~Din perspectiva Melissei~
E ora 6:00 a.m. ma trezesc brusc, avand un cosmar si mai imi este si frig. O, super ce sa zic.
Tremur, incerc sa ma liniștesc si sa inchid ochii la loc dar Iulia...? Nu o simt prin pat. Ah, o fi la baie. Dar aud un zgomot nu prea mare de la parter.
Ma ridic din pat repede si merg sa vad ce s-a intamplat. O zaresc pe Iulia in bucatarie.
-Neata, matinalo! Nu-ti placea la mine in brate? Chicotesc.
-Ăm..neata, soare. Te-am trezit, asa-i?
-Ah, nu. Am avut un cosmar, dar ciudat...nu-mi mai amintesc doar secventa cand.. si raman prinsa in micul fimulet din capul meu nemaispunand nimic.
-Continua..
-Nu conteaza, ii spun muscandu-mi buza destul de rau.
-Mm.. Buzaa. Ai visat-o pe Elena?
-Nu. Mai rau...pe tine..
-Si ce faceam?
-Ah, oare ce? Ii raspund ocolind subiectul.
-Bii..ne.. oke. Si rase asa puternic incat doar ea se auzea in toata casa. Apoi am inceput sa rad si eu.
Se așterne o liniste asurzitoare si ma apropii de Iulia, dau sa o prind de talie dar ma opresc punand mana pe spatarul scaunului pe care ea statea.
Rup tăcerea.
-Si... ce faci in bucatarie la ora asta?
-Ti-am facut putina curatenie, era dezastru. N-aveam somn. E ceva problema?
-Nu nu. Doar ca..nimeni nu mi-a mai facut curat pe aici de cand au murit ai mei, ce sa mai zic de pregatitul mesei inafara de mine..
-Am vrut sa dau o mana de ajutor.
-Apropo, ce a fost zgomotul de mai devreme?
-Am scapat o farfurie in chiuveta in timp ce spalam vasele dar din fericire nu s-a spart nimic.
-Nu vii in pat?
-Pai si micul dejun?
-Ai timp. Mai stai in pat cu mine, ca nu te mușc. Inca. Spun si ma amuz de privirea Iulei.
-Ei haide, ma cunosti de atata timp. Te-am muscat eu vreodata?
-Nuu, deloc. Raspunse ea sarcastica apoi chicoti.
-Treci. Sau te iau pe sus pana in dormitor? Nu zici nimic? Bineee. Si ranjesc la ea.
O iau in brate si o duc sus in dormitor. Totusi era 6 si ceva dimineata. Mai voiam sa stau cu ea, posibil sa-i cer scuze pentru tot. Merita.
Ajunse sus o pun in pat, o invelesc si ma bag langa ea. In gandul meu trec mii si mii de ganduri uitandu-ma la ea. Brusc ia o perna si-mi lipeste una de toata frumusetea.
-Papusa? Vrei ceva neaparat? Ranjesc pervers
-Papusa? Ce fain suna.. modul ala in care o zici, sincer ma cam zapaceste. Si da, sa-mi spui la ce te gândesti.
Apropiindu-se de mine mai tare, efectiv lipindu-si corpul de al meu, pijamalele fiind singurul lucru ce ne despărțea.
-Daca tot vii asa aproape. Ce ai zice sa stai peste mine? O prind usor de talie si ea "aterizeaza" peste mine.
-Lissa... nu cred ca gandesti limpede din cauza ei..
-Te rog, nu-mi mai aduce aminte. Facand o pauza in conversatie..
-Si..daca te trag acum putin mai aproape ? Si iti desfac sutienul usor.. m-ai opri?
-Lissa.. stii cat de mult imi placi in felul asta. Dar acum nu esti tu, vrei doar sa te razbuni ca sa fiti chit. Eu nu vreau sa intru in jocul asta.
Dă să se ridice de pe mine dar o prind usor de mana, tragand-o inapoi, privirele noastre intalnindu-se. Ne priveam de ceva secunde, era fix ca la inceput..
-Pot? O intreb asa copilăresc. Mutandu-mi privirea spre buzele ei senzuale si rosii. Aceasta dand din cap incet aproband.
In secunda 2 buzele noastre se lipisera si se jucau una cu cealalta, dominand fiecare pe rând.
In acelasi timp ii desfac sutienul, il atunc in cealalta parte a camerei si continui sărutand-o apasat pe gat, o musc incetisor, lasandu-i cateva semne.
In cateva secunde ramanand ambele doar acoperite de o patura pufoasa, nemaiavand altceva pe noi.
-Stai 2 secunde? Te rog...trebuie sa fac ceva.
O idee stralucita ce mi-a venit. Sistemul home-cinema pornit cu o piesa pe fundal. Dar nu orice piesa ci Jayoh- Dragoste pe muzica mea.
☆Mai departe trebuie sa ascultati piesa pentru o citire intensă ☆
Se anunta momente chiar incendiare.-Lissa... piesa... ma faci sa tremur cand imi amintesc de cate ori ne răsfățam pe piesa asta.
-Cam cum o sa te răsfăț eu acum, iubito. Si ii trag cu ochiul, muscandu-mi buza de jos asa rau ca o excitam doar cand privea.<<PLAY>>
Dau pătura pufoasa de pe ea masandu-i punctuletul G in timp ce o muscam usor de mameloane, facand cerculete in jurul lor..tachinand-o. Ea doar gemand si strigandu-mi numele printre gemetele infundate.
-Iubito? Unde-i leoaica din tine?
-Nu poate sa faca nimic, ahh..te doreste prea mult s-o patrunzi..mmh.. incerca sa vorbeasca dar se auzeau mai mult gemete..
-Usor, pe ritmul piesei o patrund cu un deget, apoi cu doua..adanc jucandu-ma in feminitatea ei, ea doar arcuind spatele de placere. Ma saruta asa apasat pe gat, cu dorință..
Imi masa sanii in modul ei cel mai placut.
O simt cum e pe culmile placerii, gemand tot mai tare. O sarut si zâmbesc iar ea muscandu-ma de buza.. murmura ceva dar nu o inteleg fiimdca gemea infundat sarutandu-ma in acelasi timp. Degetele mele inca erau adanc in ea, facand cercuri in timp ce le frecam rapid. O simt cum ajunge la orgasm relaxandu-si tot corpul, fiecare nerv, țesut. Privind-o atenta am ajuns la orgasm..ahh..ce ma excita.
-Iubir..ahhh..iubire.. Esti.. doamne. Nu ma pot abtine sa nu tremur..
Ma apropi sa-i mai dau un sărut scurt si trag patura peste noi.
-Iar tu..? Nu ti-a placut?
-Voiam sa te simti bine, stiu ca de cand ne-am despartit nu ai mai vrut alta relatie. Ma gandesc ca aveai nevoie de ast.. si nu apuc sa termin ce am de zis ca imi pune un deget pe buze semn sa tac si apoi ma saruta din nou, lung..plin de dragoste si-mi zambeste prin sarut, se opreste si ma priveste adanc in ochi.
-Hormonii mei? Dar ai tai? Stiu ca nu ai avut niciodata orgasm cat ai fost in relatie cu... oprindu-se inainte sa-i zica numele.
-Nu am vrut. Voiam doar ea sa se simta bine. Eu eram ok..
-Cu mine nu merge asa. Rase asa inocent.
-Mi-a fost dor de tine Lissa..sau mai bine zis.. Iubito? Hmm. Da. Si un zambet larg se așterne pe fața amandurora.
-Ce vrei sa spui? Suntem... si mi-o ia inainte.
-Suntem impreuna, beib. Esti a mea. Iar eu a ta.
Doamne, cat de fericita sunt.. Te iubesc, desi stii asta, Lissa.
-Eu n.am incetat vreodata s-o fac. Eram doar distrusa. Imi pare rau pentru acel comportament, puiule.
-Nu ai de ce sa-ti ceri scuze. Acum hai sa mai dormim putin..abia daca e 7 sau 8. Habar n.am.
-Bine, dar vreau in bratele tale.
-Desigur, treci incoace. O sarut pe frunte in timp ce o mangai pe spate protector.Da..unii oameni nu au somn, stiu. ;) Am facut acest capitol mai lung.
CITEȘTI
☆Plăcere la superlativ☆ +18♡
RomanceMelissa si viata ei complicata. Dubla ei personalitate o face sa aiba o relatie la distanta printr-un site de socializare, cu o alta fata. Sentimentele lor fiind amplificate de perversitate. Dar situația se schimba de careva ori, ea indragostindu-se...