* Ora 01:24 , Los Angeles, California *
- Jacob ?! Ce e cu muzica asta ?
-Hei, frate, de ce mi-ai intrerupt spectacolul ?
-Ce cauta dansatoarele astea la bara in sufrageria mea ?
-Practic, e sufrageria noastra. Stai calm si porneste muzica ca sa pot sa vad cum danseaza bunaciunile astea doua.
-Tu ai inebunit ? Nu poti sa te joci asa cu ele ca si cum ar fi niste papusi. Ce o sa se intample cu ele cand o sa te plictisesti?
-Simplu. O sa scap de ele foarte usor, dar pana atunci o sa ma distrez si o sa pap.
-Ce usoara e viata pentru tine. Rapesti 2 tipe, le pui sa danseze 3 sferturi dezbracate la mine in sufragerie, te culci cu ele cand ai tu chef, iti asiguri mancarea si apoi scapi de ele.
-Vezi ca esti destept. Iar voi doua, plecati.
-Uite, am mai vorbit despre asta. Ti-ai trait viata cum ai vrut pana acum. Nimeni nu te-a oprit, dar din moment ce te-ai intors acasa , iar eu sunt tutorele tau legal si fratele mai mare, lucrurile vor sta altfel. Nu vreau sa distrugi tot ce am facut aici. Nu vreau sa atragi atentia asupra noastra.
-Da,da, cum zici tu...
-Fara cluburi, fara alcool, fara droguri si fara femei. Nu mai te joci cu nimeni si ... te duci la scoala ca orice alt adolescent normal.
-Cred ca glumesti.
-Vorbesc foarte serios. S-a terminat cu viata de baiat rau. Luni te duci la scoala, in clasa a 12-a ca un adolescent normal de 18 ani.
-Bine mami, daca trebuie...
Daca el chiar crede ca lucrurile o sa decurga cum vrea el, se insala amarnic. Nu am venit aici ca sa fiu un adolescent normal. Sunt aici sa ma razbun pe cei care mi-au distrus viata, dar nu strica sa ma si joc putin . Si cine stie... poate Tay are dreptate. Scoala e cel mai bun lucru ca sa ma integrez.
Heiiiii, ce parere aveti de primul capitol ? Asta este a 3-a carte pe care o scriu si care imi place cel mai mult. Vreau sa stiu ce parere aveti.
CITEȘTI
Apusul mortii
VampireSi-a trait viata exact asa cum a vrut. Nimeni si nimic nu i-a stat in cale, pana s-a intors acasa. Acum o sa invete sa fie un om normal ? Cine il face sa lupte mai departe, fratele, fata pe care o place sau trecutul ?