"Tontiş? Ben kilolu muyum?"
"O tatlı kelimeden bunu çıkarmayı nasıl becerdin? Anlamıyorum gerçekten"
"Bu konularda hassasım ve bana öyle kelimleler kullanma. Ben fit bir erkeğim"
"Tabikide. Ama dur,ben senin bedenini görmedim. Nasıl fit olduğunu bile bilirim ki?"
"Boun,kıyafetlerimin üzerinden baksan anlarsın"
"Bana ne? Bana ne? Ben inanmıyorum sana"
"Offf ben fit bir erkeğim dedim"
"Ama ben senin bedenini görmedim. Nereden bileyim? Belki bana yalan atıyorsun? (Bana yalan atma Bünyamin jshdhdh😂)
"Atmıyorum! Ben tontiş değilim. Hem benim fit olup olmamamı görmek için neden soyunmalıyım?"
"Soyunmak mı? Ben sana soyun mu dedim? Yoo demedim. Sen yatakta olduğun zaman bir az azıyor musun acaba?"
"Yaniiiiiii~" Onun söylediği gibi. Bir az eğlenmekten zarar gelmezdi
"Hmm? Sen içtin mi yinee?"
"Hayır" Yanımda masumca uzanmış Boun'a baktım. Yatakta kıpranıp dizimin üstüne oturdum. Bana bakıyordu. Yerim ben bu çocuğuuu. Prem,ne manada. Her manada. Kendi kendimle konuşmamı Boun'un dudakları böldü. Ahhh bu adam hiç düzelmeyecekti.
"Boun! Yeter! Öpme beni artık!"
"Neden? Iğreniyor musun?"
"Iğrenseydim önceden öptüğünde iğrendiğimi söylerdim. Tabikide iğrenmiyorum. O öpülesi du-" NE DIYORRUM BEEN?
"Ne?! Sen benim dudaklarıma öpülesi mi dedin?"
"Yook öyle de-"
"Sen anlaşılan benden hoşlanıyorsun"
"NE?! Ne diyorsun sen? Ne hoşlanması?"
"Tamam o zaman neden yanaklrın kızardı?"
"Ne?! Yanaklarım mı? Yine mi?" Bu aralar Boun ile takınlaştığımızda ya da yakınlaştığımızda yanaklarım kızarıyordu. Ben ondan hoşlanıyor muydum? Tabikide evet. Ondan hoşlanmak elimde değilkiii. Acayip yakışıklı,komik ve tatlı.
"Noldu? Evet oşte seviyorsun beni?"
"NE?! Şimdide sevmek mi oldu?"
"Bence sen bayağı baya baya aşıksın"
"NE?! FAZLA OLDUN AMA! GEBERTECEĞIM SENIIIII!" Dediğim an koşmaya başladı. Onu yakalamayacağımı bildiğim için hiç koşmadım."Neden beni yakalamaya çalışmadın?"
"Çünki-"
"Kıyamadın değil mi?"Yeniden merhabalaaaar! Biliyorum bir az uzun zaman oldu. Hatta 2 hafta falan oldu bölüm yazmayalı.
Hey! Sen,okuyan. Seni seviyorum!
🧡💚❤💙💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim domuzumsun sen🐷~WinTeam
FanficWin+Team=WinTeam❤ Pharm+Dean=DinPharm💚 Intouch+Korn=InKorn💙 Bxb