אף פעם לא חשבתי על פעמים אחרונות. איכשהו זה פשוט לא עבר לי בראש. שום דבר לא מרגיש אחרון כשאת אמורה להיות בנקודה המרגשת הזאת של החיים שלך, שבה הכל אמור להתחיל. פעמים ראשונות, לעומת זאת, היו דבר שחשבתי עליו לעיתים מאוד קרובות. כמו הפעם הראשונה שפגשתי את עלמה, או הפעם הראשונה שצור נישק אותי. בלי לחשוב על זה יותר מדיי, יצרנו לעצמנו סיפור רומנטי קטן שקורה רק בסרטים. לא הכל קרה על הצד הטוב ביותר, כמובן; שקענו בהרבה מאוד בלבול בתקופה שבה הלבבות שלנו לא באמת ידעו מה הם רוצים יותר, לחבר מחדש את החתיכות או לשמור על מה שכבר הצלחנו להרכיב לבד. עכשיו, לא היה ספק.
זה מצחיק לנסות לגונן על עצמך מפני העולם. וגם אם לא רק על עצמך, מישהו ימצא את הדרך ההיא להרוס לך את כל התכניות. לא משנה כמה שמרתי על עצמי ועל החיים האישיים והפרטיים (והסודיים משהו) שקיימתי, היקום חשף את כל הקלפים שלי. היו לי כל כך הרבה מחשבות על הרגע שבו אמצא מישהי שאני סומך עליה מספיק כדי להכיר אותה לבת שלי, שבשלב מסויים פשוט שכנעתי את עצמי שרגע כזה לעולם לא יגיע. אז עצה לי אליכם, אבות יחידניים שאני מקווה שנמצאים בקהל הקוראים שאני מקווה שיש לי - אל תפחדו. אתם לא עושים טובה לילד/ה שלכם בכך שאתם ״חוסכים״ מהם היכרויות עם אנשים שלא בטוח שישארו שם. נכון, לא צריך לקפוץ למים המאוד עמוקים האלה עם כל גבר/אישה שאיתם אתם מחליטים להיפגש, אבל בטח שלא לעצור את חיי האהבה שלכם.
זה לא מפחיד כמו שזה נשמע, והאמת היא שאם מצרפים כוס יין לעניין זה יכול להיות מאוד רומנטי (אם כי אני חושב שהבנו יחד שההגדרה שלי לרומנטי היא לווא דווקא ההגדרה שלכם). הלב שלנו הוא אמנם דבר מאוד שביר, אבל בידיים הנכונות תמצאו בו חדרים שאף פעם לא חשבתם שהיו שם. אין סיבה לא לפתוח דלתות ישנות עם אנשים חדשים. בזכות הבת שלי ובזכות אחת הפעמים האלה, מצאתי את עצמי מבלה סוף שבוע שלם בצפייה באותו סרט דיסני. כמובן, יש לדעת היכן להעביר את הגבול (כדי שלא תמצאו את עצמכם שרים במקלחת את הפסקול), אבל אין רע בדברים האלה.
YOU ARE READING
מסובכים
Romance"לא ידעתי איפה עשיתי את הטעות שהובילה למלכוד הזה. הרגשות שלי תמיד היו נסתרים מעיניי אבל כה ברורים לאחרים. איכשהו בין זה שאמר לי שאין אהבה, יש רק העמדות פנים ומילים שיעזרו לך להשיג את מה שאתה רוצה, לבין זה שאמר לי שאהבה היא השמש ואנחנו הכוכבים, מוכני...