"Sus artık Win!"
"Noldu? Çokmu utandın? En çok neye utandın? Sahnede yalnız başına delislcesine dans etmenimi yoksaaa bana yavşanamı ya da bana sevişelim demenemi?"
"SUS ARTIK WIN!" Gerçekten çok yüksten bağırmıştım.
Şu anki pozisyonum şuydu:Win ile takılırken bana dün yaptıklarımı söylemişdi. Ben ise utancımdan yerin dibine girebilirdim. Ben Win'e 'sevişelimmi?' Demişdim. En çok buna utanıyordum. Neyseki Win bunu kabul etmemiş. Yani etmezdi. Edermiydi? Bilemiyorum Win garib bir insan. Ama aynı zamanda iyi bir insan. Bilmiyorum sanırım bir az karışık bir insan. Ben de şu an karıştım. Ne kadar konuştum.
"Noldu nereye daldın gittin?"
"Hiç öylesine ama artık konuşmak istemiyorum seninle"
"Neden ki? Ben ne yaptım?"
"Beni utandırıyorsun ama!? Onun için seninle konuşmak istemiyorum Win"
"Bana neden kendi ismimle hitap etmiyorsun?"
"Ama bizim bir anlaşmamız var. Hepimiz bir-birimize filmdeki ismimizle hitap edicektik"
"Ama şimdi onlar burada değil ve onlar bizim burada nasıl konuştuğumuzu bilmeyecekler"
"Sen çok kötü bir insansın WIN!"
"Boun!"
"Win!"
"Boun dedim sana"
"Gençler ne oluyor burada neden Win'in gerçek ismini duydum ben? Hani gerçek isimlerle hitap etmeyecektik bir-birimize?" Mannow bizi duyduğunda çabuk yanımıza geldi ve söyledi. Şimdi her şeyi ona söyleyecektim.
"Yaa Mannow o bana söyledi kii-"
"Ben ona söylemedim o bana söyledi kii 'senin ismin neydi?' Ben de unutmuşdur diye söyledim. Yani ne bileyim onun kötü maksadlı olduğunu yani bana kendi ismimle hitap etdeceğini! Ayıp ayıp Team bunu beklemezdim senden cırt cırt cırt"
"Team yeter! Yapma şunuuuu neden Win diyemiyorsunki? Tamam neyse. Team sen de bunu bir daha yapma ama biz anlaşma yapmışdık" Ben bir şey söylemek istesem de beni dinlemeden gitti. Şimdi neden ben şuçlu oldum? Win cezasını alacaktı. Maymun surat!
"Sen ne yapmaya çalışıyorsun? Şimdi görürsün sen!" Dediğim anda ayağa kalktım ve onu vurmaya başladım. Ee halin böyle olduğunu gören yalancı Win kaçmaya başladı. Ben de onu kovalıyordum. Insanlar kovalamaca oynadığımızı sana bilirlerdi ama durum ciddiydi. Benim gïrurum söz konusu burada. Yani,sanırım,bana göre"Kaçma WIIIIIN SENI YAKALAYACAĞIM. GEL BURAYAA" Win'e yetişemeyeceğimi anlayıp arkasından bağırdım. Ne yapayım çok hızlı koşuyordu. Konunun asla benle alakası yoktu yani ben yavaş koşmuyordum o hızlı koşuyordu. Yani sorun ben de değildi ondaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim domuzumsun sen🐷~WinTeam
FanfictionWin+Team=WinTeam❤ Pharm+Dean=DinPharm💚 Intouch+Korn=InKorn💙 Bxb