Egy angyal szárnyak nékül.- Üdv újra!

248 10 3
                                    

Mostanság az emebrek 80%-nak van valami féle képessége. Amióta a Béke szimbóluma, vagyis All Might meg jelent azota csökent a bűnözések száma. All Might a No.1 hős, utána jönn Endeavor és Hawsk. A hős szakma igazán veszélyes. Régen olyan akartam lenni mint apa, de ő sajnos 10 éves koromban elhunyt anyuval együtt. Tudtomal egy gonosztevő vette el az életét valaki meg azt mondta, hogy öngyilkos lett. Ezt az öngyilkos dolgot nem értem, hiszen apa boldog volt, imádta a munkáját. Érdekes modon jobba volt Endeavoral.
Apa képessége a teleportálás volt, anyáé pedig a galaxy glass (nem baj ha maradok ennél?=/ ). Én az anyám kepességét örököltem, a kis öcsém pedig lehet, hogy az apájét vagy mind két képességet. Nem tudom.

Az egyik kis utcán sétáltam mikor meg pillantotam egy zöld hajú, alacsony és duci nőt aki három zacskóval volt felszerelkezve. Az egyik zacskó elszakadt amit a nő nem vett észere, gyorsan oda mentem és fel vettem azt a tárgyat. Kukorica konzerv. Éhes lettem. Gyorsan észbe kaptam és gyorsan nő után szedtem fel az  elhagyot élelmiszereket és tárgyakat.
Már a halat vettem fek mikor egy nagy épület elé értünk, a nő lerakta a három zacskot és a kulcsokat kezdte keresni. Màr a harmadiknál járt, csak észre vette, hogy a zacskó tartalma hiányzik, ezért vissza fordult. Ahogy vissza fordult belém ütközött. Ijedt arcal nézet fel rám.

- E-ezeket elhagyta, hölgyem..- nyújtottam át az elhagyot tárgyakat.- Segítsek önnek? Láttom, hogy nem kevés cuccot cipel.

- Oh..Köszönöm.- vette el az összes tárgyat a kezemböl.- Azt is meg köszöném.- mosolygot fel rám. A nő bele tette a zacskóba a tárgyakat.- Nem láttad a kulcsom? Mostanság el szoktam hagyni.

- Ott van az elhagyot tárgyak között.- mutattam a harmadik szatyorra. Ő csak bólintót és elkezdet kutakodni.- Megvan.- mondta és kinyitota a kaput.- Tudnád hozzni azt a kér szatyort?- muttatot a mellete lévő két szatyora.

-Persze.- vettem fel a két zacskot. Hát....nem mondanám könnyünek... Mi van ebben? Tégla? Akáemi is van benne elég nehéz..
Néhány emeletet mentünk mig az egyik emelet végén meg nem álltunk.

-Nagyon szépen köszönöm a segítséget.- hajolt  meg előttem. Sose értetem a ezt a meg hajolás dolgot itt japánban..

- Szívesen.- mondtam. A nő elvette a két szatyort, be ment az ajtón és becsukta előttem.

Íroi szemszög:

Ahogy ment le Akane a lépcsőn egy fiu mellet ment el és az a fiú Midorya Izuku volt.. Izuku meg állt és elkezdtet gondolkozni, hogy mintha látta volna a lányt. Akane is meg állt és hátra nézet a fiúra. A fiú is hátra nézet a lányta és ijedtében hátra ugrot és harc pozba állva. Ezt Akane nem értete, hogy miért ugrot hátra harc pozba rakva magát. Akane nagyot sóhajtótva vállat vont és aktiválta a képességét. Csinált egy vastag üveg falat, az épület falátol egészen a korlátig. Izuku is használta a képességét de neki eltőrt az ujja. Eközben Akane már lent volt az épült előtt

- Akor használd a képességed harc közben amikor már meg tanultad használni.- kiabált fel a fiúnak. Akane eltüntette az üveg falat de ekor a fiú elkezdet lefele futni. Izuku szerencsésen le ért és a lány elé sétált.

- Ki vagy te? Tán egy gonosztevő?- kérdezte.

- Magadtól kell, hogy rá jöj.- mondta Akane. Ekor Izuku megfogta a lányt és a földhöz vágta. Akane ezen nagyon meglepödöt.- Harcolni akarsz?- kérdezte már dühösen Akane. Fel állt és sok hegyes, hosszukás háromszöget csinált és a fiú felé küldte azokat. Némelyik háromszöget kikerült de sikerült a fiút a falnak nyomnia.
- Ide figyelj.- ment közelebb hozzá Akane.- Nem vagy biztonságba, úgye tudod?- erre a kérdésre a fiú megijed.- Úgyis mindjárt itt a nyár. Nem lesz valami táborotok? Vagy nem tudsz valamit Endeavor-ról?

Egy Angyal Szárnyak Nélkül- BNHA ffDonde viven las historias. Descúbrelo ahora