𝐑𝐨𝐳𝐝𝐳𝐢𝐚ł 𝐭𝐫𝐳𝐞𝐜𝐢

37 7 0
                                    


s01e10 - "This World Inverted"


── ✦ ──


Lizzie rozmawiała z Raj'em, po tym jak misja przeniesienia Meliorn'a do Cichych Braci zakończyła się niepowodzeniem, a sam Seelie zniknął w niewyjaśnionych okolicznościach.


- Nikt nie został ranny, to była zasadzka - Stwierdził Raj, który siedział na fotelu ze skrzyżowanymi ramionami.


- Jak to możliwe? - Zapytała mężczyznę Lizzie, gdy patrzyła na niego. - Nikt z spoza Instytutu nie wiedział o tej misji - Zauważyła sfrustrowana Lizzie i chciała znaleźć sprawców tej sytuacji.


- Było ciemno. Niewiele widzieliśmy - Odpowiedział Raj. - Pojawiły się wilki i wampiry i zaczęły nas atakować. Ale przysięgam, że ten, który mnie zaatakował poruszał się jak nocny łowca


Po słowach Raja Lizzie zaczęła podejrzewać, że Isabelle brała udział w odbiciu Meliorn'a. Blondynka wiedziała, co musiała zrobić, nawet, jeśli oznaczało to nienawiść ze strony Alec'a. 


- Przepraszam - Powiedziała smutno Lizzie do Alec'a, gdy ona i Raj podeszli do niego.


- Za co? - Zapytał Alec, gdy spojrzał na swoją narzeczoną, a potem na Raj'a, który stanął za Izzy.


Lizzie zrobiła kilka kroków w stronę Isabelle.


- Isabelle Lightwood, w imieniu Clave, aresztuję cię za zdradę stanu - Oświadczyła stanowczo Lizzie do Isabelle.


- Co? Na jakiej podstawie? - Zapytał zdezorientowany Alec, gdy podszedł do Lizzie. 


- Tylko garstka ludzi wiedziała o sprawie Meliorn'a - Odpowiedziała blondynka i unikała kontaktu wzrokowego z Alec'iem, żeby nie czuć wyrzutów sumienia.


 - Wszyscy wiedzą, że ona z nim sypia - Stwierdził wrednym tonem Raj.


- Wiesz co, Elisabeth? Nie jesteś lepsza od Valentine'a, ale on przynajmniej miał odwagę powiedzieć Podziemnym, że ​​chce śmierci ich wszystkich - Wyznała z jadem Izzy i z gniewem  spojrzała na Lizzie. Ten komentarz zabolał Lizzie, ale nie dała tego po sobie poznać. - Ty... chowasz się za prawem


- Nie chowam się za prawem, Isabelle. Ja po prostu się go trzymam - Poinformowała ją Lizzie . -Ponieważ ono chroni nas przed takimi rzeczami jak walka nocnego łowcy z innymi nocnym łowcą - Powiedziała z podniesionym głosem dziewczyna i miała już dość zachowania Isabelle.


- Jeśli zostanie skazana, jej runy zostaną usunięte, a ona zostanie wygnana - Alec Próbował przekonać Lizzie do zmiany decyzji. - Nie mogę pozwolić... - Alec kontynuował rozmowę, ale Izzy mu przerwała i podała swoją stelę Rajowi.


- Przestań - Powiedziała Isabelle, a Raj chwycił ją za ramię. - To nie twoja walka - Powiedziała po chwili, gdy mijała Alec'a.

𝐓𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐇𝐞𝐫𝐨𝐧𝐝𝐚𝐥𝐞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz