LOL/Bilgisayar Oyunu Olan (M)

1.5K 64 79
                                    

Birine Seme Sehun sözüm vardı. Yürüyüşteyken birden aklıma geldi. Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar...

Sehun elleri kılavyenin üzerinde hızla hareket ederken kendini tamamen oyuna kaptırmıştı. Karşı takım oldukça dişliydi bu yüzden maç oldukça hararetli ilerliyordu. Mikrofondan takım arkadaşlarına bağırmaktan boğazları kurumuştu ama kalkıp içecek bir şey alacak durumda değildi şuanda.

Sehun'nun telefonun ekranı klavyenin yanında parlayınca birkaç saniyeliğine gözleri bilgisayarın ekranından çekti. 

Nini ❤

📷


Sehun hızlı bir şekilde telefonunu eline aldı. Tek eliyle bildirim penceresinden sevgilisine cevap yazarken tek eliyle de oyunu oynamaya devam etmeye çalışıyordu. Şimdi ölmeyi kesinlikle göze alamazdı

Şuan oyundayım Nini

Gönder tuşuna basar basmaz telefonu masanın üzerine adeta fırlatırcasına attıktan mesajın iletilip iletilmediğine bakmadan oyununa geri döndü. Ekranın tekrar parladığını hayal meyal hatırlıyordu ama oyunu bir daha bırakma riskine girmedi. Jongin makul biriydi. En azından Sehun sevgilisinin 26 yaşına gelmiş yetişkin bir birey olduğunu düşünüyordu. Şimdi esmer sevgilisinin ona attığı ama şuanda silinmiş olan mesajına bakarken bunu sorguluyordu.

Bebeğim neden sileceğin bir resmi bana attığını sorabilir miyim?

Nini ❤

O sırada görmeni istiyordum ama şuan istemiyorum.

Kocaman adamsın gerçekten böyle mi yapacaksın?

Nini ❤

Evet aynen öyle yapacağım

Kendimi affettirmek için gelirken tavuk almamı ister misin? 

Nini ❤

Gelme evde değilim

Bu saatte nerdesin sen?

Nini ❤

Chanyeol Hyung ile spor salonundaydım. 

Sana resim atmak istedim ama oyundaydın.

Şimdi Hyung un evindeyiz

Ama bu gece film gecemiz

Beni ekecek misin?

Nini ❤

Sehun biliyor musun haklısın

Çocuk gibi davranıyorum. Sana resmi atacağım.

 Sana resmi atacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
One Shot Book//SekaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin