▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️
-Nem is értem mit eszik Liam rajta?! - mondta Emily. Ketten együtt néztük Emily-vel - ő elől, én meg mögötte állva neki támasztva magunkat a szekrénynek -, ahogy Liam hülyére veszi Cora-t. Falták egymást, mintha még életükben nem jártak volna egymás szájában!
Emily-vel kiskorunk óta legjobb barátnők vagyunk. És ez fordítva. Mindig egymás mellett vagyunk, ha szükséges. Egymás nélkül nem megyünk sehova sem, ahogy a gimibe sem.
És van Liam. Liam a suli rosszfiúja, aki már az egész suli csajain végig ment. Persze vannak kivételek. Aki neki nem jön be, azt lekoppintja. Cora-val csak azért van, mert ő a legjobb csaj a suliban. Cora is csak egyikek azoknak a lányoknak akikkel csak lefekszik és eldobja őket. Különösképpen, Cora-val több ideje van együtt mint azt mindenki hitte.
-Nem tudom Em. Nem tudom. - sóhajtottam egy jó nagyot - Tudod milyen Liam, pár nap után úgy is dobja, azt talál újat. - indultunk el a terem felé. Szerencsénkre, egy osztályba járunk. - Liam sosem változik, erre rájöttünk. - nevetett fel Em.
Soha sem változik. Mindig is ugyan olyan marad.
Emily-vel, amint beléptünk a teremben elfoglaltuk a helyünket a középső sorban. Végül mindenki betoppant csengetés előtt, kivéve a két gerle pár.
-Bocs tanci bá'. Dolgunk volt. - toppant be Liam és Cora végül kb. 2 perc késéssel. Cora-nak épp hogy nem látszódott ki a félre sikeredett melltartója. Egyből egymásra néztünk Emily-vel, mert tudtuk, hogy mi volt. - Igen tanár úr, kérem ne írjon be. - nyavajgott Cora, a macska hangjával.
-Mi van Cora, annyira félre sikeredett a sex a slóziban, hogy a melltartód kibuggyan a helyéről? - nevetett fel az egész osztály. - Kussolj Jimmie. - dugította el egyből Jimmie száját Liam. Jimmie, Liam csapat társa, mindig ugratják egymást, néha a csajokkal is.
-Kérem, ne itt realizálják a szexulális életüket. Maguk meg, azonnal üljenek le. - A két sex bajnok végül helyet foglaltak. Liam a hátam mögé ült le, mivel ott a helye, Cora pedig az előttem lévő padba foglalt helyet.
-Jól meghúztad a csajt mi, haver? - pacsizott le egymással a két banga. - Úgy hogy be nem állt a szája a sikítástól. - röhögött fel. - Haver, nem vagy semmi! - pacsizott le Zayn-el is. Liam és Zayn kis koruk óta legjobb haverok, szinte testvérek. Mindent együtt csinálnak. - Pár nap és... lekoptatom a csajt. - Tudtam - gondoltam magamban - Idegesítő. - Mint te. - válaszoltam magamban.
Egész óra végéig csak azt hallgattam hogyan baszta meg Liam, Cora-t a férfi mosdóban. Undorodtam az egésztől, és egyre jobban tőle is. Blaaah.-Nem hiszem el, hogy régebben szerelmes voltam belé! - mondta elmélkedve mellettem Emily miközben sétáltunk ki a suliból és a kedvenc kávézónkba vettük az irányt. Da La Caffeteria-ba. - Akár csak én! - fancsali képet vágtam, miközben ezt megemésztettem. - De komolyan, még mindig nem tudom el hinni, hogy szerelmes voltál belé. - nevettem fel - Olyan egy...lúzer.
-Ne izélj már, oké? Még csak első éves voltam és akkor elragadott a személyisége.
-A személyisége? - kérdeztem rá, hogy én most komolyan jól hallottam-e, amit mondott. - Liam Herrison-nak van egyáltalán személyisége, azon kívül hogy dugja a suli összes csaját? - ültünk le a szokásos helyünkre a kávézóban.
-Hát... - nem igen tudott mondani semmit. NYILVÁN! - Liam Herrison-nak nincs nincs semmilyen személyisége, csak egy jó nagy alsó szinte amit minden alkalommal feltud használni ha hiánya van. - miközben ecseteltem neki a helyzetet, közben kihozták a szokásos Frappuccinonkat.
-Lisa, te ezt nem értheted. Igen, tudom, Liam-nek nincs személyisége, kedvessége erre már én is rajöttem. De akkor még volt.
-Chh, volt persze. - néztem félre, mikor kit láttak meg szemeim. Hát kit? - Emlegetett szamár. - mondtam oldalra pöccintve a fejem azzal mutatva Emily-nek, hogy ott jön.
-Mizu csajok, csak nem csaj csevej folyik itt? - állt meg az asztalunknál a mindenlébenkanál a haverjaival. - De. Szóval, húzz el. - szóltam neki álszent mosollyal, hogy le lehet akadni erről a helyről és főleg rólunk. - Micsoda szájmenés. Ez tetszik. - kacsintott rám.
-A csajodnak kacsincs. - mutattam Cora felé. Nem tudott válaszolni, mert nyomban el is húzta tőlünk Cora, Liam-et. - Micsoda egy pojáca. - sóhajtottam egy jó nagyot. - Még, hogy tetszik neki a szájmenésem. Ch.
-Tényleg szájmenésed van ha úgy van. - mosolygott azzal az idegesítő mosolyával.
-Hahaha. - horkantottam fel.
Idióta Mitugrász.
-Miss Mondfrie. - szólított meg valaki a hátam mögött, mikor a szekrényemhez mentem volna. Megfordultam és szembe találtam magam Mr. Porter-el, a művész tanárral. Utálom. Tudom, mit akar. - Jó napot Mr. Porter. - mutattam felé egy ál mosolyt.
-Miss Mondfrie, tudja jól, hogy mennyire kedvelem magát. - na itt kezdődik a baj, tudom mire megy ki a játék - És, hogy maga milyen tehetséges tanuló. - túlzásba esik a kopasz - Térjen a lényegre. - mondtam neki szemtelenül, mert már untam, ahogy dicsér. Jól esik, persze. De túlzásba viszi, mielőtt akar tőlem kérni valamit.
-Magát szeretném kérni, hogy csinálja meg Téli Bált.
-Sejtettem. Persze, megcsinálnom. De nem egyedül.
-Persze, ez természetes. - nézett félre a fejem mellett - Oh Mr. Herrison. Kérem fáradjon ide. - már csak ő hiányzott.
-Mizu Mr. Porter. - biccentett felé zsebre tett kézzel. - Mr. Herrison, arra kérném, hogy segítsen megrendezni Miss Mondfrie - nak a Téli Bált. - mondta mosolyogva miközben nekem le esett az állam. - Ugye maga most viccel? - húztam fel a szemöldököm.
-Miért Lia. Szerintem tök jó buli lehet ez az egész. - Most ugye ő is viccel velem? Miért engem súlyt a sors? És kinyirom ha még egyszer Lia-nak hív! Mert nem is ez a nevem.
-Örülök Liam, hogy maga benne van. Jó szórakozást. - villantott felénk egy öreg pimasz mosolyt amit legszivesebben kiütőttem volna. - Te meg mit vigyorogsz? - fordultam felé,miközben a közelben lévő szekrényem felé mentem.
-Semmit. Mikor kezdjük.
-Kezdjük? Nocsak, Mister Liam Herrison olyat vállal amit nem vállalna el? Mi lőtt téged? - támaszkodtam a szekrényemnek, amit persze ő is követett - Szépségem! Nélkülem, úgy sem tudnád megcsinálni, segítség kell. De amúgy is, kell valami elfoglaltság délutánra. - muszáj volt fel röhögnöm.
-Nélküled is megtudom csinálni. Csak pont olyan segítség kell akivel hasznosra is mennék, veled, nem megyek semmire. - mondtam volna még neki valamit, de inkább nem, nem akarom, hogy feltételezzen bármit is.
▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️
KAMU SEDANG MEMBACA
Szenvedélyem... |BEFEJEZETT|
RomansaLisa Mondfrie egy átlagos lány, akinek van erkölcsi státusza. Az elején nem is sejti, hogy ki lép be az életébe, attól a naptól kezdve. Viszont azt sem tudja véka alá rejteni, hogy attól függetlenül, hogy játszadozik vele, megörül érte. Liam Herriso...