YEMEK!!🍣🍤🍙🍜🍚

373 24 0
                                    

Win ile kovalamacamız bittiğinde onunla bir daha konuşmadım. Şimdi ben çekimlerin başlamasını bekliyordum. New bir kenarda senaryoya bakıyordu. Ve bazı işleri hallediyordu. Win hala gelmemişdi. Bir anda yanıma Pharm geldi. Elinde bir sürü poşet vardı. Yoksa bana tatlımı getirmişdi?
"Onlar ne Pharm?"
"Yolda giderken burnuma güzel kokular geldi. Baktım pastane varmış buralarda. Yeni açılmış galiba. Ben de oradan bunları aldım"
"Yaa sen harikasın ver şunları yiyeyim"
"Hayır yalnızca sana almadım. Win,Mannow,Alex,Dean..yani hepinize"
"Hmm kötü olmuş"
"Win nerede? Yoksa gelmedi mi hala?"
"Hayır gelmedi. Ben de merak etdim"
"Aradınmı peki?"
"Aaaa ben aramayı unutmuşum yaaa" Pharm'a onunla konuşmadığımı söylemeyecektim tabikide. O yüzden yalan söyledim ona.
"O zaman ara şimdi onu ve nerede olduğunu sor"
"Hayır sen sor Pharm lütfeeeen"
"Neden ben sorayım ki?"
"Ne bileyim? Ben acıktım o yüzden"
"Ne saçma ve bir sebep bu?! Noldu sizin aranızda? Küstünüz mü birbirinize?"
"Yok yaa biz çocukmuyuz ki küselim?"
"O zaman ara hadi"
"Yaaa hayır! Bilmiyormusun aç olunca saçmalıyorum hep"
"Tamam Team arayacağım"
"Iyi"

Pharm Win'i aradı. Win kendisinin bir az gecikeceyini söyledi. Ama nedenini söylemedi. Acaba kötü bir şey mi olmuşdu?

Win birazdan gelecekti. Çekimin başlamasına daha vardı. Ben de telefonumla oynamaya başladım.
Birden Win içeri girdi. Elinde büyük bir poşet vardı. Ne oluyor bu gün her kes poşet taşıyor? Acaba o poşet banamıydı? Eğer içinde yemek olan bir poşetse ve o poşet bana değilse ona bunu fazlasıyla ödetirdim.

"Team al bu sana" Gerçekten bumuydu? Sadece 'al bu ssnamı'? Bu kadarmı? Öküz Win!!! Kızdım!!
"Bu ne?"
"En sevdiğin yemek"
"Ben her yemeyi severim? Hangisini aldın bana?"
"Al bak görüceksin"
Poşeti aldım ve açtım. Gerçekten burada benim en en en en çok sevdiğim yemeklermi vardı? Ben bunları bırakıp şu an Win'in o minnnoş yanaklarını yiye bilirdim. Ama şimdi yemeklere odaklanmam lazım. Hepsini bitirecektim şimdi. Ama Win'lede paylaşmam gerekir değilmi. Offfff kendim yemek istiyordum hepsiniiii.
"Win,istermisin seninle paylaşmamı? Yani hayır dersen bir şey demem"
"Kkk yok yok istemem biliyorum şimdi sen içinden hayır demem için dualar ediyorsundur"
"Yok öyle bir şey yaaa"
Iç sesim:
Win eğer evet dersen seni doğduğuna pişman ederim. Önce diri diri basdırır sonra ölümüne az bir zaman kaldığında seni oradan çıkarırım. Sonra seni doğrar KÖPEKLERE YEM EDERIM. Hayır de!!!!!

Kendim:
"Bak gerçekten istiyorsan vereyim"
"Bence şansını zorlama. Köpeklere yem olmak istemem" Dedi ve köz kırpıp gitti. Şimdi Win benim iç sesimimi duydu? Amaaaaan ben yemeğimi yiyeyim yoksa her kes isteyecek.

Yemeğimi bitirmişdim. Çekim de bitmişdi. Şimdi eve gidip bir güzel uyumak istiyorum.
Eve geldim,güzel odama girdim ve yatağıma uzandım. Uyumadan önce keyfimi bildiren o sözcükleri kullandım
"Oooh oooh mis"

Benim domuzumsun sen🐷~WinTeamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin