CA(M)BOY SEHUN Part2

1.5K 73 83
                                    

Büte kaldığım bir dersle ilgili bir durum vardı o yüzden gecikti.

Sehun kapısı üç basit vuruşla tıklandığında başını yastığından kaldırmadı bile. Evde yalnız olduğu ve anahtarında tek bir kişide olduğunu düşünürse gelenin kim olduğu zaten belliydi.

Jongin eve gelir gelmez evrak çantası ve ceketini koridora bırakıp soluğu Sehun'nun odasında aldı. Üniversite birinci sınıfta diğerinin okulun panosuna bıraktığı bir notta bulmuştu bu evi. Sehun mimarlık okuduğu için uyku saatleri çoğu ev arkadaşıyla uyuşmuyordu. Özellikle ev arkadaşının sabah dersi olduğu zamanlarda maket yapması gerekiyorsa ortam biraz kızışıyordu. 

Jongin için ise sorun değildi. Sehun'u kapıda gördüğü andan itibaren birkaç gece uykusunu feda edebileceğini biliyordu. Kaldı ki bir hukuk öğrencisi için çok büyük bir şey değildi. Çoğu gece Sehun'la ayakta kalıp ders çalışıyordu o da.

İlk yılın ardından işler oldukça rayına oturmuştu. İkili sanki 20 yıllık arkadaş gibi olmuşlardı. Birbirlerinin etrafında çıplak dolaşmak hiçbir zaman sorun olmamıştı. Sehun'nun erkeklerden hoşlanıyor olduğunu bilmesine rağmen birbirlerinin yanında rahatça takılıyorlardı. İlişkileri bu seviyeye geldiğinde Esmer eve kız getirmeye başlamıştı. 

Böyle zamanlarda Sehun geceyi genelde Chanyeol, Baek ve Dae'nin salonundaki koltukta geçiriyordu. Jongin yakışıklı bir yüze sahipti. Sehun ilk gördüğü andan beri bunun farkındaydı. Ve her yakışıklı yüzde olduğu gibi esmer olan bundan avantaj sağlamaktan çekinmiyordu. Eve getirdiği bu kızlar genelde not almak için birlikte olduğu kişiler ya da yoklamadan birkaç gününü düzeltmesi için hocanın asistanlarıydı. 

Jongin ilk defa eve bir erkek getirdiğinde ikinci yılları bitmişti bile. Asıl Sehun'u şaşırtan şey ev arkadaşını mutfak tezgahında ıslak bir öpücüğü paylaşırken görmek değildi. Sorun şuydu ki Jongin ilk defa eve haber vermeden birini getiriyordu. Ve çocuk aşırı güzeldi. Onu daha önce kampüste gördüğünden emin değildi. Yine de kıskanmıştı yalan söylemeyecekti kendine.

Ertesi güne bitirmesi gereken bir maketi vardı. Bu yüzden kalkıp arkadaşlarının koltuğuna da taşınamazdı. Bütün maket malzemelerini oraya taşımak eziyet olurdu. Ayrıca o akşam oyun gecesiydi. Yani Chanyeol, Baekhyun ve Chen asla ama asla çalışmasına izin vermezlerdi. Bu yüzden evde kaldı. Her şeyin başladığı o gün işte o gündü. 

Esmerin bu gün dersi yoktu. Boş günlerinde öğlene kadar uyuyup sonrada bilgisayar oyunlarına kendini verdiğini bildiği için ev arkadaşını salonda bulamamak Sehun'u şaşırtmıştı. Çantasını odasına bıraktıktan sonra evin içine doğru bağırarak Jongin'nin evde olup olmadığını kontrol etti.

"Jongin ben geldim." 

Ancak hiçbir dönüt alamayınca diğerinin evde olmadığı kanısına varmıştı. Masasının üzerindeki saati kontrol etti. Akşam yemeklerini çoğu zaman birlikte yerlerdi. Ancak Jongin evde olmadığı ve Sehun'nun maketine en erken zamanda başlaması gerektiği için bu seferlik es geçecekti. Sonuçta bir şey söylemeden evden giden kendisi değildi.

Ramen için su kaynatmaya mutfağa girmişti ki esmerin çıplak sırtıyla karşılaşması ile arkasını dönmesi bir olmuştu.

"Siktir! Özür dilerim."

Sehun arkasını döndüğü için göremiyordu ama Jongin'nin yüzünde yarım bir gülüş vardı.

"Hun! Döndün mü?"

"Haber vermemişsin bilmiyordum."

"Biraz spontane bir karardı."

One Shot Book//SekaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin