Domuzcuk🐷

1.2K 33 4
                                    

Win ile birlikte çekimeden çıkmış sohbet ediyorduk. Ikimizde yorulmuşduk. Yanlış anlamayın oynadığımız için değil oynamadığımız için.

"Team ne oldu? Yoksa sohbetimden sıkıldınmı?"
"Yoook yaa sadece acıktım"
"Acıkmasaydın şaşardım zaten"
"Hep birlikte gidip bir restorandamı yemekmi yesek acaba?"
"Iyi olur ama ben çok acıkmadım siz gidin"
"Hayır sensiz olmaz asla"
"Neden? Özlermisin beni kkk"
"Özlemem dee sensiz sıkıcı olur"
"Tamam"

Herkes toplanmış restorana gitmek için taxı bekliyorduk. Ama 1 tanesine yerleşemeyiz diye 4 taxı çağırmışdık.
Pharm ben ve Mannow bir arabada,Team,Win ve Din ise diğer arabada oturacakdık. Diğerleri ise diğer arabalarda oturacaktılar. Taxı geldi ve arabalara yerleşmeye başladık. Yalnız en önmeli insanı unutmuşduk biz. New onu tamamen unutmuşduk. Onun için sadece 2 arabada yer vardı ve gelip bizimkinde oturdu. Pharm ile Mannow'un ortasında oturmuş New bize soru sorup duruyordu.
"Güzelmi orası? Yaa ben çoook acıktım. Ne zaman orada oluruz? Ne kadar kaldı?"
"P'New az kaldı bak şöföründe dikkatini dağıtıyorsun" Pharm alçak sesle söyledi. Ben karşı koltukta oturduğum için bir şey söyleye bilmedim. Manow arkadan New'ya bir şeyler söylüyordu ama ben duymuyordum.

"Efendim geldik" sesle gözlerimi açtım. Uykuya dalmışım. Arabadan indim. Restoran büyüktü. İçeri geçdik. Bizim üçün büyük bir masa ayırtılmışdı. Geçib masaya oturduk. Win karşımda oturdu ve bana göz kırptı. New masanın en başına geçdi. Her kes oturdu ve yemek sipariş etdi. Ben de kendime içerisinde bolca et olan büyük bir tabak sipariş etdim. Win tabağım geldiği zaman gözlerini büyük bir şekilde açdı ve konuşdu:
"Team sen bunların hepsini bitire bilecekmisin?"
"Tabikide bitiririm"
"Ben sana boş yere domuzcuk demiyorum demekki"

Benim domuzumsun sen🐷~WinTeamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin