Ben geçen sefer threesome yazmak isteyim foursome yazmıştım. Bu sefer de foutsome yazalım dedim threesome oldu hahahhahah Yazdıktan sonra ikinciye okumaya çok üşendim o yüzden yazım hatalarım olabilir. Şimdiden kusura bakmayın sabah kahvelerim. İyi okumalar...
Sehun yatakta diğer tarafa doğru dönerek diğerinin göğsüne doğru sokuldu. Belini saran kollar aynında tutuşunu sıkılaştırmış ve bedenleri arasındaki küçücük boşluğu da kapatarak Sehun'nu göğsüne doğru çekmişti.
"Günaydın, Hun." Yeni uyandığı için çatallı çıkan sesi kocaman odayı doldurdu birden. Henüz güneş yeni doğmuş olmalıydı. Altın sarısı haleler Sehun'nun arkasındaki duvardan hemen yüzüne vuruyordu ve onun aksine yüzüne saklayabileceği bir göğüs olmadığı için gözlerini kapatarak yüzüne vuran sıcak güneşin keyfini çıkardı.
"Günaydın Chanyeol"
Jongin diğerinin uykulu sesini duyar duymaz başını biraz geriye doğru çekerek Sehun'nun yüzüne doğru baktı. Yüzünde şaşkınlık ya da üzüntü gibi bir duygu yoktu. Sadece küçük bir merak.
"Onu özlüyor musun?" doğrusu gayet açık bir şekilde sormuştu. Yine de Sehun başını kaldırıp esmerin yüzüne bakarken sanki ne dediğini anlamamış gibi bir ifade vardı yüzünde.
"Hayır Jongin. Sadece şaka yapmıştım. Belki biraz kıskanırsın diye ama görünüşe göre artık Chanyeol'u kıskanmıyorsun da."
Jongin birkaç saniye sevgilisinin yüzüne bakarak onu inceledi. Söylediklerine inanıp inanmadığına karar vermeye çalışıyor gibiydi. Sonunda derince bir nefes vererek pes etti.
"Bir telefon uzağımızda, onu hemen arayabilirim istiyorsan."
Bu sefer geri çekilen Sehun oldu. Dirseklerinin üzerinde yükselerek Jongin'nin yüzüne yukardan baktı. Yüzündeki uykulu ifade uçup gitmiş gibi görünüyordu. "Şimdi ben kıskanıyorum işte. Yoksa sana yetmiyor muyum Jongin?"
"Saçmalama Sehun. Sadece Chanyeol taşındığından beri neredeyse 1 ay oldu ve üzerine konuşmadık. Ev arkadaşıyken sex doğal bir şekilde gerçekleşiyor-"
Sehun sevgilisinin yine fazla düşünmeye başladığını anladığında sözlerini hızla kesti. "Jongin evet, yatakta üçüncü bir kişinin olması içine biraz daha zevk katıyor ama hayır, onu özlemedim. İhtiyacım olan her şey burada yanımda." cümlesini bitirir bitirmez eğilerek Jongin'nin dudaklarına bir öpücük bıraktı. Öpücük sayılır mıydı bilmiyordu bile. Dudakları birbirine değdirip geri çekilmişti.
Chanyeol ile üniversitede tanışmışlardı. Jongin ile aynı basketbol takımındaydılar ve çok çabuk kaynaşmışlardı. Basitçe Sehun ve Jongin'nin evinde bir oda boşları vardı ve diğeri de kalacak bir yer arıyordu. Böylece arkadaşlıkları bir adım daha ilerlemiş olmuştu.
Sex kısmına gelirsek her şey Chanyeol'un dersinin iptal olması ve eve erken dönmesiyle başladı. Jongin ve Sehun evin içinde çokça tensel temasta bulunurdu. Yeol ikilinin bu hallerine çoktan alıştığına inanıyordu. Ama Jongin ve Sehun'u koltukta ön sevişmesini yaşarken görmekle Sehun'u belini sıkıca saran pileli eteği ile mutfak masasına domalmış Jongin'nin ismiyle inlerken bulmak arasında fark vardı. O günden sonra aralarında kimsenin söz etmediği bir anlaşma gibi olmuştu sevişmeler.
Jongin geri çekilmekte olan bedeni ensesinden tutarak daha tutkulu bir öpücüğün içine çekmek üzereydi. Dudakları daha dudaklarına yeni kavuşmuştu. Daha dilleri buluşma şansı bile yakalayamadan alarmın sinir bozucu sesi ikisinin de tekrar ayrılmasına sebep oldu.
Esmer olan bildiği bütün küfürleri arka arkaya sıralarken yatağın yanındaki komidinin üzerindeki telefonuna ulaştı. Sehun sevgilisinin bu haline kıkırdarken kendini yatağa doğru geri bıraktı ve yatağın yanındaki masa saatinden göz ucuyla saati kontrol etti. Jongin'nin yürüyüş saati gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Shot Book//Sekai
Fanfictionİçindekiler (Yazdıkça Güncellenecek) -KJI88: bilimkurgu -Killer(M): cinayet -Tag: friendship -Trainee: fluff -Competition: Komedi/Polisiye -How İ (M)et Jongin -Gang -Döv(M)e Sanatçısı ve Bar(M)en -Dor(M) -Sa(M)e -Antagonism: omegaverse -Cheating On...