Emily

24 1 0
                                    

Ik werd wakker van Jesse die zich voorzichtig losmaakte uit mijn armen. Ik opende mijn ogen. 'Goeiemorgen schoonheid.' Fluisterde Jesse en hij gaf een kus op mijn voorhoofd. 'Wat ga je doen?' Vroeg ik slaperig. 'Ik ga wat verse broodjes halen bij de bakker en even thuis langs om te kijken of er al nieuws is van Harvard.' Ik knikte en draaide me weer om. Ik hoorde Jesse nog even op de badkamer en viel toen weer in slaap.

Even later werd ik wakker geschud door een blije Jesse. Suf keek ik hem aan. 'Em, ik ben aangenomen!' Het duurde even voor het tot me door drong wat hij bedoelde. Ik sprong overeind en viel hem om de hals. 'Super Jesse!' Jesse keek me blij aan. Ik gaf hem een lange kus. Toen merkte ik pas dat ik in mijn lingerie stond. Ik zag Jesse glunderend naar me kijken. 'Ik ga me eens aankleden.' Zei ik en liet Jesse snel los om hem niet te laten zien dat ik rood was. 'Ontbijt staat al klaar onder.' Riep hij me nog na. Ik waste me en deed wat makkelijks aan. Ik liep de trap af.

Jesse en Liz zaten al aan de eettafel. Ik ging naast Jesse zitten en gaf hem nog een kus. 'We gaan vanavond samen uit eten om het te vieren.' Zei ik en keek hem glimlachend aan. Jesse glimlachte terug en gaf me nog een kus. 'Oké, iets minder klef nu tortelduifjes! Ik wil graag nog een eet lust hebben.' Liz keek ons met een walgend gezicht aan. We lachten beiden en begonnen met eten. Na het eten ruimde we met z'n allen op. Liz en ik liepen naar boven. Ik poetste mijn tanden terwijl Liz ging douchen. Ik deed wat lippenbalsem op en kamde mijn haren. 'Liz? Help je me straks even met een jurkje uit te zoeken voor vanavond?' Liz knikte en droogde zich af. 'Ik ga vanavond maar eens even bij Brian langs en dan naar huis.' Zei Liz. Ik knikte en liep de badkamer uit. Ik reserveerde bij een restaurant en maakte daarna het bed op. Liz kwam de kamer in. 'Goed, laat me je jurkjes eens zien.' Ik knikte. We liepen naar mijn inloopkast en ik opende de deuren. Ik liep naar het rek met jurkjes. Liz bekeek de jurkjes een voor een en hield er af en toe eentje voor mij. Uiteindelijk pakte Liz er eentje uit. 'Deze word het.' Zij ze en gaf het jurkje aan mij. Ik bekeek het jurkje. Het was een lichtblauw jurkje dat strak was tot de taille en daarna losjes om mijn benen viel, hij kwam tot aan mijn knieën. De taille werd extra geaccentueerd door een donkerblauw lint dat aan de achterkant samenbond in een strik. Liz pakte een paar pumps in dezelfde kleur als het lint om de taile van het jurkje. Daarna pakte ze een paar zilveren armbandjes en een doorzichtige panty. Als laatste pakte ze diamanten oorbellen en een lichtblauwe strik voor in mijn haren. 'Als je straks even in bad gaat doe ik daarna je haren wel krullen.' Glimlachend keek ik Liz aan. 'Dankje Liz, je bent de beste!' Liz glimlachte en gaf me een knuffel.

Na de hele middag niks te hebben gedaan ging ik in bad. Ik deed een maskertje op en scheerde mijn benen. Na het bad droogde ik me af en föhnde mijn haren. Ik deed mijn badjas aan en liep naar mijn make-up tafel. Ik ging zitten, Liz kwam achter me staan en begon mijn haren uit te kammen. Ze deed rollers bij me in en daarna deed ze mijn make-up. Omdat ik geen onzuiverheden in mijn gezicht had sloeg Liz de foundation over en ging meteen over op oogschaduw. Ik voelde dat ze vanalles deed. Toen ik mijn ogen weer open mocht doen had ze me een prachtige smokey-eye gemaakt. Ze had een dun eyeliner lijntje gezet en had een lichtroze lipgloss opgedaan. 'Wauw Liz! Je moet echt make-up artiest worden!' Liz glimlachte verlegen. Liz was altijd al beter geweest in kleren combineren en in make-up opdoen dan ik was. 'Ga je maar omkleden.' Zei Liz. Ik stond op en liep naar de inloopkast. Ik deed de badjas uit en pakte een kanten, lichtblauw lingerie setje. Toen deed ik mijn panty en jurkje aan. Toen stapte ik in mijn pumps en deed mijn armbanden om en oorbellen in. Ik liep terug naar mijn slaapkamer met de strik in mijn handen. Terwijl Liz mijn haren verder deed lakte ik nog snel even mijn nagels. Liz maakte de strik vast in mijn haren en ik spoot nog wat parfum op. Jesse was inmiddels net van de badkamer af en was naar onder gegaan. Hij was natuurlijk al klaar. 'Je ziet er prachtig uit Em!' Ik glimlachte en gaf Liz nog een knuffel. 'Dankje Liz!' Liz pakte haar tas met spullen en we liepen naar beneden.

In de woonkamer stond Jesse te wachten, hij droeg een pak met een lichtblauw strikje. Liz had dat hem zeker gezegd. Toen hij mij zag begon hij te glimlachen en straalde zijn gezicht. 'Wauw Em!' Jesse wist geen woord meer uit te brengen. 'Bedank Liz daar maar voor, zonder haar was het nooit gelukt.' Liz glimlachte. We liepen naar de gang. Jesse hielp mij in mijn jas en deed zijn eigen jas aan. Ik stapte achter het stuur omdat Brian en ik de enige van ons vieren waren die tot nu toe konden rijden. We brachten eerst Liz naar huis en reden daarna door naar het restaurant. We stapten uit de auto en liepen naar het restaurant. Ik zei de naam waarop ik gereserveerd had en we werden naar onze tafel gebracht. Onze jassen werden netjes meegenomen. Ik zat tegen over Jesse. Nadat we hadden besteld pakte Jesse mijn hand vast. 'Dankje Em, dat je dit allemaal geregeld hebt voor me. En nogmaals je ziet er echt prachtig uit! Ik ben weer helemaal opnieuw verliefd op je geworden.' Ik glimlachte en kneep in zijn hand. 'Deze avond is helemaal van jou Jesse.' Ik boog naar voren en gaf hem een kus. Na het voor- en hoofdgerecht was het tijd voor het nagerecht. Jesse had een appelpunt en ik had een chocolade-ijsje. 'Oww, dat van jou ziet er lekker uit.' Jesse keek naar mijn ijsje. 'Delen?' Vroeg ik. Jesse knikte gretig. Na het nagerecht betaalde ik en we deden onze jassen aan. we stapten in de auto en reden terug naar mijn huis.

Eenmaal thuis hingen we onze jas op en liepen we naar boven. Ik gooide mijn hakken uit en deed mijn sieraden af. Ik waste mijn gezicht en kamde mijn haren goed door. Daarna deed ik de panty en het jurkje uit en hing die weer netjes in de kast op. Ik liep naar mijn slaapkamer toe. Jesse had zich al uitgekleed en lag languit op bed. Ik plofte naast hem neer. Jesse bekeek me. 'Zo zie je er nog mooier uit dan toen straks.' Zei hij glunderend. Ik gaf hem een duw tegen zijn schouder. 'Pervert dat je bent.' Jesse lachte en trok mij tegen zich aan. Ik legde mijn hoofd tegen Jesse aan en sloot mijn ogen. Ik voelde dat ik langzaam in slaap viel. 'Bedankt voor de top avond Em.' Fluisterde Jesse terwijl hij mij een kus gaf. Ik mompelde wat maar kreeg het niet meer helemaal mee. Mijn oogleden werden steeds zwaarder. Ik voelde nog hoe Jesse de deken over ons heen trok toen viel ik in slaap met een glimlach op mijn gezicht.

Toen ik haar zagWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu