├┬┴┬┴┬┴┬┴┤
(Írói szemszög)5 éves Akane:
-Még egyszer, apa!-mondta nagy mosollyal az arcán azt 5 éves Akane.
-Majd késõbb, kicsim.De most be kell gyújtani a grillt.- mosolygott Akane apja, miközben próbálta be gyújtani a grill sütött.
-Apa?- kérdezte Akane egy kicsit félénken.
-Mondjad.-nézet mosolyogva a kislámyára.
-Én is lehetek olyan hõs mint te?-kérdezte Akane az apukájára nézve.
-Hát...lehetsz, de nagyon figyelmes és ügyes kell,hogy légy.-mondta mosolyogva miközben vissza fordult a grillhez.
Miközben Akane apukáját kérdezte addig Akane legjobb barátja és a szülei meg érkeztek. Akane családja grill partit szervezet.
Akane anyukája a vendégeket hátra kísérte őket a kertbe. Ott volt a Todoroki család és a Midorya család.( Izuku még nincs meg.......)
Mindig is jobban voltak a szüleid a Todoroki és a Midorya párokkal.
-Akane!- szaladt oda hozzá Fuyumi egy nagy mosolyal az arcán.
(Akane szémszöge:)3 ével később a balesett estéje:
Éppen vacsoráztunk én, anya, apa és a kis öcsém. A kis öcsém 1 éve születet meg, azaz most 1 éves. A neve Midori Hinata (kicsikét fura lett nem...?). Elöszö a
Pár perc múlva apának a telefonja csörgöt és ö gyorsan oda nyúlt a sebéhez, és fel vette.-Igen?- kérdezte miközben le nyelte a falatot ami a szájában volt.- Hol?....Máris indulok.- mondta és gyorsan fel állt a székböl és oda ment anyához, mondot neki valamit és fel ment az emeletre. Pár másodperc múlva már le is jött a hős ruhájában. Oda ment anyához.- Majd jövök.- adot puszit anyának, Hinatának és utána nekem.- Vigyázatok magatokra.- mondta és ki ment az ajtón.
És akkor láttuk utoljára apát..........
Írói szemszög:
Olyan hajnali 2 körül Akane az igaz álmát aludta mikor meg hallot egy nagy pufanást és nevetést.
Akane anyukája fel hívta Reit, Fuyuminak az anyukáját. Azért hívta, mert Akanénak az apukája hívta, hogy a gonosz tevök arra felé tartanak. Miután elmondta Reinek mindent és letette a telefont akkor törtékbe az ablokt.
Akane ijedten kelt ki az ágyból és lassan oda ment az ajtóhot és résnyire konyítóta. Nem látott semmit, csak sötétséget, kis idő múlva a lépcsöhöz nézet, ahol fel látszodot a fény. Hirtelen egy árnyék jelent meg. Akane gyorsan oda ment az anyjuk szobájához és gyorsan fel kapta a kis Hinatát, gyorsan el bújtak a szekrénybe és magukra zárták. Kinyotodot az ajtó és egy nagy darab férfi lépett be rajta. A férfi minden hol körbe nézet csak még a szekrényt nem. Miután felborított, végignézet mindet a szekrény elé állt. Már nyúlt volna oda csak valaki
felkiabált.- Kész vagy már?!- kiabált egy női hang.
-Igen, hölgyem!- kiabált vissza és ki ment a szobábol.
Egy szerencse, hogy nem kellt fel Hinata, ö csak még nyugodtan aludt.
Akane pár perc múlva egy ablak törést hallot. Ki jöttek a szekrényböl, Akane vissza rakta Hinatát az ágyába. Ki ment az anyjuk szobájábol és félten, lassan elindult lefele a lépcsön. Nem látott senkit, csak a betört ablakon beszürödöt holdfényt látta. Már csak a konyhában volt felcsukva a lámpa. Akik itt voltak, azok minden hol lecsukták a lámpát.Ahogy ment egy vér csíkkal találta szembe magát. Akane követe a vér csikót ami a konyhába vezetet. Be ment a konyhába és egy holt testel találta szembe magát. Akane fel ismerte a holt teste aki nem más volt mint...................az anyja. Földre borulva el kezdet sírni.
YOU ARE READING
Egy Angyal Szárnyak Nélkül- BNHA ff
FanfictionYeoleobun annyeonghaseyo!=Üdv mindenkinek. Ez lesz az első könyvem. Remélem tetszeni fog.😅 Midori Akane!! A főszereplő, az én oc-ém. -Még egyszer, apa!-mondta nagy mosollyal az arcán azt 5 éves Akane. -Majd késõbb, kicsim.De most be kell gyújtani...