Mirhaba!!!! Bölüm şarkısını söyleyeyim: Billie Elish-I Love You🎧
Mutlaka şarkıyla okuyun. Çok iyi hissettiriyor. Bölümün sonunda yorum yapın. Zaten istemesenizde yazacaksınız. Bu sözümü bölüm sonunda hatırlayın😅------------------Bölü başlıyor---------------------
Yazardan:
"Team. Tatlı gerçekten güzeldi. Ama ben bir şeyin daha tadına bakmak istiyorum(anladız mı hehehehe)" Deyip arsızca Team'a bakar.
"N-neyin?"
"Kulağını getir" Team kulağını Win'e yaklaştırır.
"Senin" Team bir tepki vermezken Win yine konuşmaya başlar:
"Team?"
"Hmm?"
"Bakayım mı tadına?" Win'in dudağı yukarıya kıvrılır.
"Nasıl yani?" Team konuşmaya başlar
"Ne bileyim? Sen nasıl olsun istersin? Hmm? Şöyle mekanlarımızı sayayım: ilk önce mutfak sonra yatak-"
"Ne?! Ne saçmalıyorsun?"
"Ne var bundaaa çok kasıyorsun kendini. Bu sözümü unutma. Ihtiyacın olur" deyip Team'a göz kırpar.
"Kapa o çeneni! Ben yatmaya gidiyorum!"
"Ben de onu diyorum ya-"
"Kapa dedim çeneni! Ben yalnız başına gidiyorum! Otur burada"
"Hey! Ama ben sıkılırım burada?"
"Sen sıkılıyorsan ben ne yapayım?" Team Ağzından çıkan kelimelere bir-bir lanet ederken Win ona yaklaşmaya başlar. Team'i duvarla arasına alırken konuşur:
"Ne mi yapasın? Gel odama gidelim ben söyleyeceğim ne yapalım. Hem sen de sıkılmazsın ben de. Çok hazz verici bir oyun biliyorum"
"Hayır! Seninle hiç bir şey oynamam ben! Sen-" Birden Team Win'in onun dudaklarına kapanması ile irkilir. Ve sözü kesilir.
Team'ın dudaklarının üzerinde olan dudak haraket etmez,öylece durar.
Birden dudaklarını hafif bir şekilde haraket etdirmeye başlar Win. Team de başladığında dudakları yukarıya doğru kıvrılır. Bir anda Win Team'ı kucağına alır. Düşmemek için Team ayakalrını Win'in beline dolar.
Mutfağa doğru gidierler. Hala Team
Win'in kucağında olur ve hala öpüşüyor olurlar.
Mutfağa girerler. Win Team'ı masaya oturtur. Yüzüne dikkatlice bakmaya başlar. Nefes alış-veişleri mutfakta yankılanırken Win Team'ın elini tutar. Ellerini bir-birine kenetlerler.
"Team kalbini mi dinlersin aklını mı?"
"N-neden sordun?"
"Soruma cevap ver"
"Duruma göre değişir. Ama genellikle akıl sesimele haraket ederim"
"Kötü oldu. Ama bir seferlik kalbini dinleye bilir misin?"
"Win neden? Neden kalbimi dinleyeyim? Kalbini dinleyenler yanmıyor mu her zaman? Her zaman onlar alev alıp kül olmuyorlar mı?"
"Evet ama aklını dinleyenler sonradan pişman olmuyorlar mı? Kalbini dinleyenler ne kadar acı çekseler de en sonda mutlu olan onlar değilmi?
Aklını dinleyenler az acı çekiyor ola bilir. Ama sonda kaybeden ve en çok acı çeken de onlar olur. Şimdi sen de aklını dinlersen kaybedersin. Beni kaybedersin Team"
"Seni?"
"Evet,beni. Bu sefer kalbini dinle ve bu gece bizim gecemiz olsun. Bu gece biz olalım. Win ve Team değil. Biz"
"Ama kalbimi dinlersem ne olacak?"
"Söyledim yaa. Kalbini dinlersen bu gece bir-birimizin oluruz"
"Ben bir karar aldım Win"
"Nasıl bir karar?"
"Senin yanında olduğumda her zaman kalbimin sesini dinleyeceğim. Çünki kalbim seni istiyor. Şu anda ise hem kalbim hem de bedenim seni istiyor Win" Son cünleyi tahrik edici bir sesle söyler Team.
"Ben de. Bennim de kalbim seni istiyor. Ama şu an kalbimden fazla bedenim seni istiyor. Hem de deli gibi" Win de Team'i tahrik etmek istercesine sesini kısıp konuşur.
"Win,bu gece bedenlerimiz, bedenlerimizin her bir hücresi birlikte alev alsın olur mu?"
"Bu gece bedenlerimiz birlikte alev alacak" Ve öpüşmelerine şehvatli bir şekilde devam ederler"KESTIIIIK. Arkadaşlar çok iyiyidiniz. Gerçekten çok iyi oynadınız. Bundan sonrasını montajla ekranı karartırız"
Yönetmenin sesini duyan Prem hızlı bir şekilde dudaklarını Boun'un dudaklarından çekti. Onun yüzüne bakmaya utandığı için kafasını başka yöne çevirdi.
Artık Boun'un istediği şeyler gerçekleşmeye başlamıştı. Prem'le şehvatle öpüşmek gibi. Rol olsa bile onun dudaklarını hissetmek ona iyi gelmişti.
Ne yapıyorum beeeeen? 😂 Sizi delirtim demi? 😏Ne yapayım. Bana küfür ettiniz mi?🙊🙉 Bu kadar hızlı kavuşamaz iki seven. Sevenlerden biri kalbine,biri ise beynine güvenir. Biri aklı ile biri kalbi ile konuşur,haraket eder. Şey,ben aklım ile haraket edip sizin kalbinizi düşünüyorum😂😂
Neysee bu bölümünde sonuna geldiğimiz için ben yavaştan kaçayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim domuzumsun sen🐷~WinTeam
FanfictionWin+Team=WinTeam❤ Pharm+Dean=DinPharm💚 Intouch+Korn=InKorn💙 Bxb