05

3.6K 463 408
                                    

"Şimdi kim kiminle, nerede yatacak?" Esnemeden önce sordu Felix. İçinde kötü bir his vardı.

"Jeongin ve ben, benim yatağımda yatacağız. Siz de ne haliniz varsa görün."

"Jisung seni sikerim."

Hyunjin onu delmek istermiş gibi bakarken Jisung ona yanıt olarak kafasını salladı.

"Olur bebeğim. Saat kaçta ve nerede?"

Jisung cilveli bir sesle konuşunca Hyunjin ona sırıtarak bakmaya başladı.

"Ya-"

"Susun benim uykum var!"

Hyunjin ve Jisung birbirleriyle uğraşmayı bıraktığında, Jisung Jeongin'in yanına yattı ve ona sarıldı.

"Biz nasıl yatağı hazırlayacağız?"

Seungmin saçlarını karıştırırken sordu.

"Adını bilmediğim şeylerin yerlerini biliyoruz, yaparız." Felix ayağa kalkarken Seungmin'e cevap verdi. Diğerleride ayaklanırken, yorganların olduğu yere doğru yöneldi Felix.

Üçü de eline bir yorgan alıp, Jisung'un odasına yöneldiler. Odaya girdiklerinde Jisung ve Jeongin'in çoktan uykuya daldıklarını gördüler.

Sonunda yatağı hazırladıklarında en sağa Seungmin, yanına Hyunjin, en sola ise Felix yatmıştı.

Felix'in yattığı tarafın duvarında ayna vardı ve Felix kendini görebiliyordu. Her ne kadar ürkse de, bunu umursamamaya çalışarak gözlerini kapattı.

Tam uykuya dalacakken tekrar bedenini saran bir ürperti, ardından soğukluk hissetti. Korkarak, yavaşça gözlerini açtığında, aynada bir şey gördü.

Tam arkasındaki duvarda vücut şeklinde bir siyahlık vardı. Gözlerini korkuyla büyüttü.

"Tanrım, sen beni neyle sınıyorsun?"

İki saniyeliğine gözlerini kapatıp tekrar açtığında, siyahlığın artık orada olmadığını ayrıca tuvaletinin geldiğini farketti. Yavaşça yattığı yerde doğruldu ve tam ayağa kalkacakken Hyunjin sordu.

"Nereye?"

"Tuvaletimi yapmaya gidiyorum, geliyor musun?"

Ondan cevap almayınca sırıtarak ayağa kalktı ve odadan çıkıp lavaboya yöneldi.

İşini halledince ellerini yıkamak için çeşmenin olduğu yerin önüne gitti ve musluğu açtı. Ellerini yıkadıktan sonra aynaya baktığında arkasında bir şey gördü.

Bu ne bir siyahlık, ne de bir yazıydı. Belki bir insandı?

your voice, chanlix [düzenlendi.]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin