☆Din perspectiva Alexandrei☆
Ma trezesc din cauza alarmei telefonului si a unei dureri extreme de cap, sunt doar in lenjerie...O-o, peste o ora trebuie sa fiu la serviciu.. Mai bine ma imbrac, dar Liss asa adorabil doarme..Ce am facut aseara? Imi aduc aminte doar franturi cu noi doua in masina. Dau sa ma ridic dar se misca si ma prinde de mana.
-Incotro, domnisoara Diaz? Dumnezeule, e asa dulce cand are parul vraiște. Cred ca o plac... ce e cu mine? Mi-a pus capac de cand a intrat pe usa magazinului.
-Trebuie sa merg la serviciu, poti sa te culci, Liss, iau autobuzul. ii raspund dupa cateva secunde.
-Te duc eu. Acum?
-In aproape o ora ii zic pe o voce calma..
-Atunci..merg sa fac cafea, tu pregateste-te..imi raspunde dandu-mi un sarut scurt pe buze, eu ramanand putin blocata..
-E totul bine? Imi mangaie spatele si isi prelinge degetele pe mana mea stanga in jos impreunandu-le cu ale mele.
-Merg sa fac un dus. Sunt bine. Ii spun si ii dau un pupic pe obraz.
Plec in baie cu pasi repezi simtind cum rosesc mergând direct la oglinda, ma privesc. Doamne ,chiar sunt rosie rau la față. Ma simt asa bine in preajma ei. Potrivesc apa la temperatura care imi place si ma dezbrac. Adica ce mai am pe mine? Lenjeria si un tricou? A fost o seara magnifica, nu stiu cum fetele acelea au putut sa o piarda, e superba.☆Din perspectiva Lissei☆
Mi se pare mie sau ceva s-a intamplat intre noi? Se comporta destul de ciudat.. Sigur ii trebuie timp sa se acomodeze. Pun cafeaua in cani, imi caut un pachet de tigari din dulapiorul cu mai multe sticle de vodka si ies pe balcon tragand lung dintr-o tigara. Aud usa baii, iese, ma vede si vine si ea pe balcon, se aseaza pe scaunul din piele si ma priveste sorbind din cafeaua calda. Nu stiu ce simte ea, dar eu sigur m-am indragostit.
-Doresti? Si ma uit spre pachetul de tigari.
-Un fum, nu-s chiar fumatoare.
-Hai la mine in poala? Vrei un fum? Fura-l. Spun si o trag la mine.
-Cum adica ? Se uita lung.
-Pot? O intreb uitandu-ma la buzele ei rozalii fara a astepta raspuns.
Duc tigara la buze si trag un fum, ma aplec catre ea si i-l dau printr-un sarut lung si plin de dragoste, ne desprindem din sarut ramand fara aer amandoua.
-Ti-a mai zis cineva ca saruti fenomenal? Chicotesc uitandu-ma in continuare la buzele ei.
Se uita spre gatul meu putin si imi dă un sarut apasat lasandu-mi urma de ruj.
-Haide Liss, întârzi..
-Gata sefa, esti gata?
-Doar jacheta si tenesii mai trebuie sa iau.
-Bun, fugi. Merg sa trag un hanorac pe mine.
Isi ia tenesii putin aplecandu-se dar nu e atenta.
-Uh..ce priveliste imi dai..spun eu venind din garaj rezemandu-ma de perete, tinandu-mi picioarele incrucisate.
-Liss....spune ea putin incruntata.
-Dupa dumneavoastra, domnisoara. Spun si ii trag cu ochiul. Ea doar ma priveste.. Si tacuta ma innebuneste.
Ii deschid portiera masinii exact ca unei printese si o inchid.
Ma bag repede in masina si pornesc, dau drumul la muzica ea tot nu-si lua ochii de la mine.
-Am ceva pe fata? Spun putin iritata.
-Nu..doar te priveam.. ai niste ochi foarte frumosi.
-Multe persoane spun ca sunt cam neobisnuiti prin partile astea.
-Partile astea? Nu esti de aici?
-Sunt din Portland, Oregon dar m-am mutat cu părinții aici in urma cu cativa ani.
-Iarta-ma ca te intreb.. dar de cand esti singura? Ma intreaba cu o anume ezitare.
-Pai.. tatal meu a decedat cand aveam 13 ani, m-am lasat de scoala, am mers iarasi.. iar mama cand aveam 17. Spun oftand.
-Si cum ai trecut peste?
-E o poveste lunga, incepe dureros.. Dar..o sa-ti povestesc. Diseara, ca imediat ajungem. Bineinteles, dac..daca ne vedem.. ma balbai eu.
-Cum sa nu? Ne vedem dar trebuie sa trec pe la mama. E doar cu sora mea mai mica acasa.
-Sora..mai mica? Cati ani are? O intreb ridicand o spranceana.
-16. E doar o copila, dar maturitatea isi spune cuvantul in situatia ei.
-Ah, inteleg. Spun luand-o de mana.
-Daca ai nevoie de ceva, orice..poti sa-mi spui. Continui ce aveam de zis.
-O sa-ti spun.
-Uite.. am ajuns. Cand iesi?
-Pe la 5. Iti dau mesaj mai diseara.
-Diseara? Si o prind de mana, o trag peste mine. Ii arat sa-mi dea un pupic pe obraz, dar eu fiind o răutate imi intorc capul si ii sarut buzele carnoase scurt..simteam o conexiune intre noi, asa cum n-am mai simtit cu nimeni.
Ii dau parul intr-o parte vrând sa ii sarut gatul dar ma respinge. Ii pun mainile pe fese si o strang, se uita pe geam. Ii atrag atentia punandu-mi mainile pe sub bluza ei desfacandu-i sutienul.
-Liss. Nu vreau! Imi spune pe un ton ridicat.
-Ăm? Care e problema?
-Nu stiu ce simt inca in legatura cu asta.
-Ciudat, aseara ti-a placut..ii spun pe un ton oarecum ironic.
-Eram beata, in mare parte nu mai stiu ce s-a intamplat.
Nu ii mai zic nimic si ea pleaca.
Se da jos din masina, eu privindu-i fundul insistent..
-Ahh.. fundul tau, o spun pe un ton excitant si imi musc buza.
Se preface ca nu ma aude, inchide portiera si o salut facand cu mana si dandu-i un claxon scurt.
Iau telefonul si ii dau repede mesaj dupa ce intra in magazinul mare cu sigla Samsung.
Simte telefonul ca vibreaza si se uita la mesaj, isi intoarce privirea spre mine si imi zambeste parca fals.
Ce are? Aseara ma implora sa continui iar acum vorbeste asa. O sa se linisteasca ea.
Pornesc masina si plec spre casa, dar mi se face foame si decid sa mananc la un restaurant din apropiere. Intru, ma asez unde e mai retras si intr-un tarziu le vad pe Jada si Mia la o masa.
Ah..nu ! M-au vazut. Vin incoace, pf.. si mai bine, se aseaza la masa.
-Hei..Melissa. Spun ele la unison.
-Ce vreti? Nu v-a fost destul aseara cat m-ati enervat?
-Noi doar... eu vreau sa-mi cer scuze, am exagerat spuse Jada privind in alta parte.
- Am notat, altceva? Folosesc un ton rautacios.
-Uite. Vreau sa ramanem prietene. Tin prea mult la tine si vreau sa te vad fericita, chiar daca acea persoana nu-s eu. Se observa sinceritatea din vocea ei.
-Cum doresti. Dar inca o data sa mai vorbesti urat de Ale si am terminat toata prietenia. Spun si o privesc vizibil incrutata.
-Mia? Tu chiar esti batuta in cap, oare? Cum ti-a trecut prin cap asemenea idee aseara? M-am ingrijorat pentru ea, a cazut in bratele mele pe hol. Las tonul mai jos..
Da, poate va intrebati.. cum de le-am iertat asa usor? Dar sunt niste persoane de treaba, doar ca bautura le strica.
-Imi pare rau, Lissa. Nu credeam ca e pe bune relatia voastra. Acum imi dau seama ca tu chiar nu-ti bati joc de ea. Intre timp venind chelnerul, ne-a luat comanda iar Mia plecă la baie.
Super..am ramas doar eu si Jada. Fata de culoare are parul negru prins in codite subtiri avand un piercing sub buza de jos. Nu-mi dau seama ca ne priveam reciproc cu dorinta. Simt furnicaturi prin tot corpul cand mana ei face contact cu a mea. Dar ne întrerupe chelnerul care aduce mancarea. Jada asteptă sa plece ca sa continue.-Stii, noi doua am avut o relatie cu multe suisuri si coborasuri, chiar daca m-ai indepartat eu inca te iubesc si ma doare sa te vad cu ea. O privesti îndrăgostită. Nu e urma in ochii tai de perversitate, dorinta de a o duce in pat. Crede-ma, nu e asa inocenta cum pare.
-E diferita, speciala. Nu vreau sa fie jucăria mea sexuala. O spun aranjandu-mi jaketa pe spatarul scaunului.
-Ai cumva... ruj pe gat? Voi ati facut-o... O spune mirata si nervoasa.
-Nu e chiar problema ta ce fac eu cu corpul meu.
- Vezi ca nu te-ai putut abtine si tot i-ai tras-o? Isi musca buza asa puternic ca aproape ii dă sangele.
-Sincer, a fost invers. Ii spun ca s-o enervez.
Simt gelozia in voce iar limbajul corpului ei e prea evident, ma vrea..
-Ai vrea sa mergem la un film? Ma intreaba avand alte idei in minte. O cunosc extrem de bine. Fix atunci apare si Mia aproband din cap entuziasmata.
-Haidee, lasa-ne sa ne revansam pentru aseara.
-Bine..dar nu stau mult, am treaba.
Terminam masa si plecam spre parcare.
-Mergem cu masina mea? Le intreb.
-Voi puteti merge cu a ta, imi iau si eu masina si ne vedem acolo, doar nu o las aici. Chicoteste Mia.
Ne urcam in masina si pornim de pe loc in viteza eu facand un burnout adica rotile se învârt in gol, masina stand pe loc.
Jada isi aranja bluza mulata cu 3 nasturi, lasand-o mai jos si desface nasturii. Se cam intinde, ridicând rochița scurta ca sa i se vada usor fesele si scoate niste sunete placute urechilor mele.
-Haide, stiu ca vrei.. isi musca degetul incetisor
-Nu prea am chef, sincer. Mintind eu nu prea evident, inima incepand sa imi bata destul de tare. Trag pe dreapta intr-o parcare de camioane si opresc.
-Nu am sa-i spun nimic lu' Ale. S-a intamplat ceva intre voi nu pari in apele tale. Spune si se pune peste mine imobilizandu-mi mainile.
-Poti sa te dai jos, te rog? Pana nu fac ceva regretabil.
-Ceea ce nu stie n-o s-o deranjeze o spune in timp ce ma sărută cu atata pofta, ma prinde de par, lasandu-mi mainile libere. Ii raspund la sărut, chiar imi doream sa ii simt buzele. Acuma nu mai zici nimic constiinta stupida?? Pai eu sunt tu si cred ca noi doua adica tu esti indragostita de Ale dar o vrei si extrem de tare goala pe Jada.
Ce incurajari imi dai...pf..
Bănuiesc ca o sa continui..simt fiori pe sira spinarii cand isi coboara mana la feminitatea mea si o maseaza prin blugi.
-Te rog opreste.te.. ii spun avand respiratia greoaie.
-Nu, mi amore, ai nevoie.
Continua masajul desfacandu-mi blugii si băgând mana..
O lipesc de mine si imi plimb mainile pe picioarele ei pana la zona intima. Ii dau putin mai jos rochița si o patrund cu 2 degete facand-o sa geama in urechile mele. Isi pozitioneaza degetele la intrare in feminitatea mea si maseaza bagand si scotand degetele in mine. Ma arcuiam de placere.. Ne satisfaceam reciproc, ma simteam aproape de orgasm cand ma opresc si o sarut, explorand lăcașul ei umed, muscand si sugand buzele ei.
Jada scoate un sunet asa familiar urechilor mele si imi sopteste excitată.
-Stii...ahh, aproape ma termini a doua oara.. nu te opri..
O patrund iarasi, de data asta era mega uda.. las scaunul in spate, ea se sprijina de volan, ii ofer un oral de neuitat facand-o sa ajunga la al doilea orgasm.
-Lissa? Tu nu? Ma intreaba uitandu-se in ochii mei.
-Nu..imbraca-te. Ii spun si imi inchid blugii.
-Ne ne ne, te ajut eu, spune ridicandu-mi bluza, mi-o da jos, cu o mana deschizand blugii si sutienul apoi ma patrunde si cu cealalta masand sanii si tachinandu-ma.. nu dureaza mult si ajung la orgasm lasandu-mi capul pe spate si respirand inca rapid.
-Îmbracă-te. Am intarziat. O sa-si dea seama Mia. Imi zice ingrijorata.
-Ce-i cu tine? Ti-e teama? Ii zic sarcastic.
-Nu. Dar o sa afle Ale, si nu ai vrea. Daca doar asa pot sa te am, n-o sa-i spun nimic.
-Stai...tu si Mia..?
-Nu simt nimic pentru ea. Termina. Pufneste.
-N-o sa se mai repete asta, Jada. Ii spun umezindu-mi buzele.
-Bine, nu se mai intampla. Se apleaca, ma saruta in timp ce imi inchide sutienul.
-Mergem?
-Mergem ii spun si pornesc masina.
Mia ne asteapta de ceva timp.. Poarta-te normal, poarta-te normal..
Ajungem si o zarim langa masina.
-Ce a durat atat? Ne intreaba pufnind.
-Am fost sa alimenteze Lissa. Era pe rosu martorul combustibilului. Mintea fara ca Mia sa se prinda.
-Aham, bine. Haideti.
Se apropie Mia de Jada si o saruta scurt, luand-o de mana.
Simțeam o neliniște parca.. Pentru ca esti geloasa! O, mai taci! Acum te-ai trezit??
Iau popcorn, imi caut un loc mai retras si ma asez. Pff..fix langa mine se pune Jada apoi langa ea Mia.
-Poti te rog sa nu fii asa evidenta? Mia nu-i proasta. Ii spun in soapta.
-Calmeaza-te baby. Am totul sub control.Stiu, stiu. E plictiseala de moarte.. urmatoarele capitole vor fi mai bune, sper.
CITEȘTI
☆Plăcere la superlativ☆ +18♡
RomanceMelissa si viata ei complicata. Dubla ei personalitate o face sa aiba o relatie la distanta printr-un site de socializare, cu o alta fata. Sentimentele lor fiind amplificate de perversitate. Dar situația se schimba de careva ori, ea indragostindu-se...