NOT

32.2K 135 2
                                    

Merhabalar, hoş geldiniz. :)

Hikayemi okumaya başlayacak olanlara uyarı niteliğinde yazıyorum bunu.

Yalnızca dört bölüm yayımladım ve düşünürken dahî beni heyecanlandıran esas olaylara henüz giriş yapmamıştım. Bu hikayeyi yazmaya ilk başladığım zamanlarda birilerinin okuyacak olması, oy vermeleri, yorumları vs. düşündüğüm şeyler arasında pek değildi açıkçası. Okunacağını bile düşünmüyordum, sadece aklımı kurcalayıp durduğu ve bunu yazmak istediğim için yazmaya başladım. Sonrasında okundukça beklenti içine girdiğimi, oy ve yorum görmek istediğimi fark ettim ama göremiyordum. 😂 Bu durum da yazma isteğimi azaltmaya başladı, çünkü başlarda sadece kendim için yazıyorken bir anda başkaları da beğensin diye düşünür hale gelmiştim. Olumlu/olumsuz bir tepki de göremeyince iyice soğudum ve bir süredir bölüm atmıyorum.

Şimdi de geri döndüm ve yazmaya devam etmek istiyorum, çünkü bu hikaye benim için çok özel. Devam edilmeyi hak ediyor. Nazlı benim için apayrı bir yere sahip, onu anlatmak ve bu hikayede yaşatmak müthiş bir değer benim için. Yayımladığım bölümleri düzenlemeye aldım, onları hallettim ve gelecek bölümlerden devam ediyorum. Okumaya değer bulup destek olanlara çok teşekkür ediyorum.

Şu an bunları okuyorsanız eğer, kendinize çok çok iyi bakın lütfen ve vaktinizi aldığım için bana kızmayın. 😁

Hoşça kalın. :)

BİR ASRIN HİKAYESİ  (g×g) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin