13

2.7K 378 193
                                    

yavaş gitmemi mi istersiniz, hızlı mı? ona göre şey edeyim
...

Ertesi gündü. Sarılma olayından sonra Felix zorla Chan'a şarkı söyletmiş ve onu övgü yağmuruna tutmuştu. Acıktığını hissettiğinde ise beraber mutfakta eğlenceli anlar geçirmişlerdi.

Mesela Felix Chan'ı daha yakından tanımak için sohbet ederken, tavadaki yumurtayı yakmıştı bu yüzden başka bir yemek yapmak zorunda kalmıştı. Bu olanlardan sadece biriydi.

Şu an ise Felix yeni kalkmıştı ve kalktığı gibi yataktan çıkıp lavaboya gitmişti. Dans stüdyosunu özlemişti ve bir an önce oraya gitmek istiyordu.

Ellerini ve yüzünü yıkayıp lavabodan çıktığında telefonundan gelen bildirim seslerini duymaya başladı.

-

da 🐬 da 🐬 da 🐬

seungmin
ne zaman gelmeyi düşünüyorsunuz?

hyunjin
nereye?

seungmin
dans stüdyosuna

jeongin
ben 9 dakikaya oradayım hyung

jisung
ben de 666 saate orada olurum herhalde

seungmin:

jisungşaka da yapılmıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

jisung
şaka da yapılmıyor

hyunjin
...
komik değilsin

felix
saat kaç?

hyunjin
10:39

felix
sİKTİR
benim hemen hazırlanmam gerek

jisung
daha yeni uyanmış gerizekalıWĞDKWPDKEPKXL

jeongin
pUAHAHAHAHA

seungmin
GELİN ARTIK ECDADLARINI SİKTİKLERİM

+

"Ahh! Neden yapamıyorsun!"

"İlk defa böyle bir şey yapıyorum çünkü!"

Dans stüdyosuna gelmelerinin üzerinden 3-4 saat geçmişti. Yeni bir kareografi oluşturuyorlardı ve Felix ana noktayı bir türlü yapamıyordu.

"Bak, bu son gösterişim, eğer yine anlamazsan tekrar göstermem." Hyunjin işaret parmağını havada sallayarak söyledi. Felix onu başıyla onayladı ve göstermesini bekledi.

Hyunjin yavaşça Felix'in yapamadığı hareketi yapmaya başladı. Bittiğinde Felix'e baktı ve Felix komutu alıp onu taklit etmeye çalıştı.

Yine başaramamıştı.

"Ben artık yardım etmeyeceğim." Hyunjin dediği gibi yapıp Felix'in yanından ayrıldı ve stüdyonun köşesinde dinlenen üçlünün yanına gitti.

Felix ise bedenini saran bir ürperti, ardından soğukluk hissedince yüzünde küçük bir gülümseme oluştu.

"Bu hareketi neden yapamıyorsun? Oysaki çok kolay." Ve Chan'ın kadife sesini duydu.

"Sen dansta mı edebiliyorsun?"

Chan sırıtarak cevap verdi. "Bebeğim ben rap yapabilirim, dans edebilirim, şarkı söyleyebilirim, şarkı sözü yazabilirim, beste hazırlayabilirim... kısacası her şeyi yapabilirim."

Felix gülümsedi. "Bana bu hareketi öğrenmemde yardımcı olacak mısın?"

"Tabii ki!" Chan cevap verdi ve onları izlerken ezberlediği kareografinin Felix'in yapamadığı kısmını detaylı bir şekilde anlatmaya ve bir yandan dans etmeye başladı.

45 dakikanın sonra, Felix en sonunda hareketi yapabildiğinde stüdyonun köşesinden sesler duyuldu.

"Woah, bunu yapabildiğine inanamıyorum!"

"İnanılmaz!"

"Olağanüstü!"

"Muhteşem!"

"Ben açım!"

your voice, chanlix [düzenlendi.]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin