Din perspectiva Melissei
O dimineata faină, soare, iar eu din obisnuita dau sa-mi verific telefonul. E inchis. Baterie moarta. Ehh, las asa...dar eu sunt inca in pat. Ma ridic sa-mi fac o cafea, mi-o pun in cana mea favorita cu un dinozaur animat pe care scrie "I'm hungry":)) apoi imi pun telefonul la incarcat si il deschid. Il fac uitat acolo si plec sa-mi beau cafeaua si nedespartitele mele tigari fara de care nu as incepe dimineata de cateva luni.
Deschid geamul de la bucatarie si ma intind pe pervazul lui, avand tigara intr-o mana si cana de cafea in cealalta neobservand ca intra o prietena in casa si ma striga. Eram cufundata in ganduri cand imi revin de pe lună simtind o mana pe umarul meu eu tresarind. Era Iulia.- Cine dracu ma deranjeaza??
-Eu, măi Lissa ( nickname-ul folosit de ea numelui meu)
-Ah..tu mai lipseai. :))
-Ce ai? Te.ai trezit in dungă, maimuțo?
-Nu.. si nu-i treaba ta, băi curioaso!
-Elena?
-Mnu...
-V-ati certat?
-Nu. E..e complicat.
-Tu iti dai seama ca ai ajuns s-o iubesti dintr-o prostie cu contul fake de facebook? Esti proasta! Isi bate joc de tine acum stiindu-ti adevarata identitate!
-Nu e asa...o cunosc...
-Da..dar ai ramas surprinsa cand ti-a zis ca si contul ei era fals apoi doar ati inceput sa va cunoasteti, sa zicem...
-Lasa, n.am chef.
-Totuși..daca tot is curioasa.. ce a facut iubita asta a ta?
-Pai...am auzit cum se sarutase cu o colega recent venita la ea pentru un proiect cica... si stii ca eu recunosc usor sunetele...
-Nu-i tin partea...dar ar trebui sa vorbesti cu ea, poate n.a fost ceea ce crezi. Iti zic asta pentru ca nu suport sa te vad asa nervoasa..
-Dar nu sunt. Sunt doar suparata ca eu sunt aici, la dracu-n praznic si nu-s acolo langa ea.
-Hello, băi. Ai masina. Ai carnet. Poti merge sa-i faci o vizita.
-Stiu unde sta. Asta e! Mer... si n-apuc sa termin ce am de zis ca aud telefonul cum vibrează pe masa..
-Ce se aude?
-Telefonul meu. Si fug repede la el apoi vad ca e poza Elenei la apel si decid sa nu raspund.
-Ei bine...Lissa? Eu plec. Te las sa-ti bei cafeaua linistita.
-Heeei... Iulia! Mai stai. Iti fac o cafea? Stiu ca fumezi Kent. Serveste-te! Eu merg sa-mi aranjez putin parul si sa ma schimb, ca dupa cum vezi is inca in pijamale. Incepem sa radem amandoua.
-Am si plecat. Revin imediat, iubir... Ah..scuze, obișnuința...
-Da, obisnuinta...
Si se lasa o tacere asurzitoare intre noi apoi plec fara sa mai zic ceva.
Ajunsa in dormitor ma bag sa scotocesc prin dulap dupa niste blugi albi si o camasa mișto rosie cu trandafiri. Uitandu-ma in oglinda in timp ce ma îmbrăcam nu o observ pe Iulia ca intra si ma cuprinde prin spate. God, cum am putut uita cat de delicata e atingerea ei? Nu spun nimic si ne privesc in continuare in oglinda. Ea imi inchide nasturii camasii pana la ultimul.
-Iti sta bine asa si imi zâmbește cald apoi coboara cu mana peste mana mea si imi ia palma in palma ei.
-Stii, nu stiu cum de mai vorbesti cu mine dupa cele intamplate. Adica ne.am despartit..pentru ca sunt îndrăgostită sau..eram..de Elena.
-Ăm...Mi-am amintit...tre sa plec. Mama a zis ca tre s-o ajut la ceva.
-Păpușă? Stai..imi pare ra...si n.apuc sa mai zic ceva ca ma imbratiseaza si scapa o lacrima pe obrajii ei rosii, iar eu din reflex ii sterg lacrima si o sarut scurt pe buze dar dintr-un sarut scurt se transforma intr-unul lung si apasat plin de dorinta si nu sunt atenta cateva secunde iar eu raman fara camasa si ea fara tricou.
Bate cineva la usa si sarim ca arse. Doamne, ce bine! Nu conteaza cine-i la usa, doar bine ca m-a oprit cineva. Merg sa vad cine e. Ah, era poștașul. Stau si vorbesc cateva minute cu el. Am facturi, facturi, colete..neah..ma uit mai tarziu si plec in dormitor sa vad ce face Iulia. Trebuie sa-i explic cumva ca nu mai am aceleasi sentimente fata de ea dar totusi...am facut ce am facut mai devreme in cateva secunde m.am lasat dusa de val.Ah, am postat dupa ceva timp dar cum nu am asa multi cititori si...si ăia sunt fantome s-ar putea sa ma las de scris. +ca nu ma pricep. Oricum..mai vedem. Pana atunci, lectura placuta. :)
CITEȘTI
☆Plăcere la superlativ☆ +18♡
RomanceMelissa si viata ei complicata. Dubla ei personalitate o face sa aiba o relatie la distanta printr-un site de socializare, cu o alta fata. Sentimentele lor fiind amplificate de perversitate. Dar situația se schimba de careva ori, ea indragostindu-se...