Placere dupa cearta

1.2K 22 3
                                    

-Ei? Te-ai bagat in casa? Te aud cum urci scarile, printesa. :)
-Ah, ce bine auzi tu.
-Aud ce vreau cand vreau, chicotesc.
-Tu ce faci?
-Pai, mi-am pus un pahar de Angelli si umm..astept sa te dezbraci?
-Unde esti, ma vezi? Si ii aud rasul colorat.
-Da, te vad si te simt..esti cam excitata puiule. Ce ar fi sa rezolvăm asta? Hhmm? O spun pe un ton calm si pasional.
-Deja incepi..mi-e cald, iubire..
-Dezbraca-te de tot atunci..si marai incetisor.
-Ar fi mai fain sa fi aici, sa te simt.
-O sa ma simti curand, atunci cand te patrund cu 1 deget incetisor, apoi 2 si cresc viteza mangaierilor punctului tau G pana cand tremuri si gemi incontrolabil apoi ma opresc, te mai sarut pe gat in timp ce ma joc cu limba in jurul mameloanelor tale. Te tachinez pana te lasi dusa de val si actionezi, iubito..
-Ce..ce te pricepi la cuvinte, oare si in pat?
-Hmm, ai sa vezi dar dupa ajungi la orgasm n-ai sa mai poti spune nimic, doar ai sa tremuri si ai sa-mi gemi respirând greu la urechea mea cand eu iti masez sanii incetisor, iar buzele noastre lipindu-se tu gemand infundat.
-Dumnezeule, esti minuna..ta..ahhh..cum reusesti, mm...?
-Tu-mi dai voie, si chiar imi place ceea ce-ti fac.
-Stii...am ajuns la orgasm..mm..fara sa ma joc... God, cat as vrea sa te sarut acum..
-Nu doar tu, crede-ma. Apoi imi calmez vocea vorbind mai incet..
-Ce e? Am spus ceva gresit, beib?
-Nu.. e..e complicat. Scuza-ma, am ceva de facut.
-Nu. Stai! Ce ai patit brusc?
-Prea multe bagi tu de seama, scot un râset forțat.
-Normal, acum spune-mi ce s-a intamplat.
-Mi-am readus aminte ca tu esti acolo iar eu aici... Nu o sa tina relatia.. e doar ceva trecator. Eu mi-as dori sa ramanem impreuna asa la distanta. Dar e imposibil.
-Ei haide, o scoatem noi la capat, iubire. O sa tina relatia.
- As vrea macar sa te vad o data, face to face.. esti minunata, ti.am mai zis. Vreau o noapte cu tine.. si mai multe, de ce nu?..
-Ar fi super. Te las 10 minute, merg sa fac un dus, iubire. Te iubesc, mult si mersi.
-Pentru? Si eu te iubesc, iubito!
-Pentru tot. Ma bucur ca esti a mea.
-A ta pentru totdeauna! Nu doar in pat.

Stiu, stiu. Scurte capitolele..dar asa, postez mai multe. :)

☆Plăcere la superlativ☆ +18♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum