#11

15 3 0
                                    

Lyanna sabaha hiç beklemediği bir haberle gözlerini açtı. Ned ve Stannis dün gece düğünün gelecek günlerde olmasını kararlaştırmışlardı. Lyanna bunu yeni duyuyordu ve şaşırmıştı. Bu kadar çabuk olacağını düşünmemişti. Stannis hazırlıklar için çoktan emir vermişti, eğer babası bu kararı verdiyse bir bildiği vardır diye düşündü. O gün düşünceler içindeydi. Dalgındı. Nedenini bilmiyordu, belki biraz korkuyordu emin değildi. Herkes hazırlık peşindeydi, bu akşam düğün şerefine bir ziyafet olacaktı. Akşam Elena onu hazırladı. "Dalgın görünüyorsun?" Lyanna cevap vermedi. Gözlerini yere dikmişti. "Lyanna?" Lyanna irkildi. "Neler oluyor?" Lyanna omuzundaki eli tuttu. "Evlendiğimde benimle burada kalacaksın, biliyorsun değil mi?" Elena gülümsedi. "Böyle istiyorsan beni çok memnun edersin. Seni yalnız bırakmak istemem." Lyanna gülümsemeye çalıştı. "Endişeli misin?" "Elbette. Nedenini bilmiyorum. Kaygım boşuna mı?" "Hayır. Evleneceksin. Bu çok büyük bir şey. Endişelenip korkman normal. Her şey iyi olacak." Lyanna başını salladı. "Gidelim mi?" Ayağa kalktı, aynadan kendisine baktı ve odadan ayrıldılar. Lyanna ziyafet boyunca babasıylaydı. Jon Lyanna'yı üzgün gördü. Ziyafet boyunca bir araya gelmediler. Gece yarısı olduğunda herkes yorgun argın odalarına çekildi. Lyanna babasının odasında bir süre onunla konuştu. Odasına dönerken uzun koridor boyunca yavaşça yürüdü. Jon'un odasına bakıp geçti, bir iki adım sonra durdu. Onunla bugün hiç konuşmadığını fark etti. Geri döndü ve kapıyı çaldı. O da yorgundu ama Jon'u görmek istiyordu. Jon kapıyı açtı. Lyanna içeri girdi ve kapıyı kapattı. Tek kelime etmeden ona sıkıca sarıldı. Jon kollarını ona doladı. Bir süre o şekilde kaldılar. Jon sessizliği bozdu. "Konuşmak ister misin?" dedi sessizce. Lyanna'nın kafasını kurcalayan bir şeyler olduğunu anlamıştı. Lyanna başını hayır anlamında salladı Jon'un göğsünde. Lyanna başını kaldırıp ona baktı. "Bu gece seninle uyuyabilir miyim?" Jon şaşırmıştı. Neden diye sormadı, gözlerine bakarak sessizce başıyla onayladı. "O elbiseyle rahat edebilecek misin?" Lyanna başını salladı. Jon Lyanna'nın elini tuttu, çarşafı açtı Jon uzandı. Lyanna yatakta otururken takılarını çıkardı. Yatağa girdi. İkisi yan yanaydı, yüzleri tavana dönüktü. Lyanna Jon'a döndü. Jon da ona. Birbirlerine baktılar. İkisi de ilk kez başkasıyla aynı yatağı paylaşıyordular. Buna alışmalıydılar. Lyanna başını yastıktan Jon'un göğsüne yasladı. Jon koluyla onu sardı sıkıca. "Üşüyor musun?" Jon Lyanna'nın üzerini biraz daha örttü. Lyanna gözlerini kapattı. Jon'un kokusunu içine çekip uykuya dalmaya çalıştı. Başını göğsüne daha çok gömdü ve daha çok yaklaştı. Jon da ona daha sıkı sarıldı. Lyanna uykuya daldığında Jon onun nefes alışlarını dinledi tüm gece.

Kraliçelerin Savaşı:Paralel EvrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin