Ned ve Stannis yanyana oturmuştu. Onlar konuşurken Lyanna Sansa ve Elena aynı masada bir şeyler yerken sohbet ediyorlardı. Jon ve Robb yanyanaydı. Ellerindeki kadehle Lyanna'yı dikizliyorlardı. "Arada sırada buraya baktığını görebiliyorum." dedi Robb. Jon çaktırmadan arkasına baktı. Lyanna hararetli bir konuşmanın ortasında gibiydi, Sansa gülüyordu. Ona baktı. Lyanna ona bakıp göz göze gelince Jon gözünü arkasındaki adamlara döndürdü, sonra önüne baktı. "Gözü senden başkasını görmüyor işte." dedi gülümseyerek. Jon da gülümsedi. "Yanındaki kim?" "Bilmiyorum. Yardımcısı olmalı." Robb'a baktı. Robb zaten Elena'ya bakıyordu. "Ondan hoşlanmış gibi görünüyorsun." Robb ona baktı. "Sadece merak ettim." dedi Robb kadehine bakarak. Müzik tekrar başladı. Dans başladı. Jon Lyanna'yı izlerken gözleri annesini buldu. Annesi Lyanna'yı işaret etti gözleriyle. Jon başta anlamasa da sonra başını salladı. "Onu dansa kaldırmalıyım." "Yap o zaman." Jon gülümsedi. Kadehindeki büyük yudumu kafaya dikti. Bardağı bıraktı. Ve ayağa kalktı. Stannis onu izledi. Lyanna'nın olduğu masaya geldi. Stannis onu uzaktan izlerken Lyanna gülümseyip babasına baktı. Stannis de gülümseyince Lyanna kendisine uzatılan eli tuttu. Elena arkasından kıkırdarken Robb'la göz göze geldi. Birbirlerine gülümsediler.
*Bu şarkıyı çok seviyorum Allah'ım Darcy'e zaten ayrı bir hayranım. Dansı filmdeki dans şeklinde düşünebilirsiniz. Grup dansı*
Dans başladı, Lyanna dansa meraklıydı Jon ise ziyafetlerde yapacak bir şey olmadığında dansı izlerdi. Bu ikisinin de bildiği bir danstı. Çok güzel bir uyum içindeydiler. Grup dansı olsa da herkesin gözü o ikisindeydi. Bu dans herkeste iyi bir izlenim bırakmıştı. Birbirlerinden memnun olduklarını iyi bir şekilde kanıtlıyorlardı. Dans boyunca gözleri gözlerine baktı. "İyi görünüyorlar." dedi Ned. "Sana güvenerek bunu kabul ettim Lord Stark. Oğlun iyi biri, ama kızımı mutlu edemezse bu evliliği her an bozabilirim." "Sizce mutsuz gibi mi görünüyorlar?" Stannis onlara baktı. "Böyle devam etmesini temenni ediyorum. Kızım hayattaki tek varlığım Stark. Onu hiçbir erkeğe layık görmüyorum." Ned ona baktı. "Kızınız onu seviyor. Jon da onu. Bence birbirlerine layıklar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kraliçelerin Savaşı:Paralel Evren
FanficKraliçelerin Savaşı: Tahtın Sahibi kitabının 104. bölümündeki konuşmalardan esinlenerek yazdığım bir kitaptır. ===== Kraliçelerin Savaşı serisinin orijinal senaryosu @sinem_hazal_adlı kullanıcıya aittir. Gerekli izinler alınmıştır, teliflik bir duru...