00 | prológus

255 13 2
                                    

───☽ ·☼· ☾ ───

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

───☽ ·☼· ☾ ───

Gyerekzsivaj keringett a rekkenő hőségben.

Taehyung nyugodtan figyelte az apróságok boldog játékát, élvezte a forró nyalábok gyengéd simogatását. El volt merülve a picik kémlelésében, mégis, valamilyen megmagyarázhatatlan oknál fogva egy pillanatra elnézett jobbra.

Látta a lányt, ahogy megbotlik és azt is, hogy ujjai a fényképezőgép köré vannak fonódva szorosan. Taehyung kinyújtotta karjait és közelebb lépett, de ölelése üresen maradt.

A lány gyakorlottan pördült egyet, hogy visszanyerje az egyensúlyát és megvédje a készüléket.

Taehyung mereven állt, kikerekedett szemekkel és tartotta karjait, amit a megmenekült ismeretlen is észrevett.

Szívből jövő nevetés hangzott fel.

– Köszönöm szépen – mondta a lány, selymes hangja könnyedén sodródott a szélben.

Taehyung felpillantott és nevetése azonnal elhalt. Tekintete találkozott a lányéval, szíve pedig kihagyott egy ütemet, ahogy a szokatlan szempár megbabonázta minden porcikáját. Még sosem látott azelőtt ilyet.

Örvénylő arany íriszeket. 

───☽ ·☼· ☾ ───

[Sziasztok, találjátok ki, ki nem bír magával?

Hiába a lelkesedés, vizsgázom, szóval a részek feltöltése és a Winter Day befejezése az csak azután jön. A Summer Day részeit minden bizonnyal Március elején kezdem el feltöltögetni. Csak gondoltam adok egy kis ízelítőt.

Addig is itt hagyok egy kis hintet. A lányt már ismerjük a Winter Dayből. (ok ez valószínűleg nem olyan kicsi, de na)

Vigyázzatok magatokra! ♡]

Summer Day  ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora