Sehun arabasından çıkar çıkmaz onu karşılayan coşkulu kalabalığa en güzel gülümsemelerinden biriyle karşılık verdi. Bu gece bir yardım etkinliğine katılmıştı yüzü olduğu markayı temsilen.Bu akşam giydiği kıyafetler açık arttırmayla satılacak ve kazanılan para yeni yapılacak kütüphane için kullanılacaktı. Çorabına kadar her parçasını özenle kendisi seçmişti.
Hayranlarına karşı her zaman en içten halini gösteren model aralarından yavaşça yürüyerek kırmızı halıya doğru ilerledi. Uzun zamandır bu sektördeydi ve 4 yıldır da LV nın marka yüzü ünvanına sahipti. Dolayısıyla bu akşamki etkinliğin en çok beklenen isimlerinden biriydi.
Attığı her adımda patlayan flaş ışıkları onun için yeni bir şey değildi. Birkaç fotoğraf için ona gösterilen yerde durup tek elini cebine sokarak kameralara poz verdi. Kameralara olan ilgisi ona doğru gelen bedeni fark ettiğinde tamamen yok olmuştu.
Byun Baekhyun, küçük bir internet blogundan vogue köşe yazarlığına... Katıldığı birçok etkinlik gibi bu akşamda kırmızı halı röportajını Byun Baekhyun yapacaktı. Neşeli adam neredeyse hoplaya zıplaya kameralara poz veren modelin yanına geldi. Sehun için arkadaş niteliğindeki kısa adan genişçe gülümseyek çoktan dikkatini çektiği mankeni selamladı.
"İyi akşamlar Sehun, umarım iyi bir gün geçirmişsindir."
Sehun gözlüğünü çıkararak eline aldı. "Her zamanki gibi çok naziksin Baek. Uçaktan sabah indiğim için biraz yorucu bir gündü ama beni bilirsin moda benim için bir tutkudur. Onun için asla çok yorgun olmam."
"Ahh evet biliyorum. Ama uzun zamandır aklımda olan bir soruyu sana sormak istiyorum. Hazır konusu da açılmışken." Kafa dengi arkadaş Baek'den gazateci Byun Baekhyun'a hızlı bir geçiş yapmıştı anında küçük gazateci.
Sehun ona uzatılan mikrofona cevap vermek yerine kafasını olumlu anlamda sallayarak devam etmesi için arkadaşına sinyal verdi. Baekhyun yüzündeki gülümsemeyi hiç bozmadan aklındaki soruyu sordu modele.
"Moda tutkusu olan biri için tek bir markaya sıkışmak seni kafese kapatmak değil mi?"
Sehun yüzündeki gülümsemeyi hiç bozmadan neşeli bir kahkaha attı. "Eğer en iyisiyle çalışıyorsan değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Shot Book//Sekai
Fanfictionİçindekiler (Yazdıkça Güncellenecek) -KJI88: bilimkurgu -Killer(M): cinayet -Tag: friendship -Trainee: fluff -Competition: Komedi/Polisiye -How İ (M)et Jongin -Gang -Döv(M)e Sanatçısı ve Bar(M)en -Dor(M) -Sa(M)e -Antagonism: omegaverse -Cheating On...