#3

25 2 15
                                    

O haberin üzerinden aylar geçmişti. Ned onları Kışyarı'na davet etmişti. Stannis hazırlıklara başlamıştı bile. Lyanna' nın eşyaları toplanırken tek düşündüğü şey küçükken oyunlar oynadığı arkadaşlarıyla eskisi gibi yakın olabilmekti. Uyum sıkıntısı çekmekten korkuyordu. Ve daha önce hiç tanışmadığı yeni Stark çocuklarını görecekti. Elena da onlarla gidecekti. Elena Lyanna'nın eşyalarını toplarken Lyanna odasının balkonundaydı. Gidecekleri gemiye bakıyordu. "Lyanna. Ne düşünüyorsun?" "Bilmiyorum. Sanırım biraz endişeliyim." "Neden?" "Jon ve Robb'u çocukken tanırdım. Şimdi nasıl olduklarını bilmiyorum. Beni hatırlayıp hatırlamadıklarını bile bilmiyorum. Eskisi gibi yakın olabilir miyiz?" "Endişeye gerek yok. Eminim gelişinizi dört gözle bekliyorlardır. Unutmayın. Jon veya Robb, gelecekte onlardan biri kocanız olacak. Eminim bundan gurur duyuyorlardır. Bir prensesin kocası olmak, gelecekteki bir kraliçenin kocası olmak, herkesin kucağına düşmez." Lyanna'nın saçlarını düzeltti. "Güzelliğiniz karşısında ikisinin de ağzının açıkta kalacağına eminim. Çocukken pek farkında olmasalar da şimdi sizin için yarışacaklar." Lyanna gülümsedi. "Bence o her zaman farkındaydı." "Kim?" Lyanna gülünce Elena da güldü. İçeri Stannis girdi. Elena başını yere eğip duruşunu düzeltti. Lyanna babasının yanına gitti. "Lyanna. Hazırlandın mı?" "Evet. Ama bana neden Kışyarı'na gittiğimizi hala açıklamadın baba." Stannis başını salladı. Elena' ya baktı. Elena odadan çıkıp kapıyı kapattı. "Lyanna." Lyanna dikkat kesildi. "Ned Stark'la görüşmemizin sebebi, seninle ilgili. Senin evliliğinle ilgili." Lyanna şaşırmış gibi davranmak istedi. "Evliliğim mi? Kiminle?" "Ned Stark'ın oğluyla." Lyanna'nın hangisi diye sorduğunu duyar gibiydi. "Jon ile." Lyanna uzaklara daldı. "Robb seninle yaşıt, ayrıca Jon ondan daha olgun. Seninle ilgili her konuda ona güvenebilirim." "Ne gibi konular?" "Sana saygı duyması, koruması, sevmesi. Aklına gelebilecek her şey. O hepsinden daha çok babasına benziyor. Ona güvenebilirsin." "Neden evlenmek zorundayım?" "Babana güveniyor musun?" Lyanna başını salladı. "Senin için çok güzel planlarım var Lyanna. Benden sonra Demir Taht'ta sen oturacaksın. Bunun için her şeyi yapacağım. Bu yüzden sadece benim dediklerini yap." Yanağını okşayıp alnını öptü. "Yarın sabah güneş doğduğunda yola çıkacağız." Lyanna başını salladı. Stannis odadan çıktı. Lyanna yastığı kucağına bastırıp sırt üstü uzandı. Biraz sonra Elena geldi. "Ne oldu?" dedi Lyanna gibi yastığı kucağına alıp uzanırken. Lyanna bir süre sustu. "Jon ile evleneceğim." Deyiverdi. Elena heyecanla ona baktı yastığı kucağından atıp ayağa kalktı. "Ciddi misin?" Lyanna başını salladı. Elena Lyanna'nın kucağındaki yastığı aldı ve onu yataktan kaldırdı. Ellerinden tutup hızla döndüler. İkisi de gülüyordu, sonunda sıkıca sarıldılar. "Senin için çok mutluyum." Lyanna gülümsedi. Birbirlerine baktıklarında Elena onun saçını düzeltti. "Jon Stark'ın bu güzellik karşısında ne yapacağını merak ediyorum. Yedi Krallık'ın en güzel eşine sahip olacak." Lyanna gülmeye başladı. "Mutlu musun?" "Neler hissettiğimi bilmiyorum. Sanırım mutluyum. Evet mutluyum. Biliyor musun? Bana evlilik haberini verdiğinde sanırım o kişinin içten içe Jon olmasını diledim. Onu içten içe istedim. Ve sanırım bunun için mutluyum."

Kraliçelerin Savaşı:Paralel EvrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin