Ralli (M)

1.3K 67 93
                                    

Tünaydın Seul. Bu sene Dünya Ralli yarışlarına ev sahipliği yapıyoruz. Umarım yarışlardan önce tuvalete gitmişsinizdir. Çünkü bu yarış öyle hareketli olacak ki gözünüzü bile kırpamayacaksınız. Ben sunucunuz Kim Jongdae. Bu gün benimle birlikte F1 yarışlarıdan tanıdığınız Byun Baekhyun var. 

Herkese merhaba Seul. Ben F1 yarışlarının 2019 şampiyonu Byun Baekhyun. Başka kategorilerin yarışçısı olduğumuz için bu gün sizinle pistte değil radyo klübesinde buluşacağım. Bu gün 25 Temmuz 2020 yarışların başlamasına yarım saat kaldı ve yarışçılar pistte ısınma turlarını atmaya başladılar.

Her sene yarışlarda dereceye giren ferrari adına bu gün 94 numaralı arabasıyla Oh Sehun yarışıyor. Bu günün asyalı üç yarışçısından birisi. Geçen seneye kadar Audi için güzel işler çıkarmıştı. Bu günde ondan derece bekliyorum.

Peki ya Ford Motor'un göz bebeği Kim Kai. Bu gecenin iddalı ismi değil mi? Kalabalık çoktan onun için tezahürat yapmaya başladı. Gönüllerin şampiyonu çoktan belli.

Bunu sadece Kai ile çocukluk arkadaşı olduğun için söylüyorsun Baekhyun.

İkimizde bu söylediğinin doğru olmadığını biliyoruz. Ayrıca benim bu geceki favorim Tesla Motorun sürpriz ismi 61 numaralı araçları ile Park Chanyeol. Bildiğiniz üzere yarış için seçilen pist toprak. Birçok yarışçı asfalt yolda sürmeye alışkın olduğu için onları zorlayacak bir parkur. 

Çok doğru bir noktaya değindin Baekhyun. Yanlış hatırlamıyorsam Park Chanyeol taşradaki araba yarışlarından toprak zemine diğer yarışçılara göre daha aşina. 

Tabiki 61 numaralı aracın virajı nasıl aldığına bakar mısın? Araba neredeyse hiç savrulmuyor. Bu gün Park Chanyeol'un günü olabilir.

52 numaralı arabada ise Porsche temsilen İtalyan yarışçı Roberto Pampanini bulunuyor. Sanırım bu emeklilikten önceki son yarışı kendisinin. 

Hadi ama yaşlı Roberto artık bırak da genç İtalyan görsün yüzümüz bizimde. McLaren için yarışan 27 numaralı İngiliz yarışçı Ben Barnicoat 96 doğumlu dostum. Senin zamanın doldu.

Yarış neredeyse başlamak üzere. Yarışçılar çoktan sıralama maçına göre araçlarını yerleştirdiler. Sıralama maçını izlememiş olanlar için kısaca listeyi veriyorum. Birinciliği 88 Ford aldığı için bu gün yarışa en sonda başlıyor. Onu sırayla 27 McLaren, 94 Ferrari, 61 Tesla, 44 Mercedes, 555 Lamborghini, 32 Audi, 188 Aston Martin, 31 Bentley takip ediyor. 

Jongdae benim gördüğümü görüyor musun sen de? Kai yarışa 10 dakika kala aracından çıktı.

Evet arkadaşım hayal görmüyorsun. Aynısını ben de görüyorum. Sence ne düşünüyor?

Bilmiyorum sanırım bekleyip göreceğiz.

***

Jongin kalabalığın çığlıkları ve kulaklığından gelen itirazlara rağmen kendine yakıştığına emin olduğu gülümsemesiyle başındaki kaskı çıkararak hızla iki önündeki arabaya doğru yürümeye başladı. Bütün kalabalık merakla ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordu. Öyle ki sunucular bile susup beklemeye başlamıştı.

"Jongin ne yapıyorsun?" eğitmenin kızgın sesi kulaklıktan duyuldu. 

"Şans öpücüğümü almayı unuttum Hyung." 

One Shot Book//SekaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin