*ATENȚIE! scenă cu tentă sexuală*
În preajma lui Jimin se comporta altfel, încerca să îi atragă atenția, flirta cu el, dar el era preocupat cu mine, iar asta mă satisfacea enorm. Lasând la o parte circumstanțele, Andra era o femeie frumoasă, îngrijită și finuță. Nu era genul de femeie ușuratică ce se dă cu o tonă de machiaj și parfum ieftin. Mă gândeam uneori că dacă nu eram așa de competitive, puteam fi bune prietene.
Mă trezesc mai devreme decât de obicei, și merg să pregătesc micul dejun. Astăzi era ziua lui Jimin de naștere, așa că ne-am hotarât să îi facem o mică surpriză.
Aveam de gând ca eu și Jimin să ne mutăm împreună. Cel mai probabil înapoi în America, era un trai mai acceptabil decât aici. În plus Jimin nu prea se descurcă cu limba.
După ce am pregătit micul dejun, m-am îndreptat spre camera lui Jimin. I-am promis că azi îl voi dădăci cât se poate de mult. Până la urmă are stofă de bebeluș.
- Jiminie trezeștete. Ți-am adus mâncare! îl zgudui puțin.
- Mulțumesc. Ce frumoasă ești. Dacă stau să mă gândesc tu ești frumoasa oricând! spune cu gura plină ceea ce il face foarte simpatic.
Nu îi spun nimic ci doar îl mângâi pe cap și îi zâmbesc tandru fiind compleșită de trăsăturile lui. Era un bărbat prea frumos și prea elegant pentru mine.
-Jiminie știi la ce mă gândeam? Dacă o să ajung în stadiul în care o să fiu geloasă pe frumuseța ta și o să stau 10 ore în oglindă ca să arăt mai bine ca tine? Am impresia că deja sunt geloasă!
- Uf, stai să-ți zic ceva, spune și își lasă farfuria cu mâncare pe noptieră. Scumpo, ești mai frumoasă decât tine, dar tu nu vezi asta. Ești o persoana frumoasă pe interior și pe exterior. Părul tău scurt și șaten, bretonul tău rar care îți intra în ochii albaștrii. Și să nu uităm de înălțimea ta... adorabil.
- Ai ceva cu înălțimea mea? răspund eu sarcastică cu zâmbetul până la urechi.
- Da. Mă enervează fetele pitice. Îmi vine să le fugăresc! spune și sare spre mine începând să mă fugărească.
Din neatenție m-am impiedicat iar Jimin m-a prins înainte să cad.
- Te-ai emoționat? spune acesta râzând. Nu i-am răspuns, doar m-am uitat la el. Probabil mi-a citit gândurile, deoarece imediat după contactul vizual m-a sărutat apăsat. Mi-am înfăsurat mâinile în jurul gâtului său iar el m-a pus cu fundul pe masa din sufragerie fără să rupă sărutul.
Mă mângâia pe cap, pe mâini și pe spate apărându-mi fiorii în oase.
- Te vreau! îmi șoptește acesta în ureche. Imediat o pofta imensă mi-a apărut. Ca să vezi, sentimentul era același.
- Fă ce vrei din mine, ia-mă de aici și du-mă în lumea largă. Ia-mă și fă ce vrei cu mine. Domină-mă! am țipat la el.
Imediat după aceea m-a luat pe sus și m-a dus în grabă spre dormitor. M-a trântit pe pat destul de violent, cum niciodată nu a făcut-o. Un sentiment ciudat mi-a apărut. Nu sunt fană a sexului "violent", dar eram sigură că îmi va plăcea la nebunie.
Îmi apuca hainele și trăgea de ele în ultimul hal, nepăsându-i că le va rupe. Doar mă voia. Voia să mă știe sub el, voia să știe ca sunt al lui.
Imediat ce m-a scăpat de lucrurile ce îl incomodau, și-a azvârlit tricoul și pantalonii dintr-o mișcare, rămânând doar în boxeri. S-a pus peste mine și s-a uitat adânc în ochii mei. Era o liniște ciudată, pentru o secundă am crezut că-mi aud sângele cum circulă prin vene.
CITEȘTI
ALIVE HEARTBEAT
RomanceSufletul e naiv, nu înțelege termenul de "așa nu", face ce vrea, cum vrea, fără să îl intereseze nici măcar un singur detaliu. Conflictul dintre suflet și rațiune îmi provoacă lacrimi, zâmbete naive, scoate ce e mai bun din mine dar și ce e...