*Yıllar önce Kışyarı'nda*
Robb'un attığı kar topu hızla Lyanna'nın yüzüne değdi. Yüzü soğuktan kızarmıştı, kar topu yüzünü acıtmıştı. "Hey! Yavaş olsana." Robb gülerken bir kar topu daha hazırladı. Lyanna eline bir avuç kar almıştı ki kafasını kaldırdığında önünde duran Jon'u gördü. Gülümsedi. "Jon. Bizimle oynasana." O sırada Robb'un attığı kar topunu Lyanna'ya değmeden önce koluyla engelledi. "Jon! Hedefimi engelliyorsun. Çekil." Jon Lyanna'nın elindeki karı alıp yuvarladı ve Robb'a fırlattı. Robb kahkahalarla yere düştü. Her zaman kar topu oynamaktan zevk alırdı. "Artık ben ve Lyanna ekip olduk. Biz plan yaparken sen kar topları hazırla." Robb kar toplarını yapmaya başlamıştı bile. "Benimle gelecek misin?" "Nereye?" "Sana Yürek Ağacı'nı göstermeye söz vermiştim." "Yürek Ağacı'nı görmeye mi gidiyoruz?" Jon başını salladı. Jon elini uzattı Lyanna elini tuttu ve ikisi de karlar içinde koşmaya başladı. Sonunda vardıklarında Lyanna önündeki manzaraya hayran kalmıştı. "Beğendin mi?" "Çok güzel." dedi ağaçtan gözünü ayırmadan. "Babam her gün burada dua eder. Annem de öyle. Biliyor musun? Bir kardeşim olacak." "Gerçekten mi?" Jon başını salladı. "Annem kız olacağını söylüyor. Ama bence erkek olacak." "Hayır. Bence de kız olacak." "Nereden biliyorsun?" "Öyle hissettim." Ağacın yanına gitti. "Hep bir kardeşim olmasını istedim." "Ama sen de burada doğdun. Yani hem Robb'la hem de annemin karnındaki çocukla kardeş oluyorsun." Lyanna ona döndü. "Neden seninle de kardeş olamıyorum?" "Çünkü seninle kardeş olmak istemiyorum." "Neden?" dedi Lyanna üzülerek. "Beni sevmiyor musun?" "Hayır. Yani evet. Seviyorum. Seni seviyorum." Lyanna'nın şüpheci bakışları üzerine ilerideki güllere baktı. Oraya ilerleyince Lyanna onu takip etti. "Aman Tanrım bunlar çok güzel." "Sana bir tane koparmamı ister misin?" "Dikeni eline batmaz mı?" "Hayır, mavi güllerin dikeni yoktur." dedi bir tane koparıp ona uzattı. "Bunlar sadece Kışyarı'nda vardır." Lyanna gülü kokladı. "Kokusu çok güzel." "Yüzün kızarmış." "Burası çok soğuk. Ejderha Kayası buradan daha sıcak." "Çünkü orada kar yok. Burada her zaman kar yağar." "Üşümüyor musun?" "Hayır." Lyanna gülle ilgilenirken Jon hızla onun yanağına bir öpücük kondurup geri çekildi. "Bu neydi?" "Öylesine." İkisi birbirine gülümserken aralarından bir kar topu hızlıca geçti. Robb kolundaki kar toplarını hızla fırlatmaya başladı. Jon ve Lyanna'da yerden kar alıp ona fırlattı. Bütün gün boyunca kar topu oynadılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kraliçelerin Savaşı:Paralel Evren
FanfictionKraliçelerin Savaşı: Tahtın Sahibi kitabının 104. bölümündeki konuşmalardan esinlenerek yazdığım bir kitaptır. ===== Kraliçelerin Savaşı serisinin orijinal senaryosu @sinem_hazal_adlı kullanıcıya aittir. Gerekli izinler alınmıştır, teliflik bir duru...