyznał smutno Luke, a Cassandra zaczęła się budzić i płakać.
- Spokojnie malutka, nic się nie dzieje - Powiedział Luke i próbował uspokoić córkę Celine, ale ona płakała jeszcze głośniej.
- Daj mi ją - Powiedziała Imogen i wzięła swoją wnuczkę z ramion Luke'a. Imogen spojrzała na Elisabeth i zobaczyła piękne zielone oczy, blond włosy i bladą skórę. - Dziękuję za uratowanie Elisabeth, ale teraz chcę spędzić z nią czas
Lizzie natychmiast uspokoiła się i zaczęła poruszać swoimi małymi rączkami i nóżkami jakby nadal była w brzuchu matki.
- Dobrze Inkwizytorko Herondale - Powiedział posłusznie Luke i zostawił Imogen i Elisabeth same.
- Witaj Elisabeth, jestem twoją babcią. Muszę ci powiedzieć, że jesteś idealnym połączeniem twoich rodziców - Powiedziała z uśmiechem Imogen do swojej wnuczki. Kobieta poczuła, że ma powód, by żyć - jej wnuczka żyła i nie jest już sama.
Elisabeth zaczęła wesoło gruchać.
- Obie straciłyśmy ukochane osoby, a ty nie miałaś szansy doświadczyć miłości swoich rodziców. Ale nie martw się, zaopiekuję się tobą i wyszkolę cię na silną, niezależną i mądrą nocną łowczynie - Stwierdziła rudowłosa kobieta. - A kiedy będziesz starsza zostaniesz najlepszą nocną łowczynią swojego pokolenia, a potem przejmiesz po mnie stanowisko Inkwizytorki
Imogen kołysała Elisabeth jeszcze przez kilka minut, zanim jej wnuczka zasnęła. Kobieta pocałowała ją w policzek i położyła do łóżeczka.
CZYTASZ
𝐓𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐇𝐞𝐫𝐨𝐧𝐝𝐚𝐥𝐞
ParanormalGdzie Alec Lightwood spotyka Elisabeth Aurorę Herondale, nocną łowczynię pochodzącą z elitarnego rodu Herondale, która po pewnym czasie staje się dla niego kimś ważnym.