"Sen beni yeni açılmış şu meşhur pastaneyemi getirdin?"
"Yaa evet. Yemek yemeyi sevdiğini biliyorum. Ve sana her zaman tuzlu şeyler alırım. Istedimki sana tatlı şeyler de ısmarlaya bilirim"
"Sen harikasın! Hem biliyormusun ben tatlı şeyleri daha çok severim!"
"Çok daha iyi. Girelimmi?"
"Girelim"
İçeri girdik ve menüye baktık. Pastamı yesem yöresel bir tatlımı yesem bilemedim. En iyisi Win'e sormak.
"Win"
"Efendim domuzcuk"
"Yaah başlama yinee! Neyse sen ne yiyeceksin?"
"Bilmiyorum ben de sana soracaktım"
"Arada kaldım ben. Pastamı yesek ya daa yöresel tatlılardanmı yesek bilemedim"
"En iyisi çikolatalı pasta yiyelim. Böyle içinde fıstıklar da olsun sonra üzerinden çikolata parçacıkalrı da olsun vee-"
"Win benim fıstığa alerjim var"
"Tamam fıstığı çıkaralım. Öyle olurmu?"
"Win pastanı sen hazırlıyormuşun gibi konuşuyorsun. Belki öyle bir pasta yok burada?"
"Ama sen buranını özelliğini bilmiyorsun"
"Ne özelliğinden bahs ediyorsun?"
"Sen nasıl pasta ya da her neyse onu senin istediğin gibi hazırlıyorlar. Şimdi bir kart getirecekler ve biz de oraya istediğimiz şeyi ve nasıl olmasını yazacağız"
"Vaaaaaay bayaa iyiymiş! O zaman içeceğimize de ben karar vereyim. Şimdi çikolatalı bir süt olsun. Içinde küçük küçük çikolata parçaları olsun ve bardağın yanına da oreo koysunlar. Yani şöyle koysunlar hani limon falan takıyorlar ya öyle olsun. Hadi yaz"
"Team"
"Efendim"
"İçeceyini kendin istediğin gibi yapamıyorsun. Ama istersen sıpcak çikolata içeriz"
"Aaa tamam" utanmışdım ve hayal kırıklığına uğramışdım. Istediğim gibi olsaydı iyi olurdu. Ama sıcak çikolataya da hayır diyemezdim.
"Sen utandınmı?" Kafamı aşağıya gömdüğüme göre utandığımı anlamışdı
"Yoo hayır utanmadım ki ben" yalan,külliyen yalan çok utanmışdım. Siz olsaydınız utanmazmıydınız? Ben utandım.
"Bitti"
"Ne?"
"Istediğimiz pastayı yazdım. Sıcak çikolata içmeyi istiyorsun değilmi?"
"Evet"
"Neden böyle kısa cevaplar veriyorsun? Sen gerçekten utandınmı? Yook utanma doğru ben bir az sert bir şekilde söyledim özür dilerim"
"Yok yok seninle bir alakası yok gerçekten. Ama ben bir az kötü oldum ne bileyim garip bir durumdu"
"Kkk bir az daha konuşursan yanakların alev alacak"
"Ne?! Yanaklarımmı kızardı?" Hiç böyle olmamışdı. Benim hiç bir zaman utandığım zaman yanaklarım kızarmazdı. Ne oluyor bana? Kalbim de yerinde durmuyor.
Çabuk elime telefonumu aladım ve telefonu kapalı bir şekilde yüzüme tuttum. Karanlıkta bir şey görmeyince camera'nı açtım ve yüzüme doğru tuttum. Win benim bu halime gülüyordu. Bu hali beni sinirlendiriyordu. Neden gülüyordu? Ama o güldükce ben daha da utanıyordum. Ve gerçekten bakın abartmıyorum yanaklarım domatez rengindeydi.
"Yaah gülmesene!"
"Ne yapayım çok komik görünüyorsun ama"
"Sensin komik! Salak,bir insan utandığında gülünürmü hiç?"
"Onuda nereden çıkardın? Bana babannem ya da annem hiç böyle bir şey söylemedi. Sana söyledilermi?"
"Off nerde kaldı bu pasta?"
"Demek sohbeti değiştiriyorsun. Tamam öyle olsun"
"Bem sohbeti değiştirmiyorum Win!"
"Bu ne tavırlar böyle Team? Bana tripmi atıyorsun? Kız olsan özel günündesin derdim ama kız değilsin"
"Yaah yeter utanmaktan utanıyorum işte ne var! Yahatındam hiç mi utanmadın ki sen?"
"Hayır utanmadım"
"Yüzsüz sıfatsız"
"Efendim duyamadımda"
"Yok bir şey"Sonunda pasta gele bilmişdi. Pastayı dilimlere ayırdık ve yemeye başladık. Gerçekten aşırı güzeldi. Sıcak çikolatamdan bir yudum aldım. Benim düşündüğümden daha iyiydi. Aslında istediğim içkiyi içmediğim için üzülmedim. Bu daha iyiydi. Pasta daha da iyiydi.
"Sevdinmi?"
"Gerçekten iyi. Sıcak çikolata da iyi. Istediğimden daha iyi bu"
"Burası hem şık bir yer hem de güzel tatlıları var. Içkileri de güzel"
"Aslında bunun pek pastaneyle alakası yok. Bu senin zevkin ve seçimin. Onlara kalan tek şey pastayı yapmak. Ama başarılı olmuşlar. Yani senin zevkinle alakalı olan bir şey bu"
"Diyosun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim domuzumsun sen🐷~WinTeam
FanficWin+Team=WinTeam❤ Pharm+Dean=DinPharm💚 Intouch+Korn=InKorn💙 Bxb