Egy angyal szárnyak nélkül - Újra (2/2)

139 8 1
                                    

Akane szemszöge:

Már lassan oda érünk Shigarakiékhoz mikor...
- Él még az a nőszemély?- törte meg a csendet Dabi.

- Sajnos még él a ráncos banya. - válaszoltam a kérdésére. És újra csend telepedett ránk.
- El vagy a madárkával?- kérdezte pár perc múlva. A madárkát azt nem nagyon értettem, hogy kire gondol.

- Milyen madárka?- kérdeztem mire ő csak felém nézet.

- Hát a piros szárnyúval.- állt meg és nézet rám.- Akane ne hülyéskedj.- lett egy kicsit mérges.
- Jaa, hogy Hawksról beszélsz.- jöttem rá.

- Igen, róla. És....- nyúlt felém, mire én egyet hátra léptem. Dabi a nyakam felé nyúlt. - ez az ő tolla?- fogta meg a nyakláncom amire Hawks tolla volt akasztva.

- Igen az ő tolla.- mondom.
Hirtelen egy mellkasnak csapodtam. Felnéztem és Dabi volt az.
- Hoppá..-mondta mosolyogva.- Véletlen volt.

- Gonosz vagy Dabi.- mondtam miközben el távolodtam tőle. Ő el engedte a nyakláncom és elindult és én követtem.

Éppen fordultunk le az egyik sarkon mikor meg pillantottam egy ismerős arcot. A piros szárnyú volt az.
- Ő mit keress itt?- bújtam el a mellettünk lévő sikátorba. Dabi csak nézte, hogy mit csinálok.
- Ennyire félsz, hogy észre vesz?- jött be a sikátorba.
- Igen!- mondtam. Ő csak sóhajtott egyet és elnézet valamerre.

Néhány percig még ott voltunk, mikor láttuk valamit gyorsan el menni és néhány piros toll jött le.
Ki mentünk és folytatuk az utunkat.

Egy óra sétálás után ode értünk ahhoz a helyre ahová menni kellett. Egy régi raktárnak tűnik, de ahogy be megyünk az ajtón egy lépcső vezet le egy bárba. Ahogy be léptünk a bárba a három ember figyelme ránk szegezödöt. A három ember  Shigaraki, Toga és Kurogiri volt.

- Örülök, hogy újra látlak Akane!- mondta Kurogiri. Én csak bólintottam és Shigarakira néztem, aki a nyakát vakarta.

- Akane!- jött oda Toga nagy hangal.- Rég találkoztunk.- mondta izgatottan.

- Hát az nem volt olyan rég.- néztem rá.

- Hát mondjuk ez igaz.- mondta és vissza ült oda ahol ült.

- Mit akarsz Shigaraki?- mentem közelebb a kezeshez.

- Tudod jól. - mondta miközben le vette azt a kezet az arcáról.

- Nem tudom.

- Na ne szórakoz.- vágott unott pofát.

- Nem szórakozok. - mondtam és le ültem két székkel arrébb.

- El van intézve az a gyerek?

- Milyen gyerek?- néztem rá kérdöen.

- Hát a gyer-

- Midoriya Izuku.- vágott közbe Dabi.

- Hát nincs. Még.- mondtam.

- Még meg sem próbáltad, vagy nem is kerested.- fogta a fejét Shigaraki. Dabi meg állt mint egy oszlop.

- Nem akarsz le ülni?- kérdi Kurogiri Dabitól.

- Nem. Úgyis megyek. Nem bírom már hallgatni.-mondta és ki is ment.

- Visszatéve a brokkolira. Hogyha 3 hét múlva nem teszed el láb alól, akkor neked véged. Rendben?

- Rendben.

- Ha akarsz el mehetsz.- mondta és vissza fordult a pulthoz és tovább iszogatot.

A városban sétálgatam, már kezdett esteledni. Felettem valami el suhant. Meg álltam és körbe néztem, de nem láttam senkit és semmit, ezért inkább nem foglalkoztam vele és tovább mentem.
- Szia.- jött egy ismerős hang a hátam mögül. Hátra néztem és Hawks volt az.
- Szia.- köszöntem neki vissza.

- Hogy érzed magad?- kérdezte meg.

- Egész jól. Te?

- Megvagyok.- mondta mosolyogva.

- Már nem dolgozol?

- Hát már nem. Meg hívlak vacsorára. Oké?
Én csak meg vontam a vállam és követtem őt. Ahogy végeztünk ezzel elindultunk valamerre.

Sziasztok. Bocsánat, hogy ilyen sokáig tartott meg ilyen rövid lett.
További szép napot/estét.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 28, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy Angyal Szárnyak Nélkül- BNHA ffWhere stories live. Discover now