Chan'ın ısrarları sonucu Felix onun teklifini kabul etmiş, ama arkasını dönerse onunla konuşmayacağını söylemişti.
Zaten Chan onun vücuduna çok nadiren bakıyordu, daha çok sesini dinlemek için geliyordu!
Sonunda banyoya geldiklerinde Chan arkasını döndü ve Felix onun bakmadığından emin olunca üstündekileri çıkartmaya başladı.
Üstündekileri çıkartınca suyu açtı ve ayarlamaya başladı. Suyu ılık yapmak onun için zordu çünkü ya çok sıcak yada çok sıcak oluyordu.
Nihayet suyu ayarladığında Chan'a baktı ve hâlâ arkasının dönük olduğunu görünce gülümsedi. Şu an çok masum ve şirin gözükmüştü gözüne.
Gözlerini ondan ayırabildiğinde kabine girdi ve kapattı. "Söylememi istediğin herhangi bir şarkı var mı?"
Chan'dan kısa bir 'hımm' sesi duydu Felix. "Baekhyun - Betcha. Hep sesinin bu şarkıda nasıl olacağını düşünmüştüm."
Felix şaşkınlıkla gözlerini açtı. "Aynaya kocaman bir gülücük çizmek yerine bunu yazsaydın söylerdim."
"O an kıskanmıştım, ne yapabilirim?"
'Gerçekten beni mi kıskanmış?' "Ciddi misin yoksa şakamı yapıyorsun?"
"Şaka yapmam için bir sebep var mı?"
Felix onun göremeyeceğini bilsede omuz silkti ve şarkıyı söylemeye başladı.
+
Felix şarkı söylemeyi bitirdiğinde Chan'ın tepkisini göremiyordu çünkü Chan'ın arkası dönüktü ayrıca kabinin camları bulanıktı.
(y.n: bura saçma oldu çünkü nasıl anlatacağımı bilemedim :( )"Woah... Sesin gerçekten çok güzel." Sesini ilk defa duymuş gibi davranan Chan'a karşılık olarak kıkırdadı Felix. Chan'ın sesine iltifat etmesi onu heyecanlandırmıştı.
"T-teşekkür ederim. Şimdi çıkabilir misin Chris~?" Onu çabuk ikna edebilmek için şirin bir şekilde söylemişti.
"Tabii." Diyerek banyodan çıktı.
'Tanrım, sesime iltifat edilince bu kadar heyecanlanmazdım, ne oldu bana?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
your voice, chanlix [düzenlendi.]
Fanfiction-tamamlandı, düzenlendi. Felix duş alırken şarkı söylemeyi severdi. Bir gün duştan çıktığında buğulanmış aynada yazan bir şey gördü. 'Sesini beğendim.' ⓒ ahmetkaeya | 11012020