Pijama partisi🎉🎊

208 14 3
                                    

"Marshall ne yapmaya çalışıyorsuun?"
"Ne olacak beeee. Sana da yaranamıyoruz haa"
Boun'un annesinin ölümününü üzerinden tam tamına 3 hafta geçmişti. Boun yavaş yavaş iyi olmaya başlamıştı.
Şu salak Marshall da Boun'u güldürmek için ona şaka yapalım diyordu. Salak bro'm benim. Aslında kötü bir fikir değil
"Nasıl şaka yapalım?"
"Ne?! Kabul ettin mi?"
"Evet,yani gülür diye düşündüm em azından. Ama iyi bir şaka olmalı"
"Ben bilmiyorum nasıl şaka olsun. Onu da sen bul"
"Bence ona party yapalım. Pijama partisi gibi bir şey olsun. Şaka kötü olur diye de düşündüm"
"OLUUUUR!"
"Ne bağırıyon bee? Evet hadi gidip balon falan alalım"
"TAMAAAAA-"
"BAĞIRMAA BEE"

Eve elimizde poşetlerle geldik. Boun'un evinin yedek anahtarı bizde olduğu için eve rahatca girib-çıka biliyorduk.
"Heeeey bro buraya geel. Salonda yapmayacak mıyız?"
"Aaaa doğru. Dalmşım özür dilerim"
"Neden? Kimi düşünüyorduun? Boun'u düşünüyordun dimi?"
"Ne?! Neden Boun'u düşüneyim durduk yere? Hasta miyim?"
"Boun'un hastası ola bilirsin"
"Ağzını o boş şeylere yorma da gel balonlaı şişir. Al bakalım şunları"
"Tamam ver bakalım" Dedi ve balonları şişirmeye başladı. Bir-iki tane de helyumlu şar almıştık. Onları yukarıya doğru gitmesinler diye koltuğun başına bağladık.

Oda hazırdı. Çok güzel olmuştu. Güzelce tatlıları da yerleştirdik. Onları yememek için kendimle savaş ediyirdum. Ama onalrı Boun'suz yemeyecektim.

Nihayet Boun kapıyı çalıyordu. Bir plan yalmışdık kapıyı açmayacaktık. Çalacak-çalacak en sonunda ke di anahtarı ile açacaktı.
Ve öyle de oldu.

Boun:
Kapıyı ne kadar çalsam da kimse açmırdu. Neler oluyor burada?
En sonunda kapıyı ke di anahtarımla
açtım. Şimdi bana söyleyeceksiniz ki,neden kapıyı kendin önceden anahtarla açmıyorsun? Çünki kapıyı açanın Prem olduğunu görmeyi sevdim.
Evin kapısını kendim açtım. Ev neden karanlık? Bunlar neredee?"
"Prem? Marshall? Evde misiniz?"
Evden ses gelmeyince ışıkları açtım.
"HEEEEEYYY BURDAYIIIIIIZ BİZ" işığı açtığım an Marshall bağırmaya başladı. Ne?! Ev neden böyle süslü?
"Boun! Biz sana süpriz yaptık! Gel de eğlenelim" Prem konuştuğu an Marshall müzik koydu. Ve başladı salak salak dans etmeye. Prem bana yaklaştı. Kolumdan tutdu ve beni salonun ortasına götürdü.
Güzelce ve Marshall'ın aksine usluca dans etmeye başladık.

Bir az das ettikten sonra oyun oynamaya başladık.

Bir çok oyun oynadıktan sonra karaoke yapmaya başladık. Marshall şarkı söylemeye başladığında çabuk mikrofonu inden aldık. Bize sinirli sinirli bakıyordu.

Bir kaç şarkı da söyledikten sonra Marshall romantic bir şarkı koydu.
Prem'le bir-birimize bakıp güldük.
Mikrofonu alıp söylemeye başladık. Bir-birimize bakarak adeta bir sevgili gibi şarkıyı bir-birimize söylüyorduk. Marshall bize hayran hayran bakıyordu. Şarkı bitmişti. Biz hala bir-birimize bakıyorduk.

Gece olmuştu. Ben yine yatamıyordum. Yine mi Boun'un yanına gideyim? Evet bence gideyim. Geçen sefer iyi olmuştu.

"Boun gire bilir miyim?"
"Noldu yine? Uyuyamadın mı?"
"Hayır. Uyuyamadım. Gireyim mi?"
"Gel buraya. Domuzcuğum uyuyamamış benim. Gel"
Içeri girdiğimde üstü çıplak bir Boun görmeyi beklemiyordum. Dışarı çıkacaktım ki bileğimden tutuldum. Beni yatağa hızlı bir şekilde yatırdı ve üstüme çıktı.
Dudaklarıma yapıştı ve öpmeye başladı. Bu ani çıkışına irkilsemde ona karşılık vermeye başladım.
Ama ikimizde bizi izleyen bie adet Marshall'dan habersizdik.

Ejer bir yanlışım barsa aff ola. Çübki kontrol edemedim. Hızlı bir şekilde yayınladım.
BYE BYEEEEE. SIZLERI SEVIYORUUUUUUUUUM. ❤❤❤💙💙💙💚🧡🧡🧡🧡🥰🙂😊😋

Benim domuzumsun sen🐷~WinTeamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin