פרק 49

307 24 1
                                    

קמנו בבוקר ליום רגוע, לפחות זה מה שכולם הרגישו.
אני הייתי לחוץ, למה אני תמיד לחוץ?
״אתה לחוץ״ אמה קבעה.
״איך ידעת?״ גיחכתי.
״פשוט הרגשתי את זה. ואל תהיה לחוץ, יהיו לך קמטים״ היא צחקקה.
״את פוחדת שלחבר שלך יהיו קמטים?״ צחקקתי.
״נכון מאוד״ היא אישרה את דבריי.
״מתי אני צריך ויכול לשאול את ההורים שלי לגבי איך היה בפגישה עם סיימון?״ היססתי.
״אני חושבת שעכשיו זה הזמן המושלם, במיוחד כי גם הבנים פה והם יוכלו גם להרגע כי הם לחוצים כמעט כמוך״ היא חייכה אליי חיוך מרגיע.
הוצאתי את הפלאפון שלי, חייגתי ושמתי את השיחה על ספיקר. בנתיים, אמה קראה לבנים כדי שיקשיבו גם הם לשיחה.
״בוקר טוב, סאנשיין״ אמא שלי אמרה, יכולתי להרגיש את החיוך שלה מהצד השני של השיחה.
״בוקר טוב אמא״ החזרתי.
״איך אתה? ישנתם טוב?״ היא שאלה.
״כן, הכל בסדר... איך היה בפגישה?״ שאלתי.
״היה מצויין. כל ההורים חתמו, אתם להקה רשמית עכשיו! יש כמה חוקים קטנים שסיימון יעבור איתכם עליהם בזמן הקרוב. וחוץ מזה, כדאי לכם כבר להתחיל לכתוב שירים ולהתאמן, אתם תהיו גדולים!״ היא אמרה בהתלהבות.
חיוך תפס את מקומו על פניי, נרגעתי והיה אפשר להגיד שגם הבנים נרגעו, הם חייכו, הם היו מאושרים.
״זה טוב״ התפללתי שליבי לא יבגוד בי.
״זה מאוד טוב. זאין, אני צריכה לנתק... נראה אותך ואת אמה היום בארוחת ערב?״ היא שאלה וקולה נשמע מעט מרוחק.
״כן, ביי אמא״ ניתקתי.
״אומייגד!״ אמה צווחה וקפצה עליי.
״אני שמחה בשבילכם כל כך!״ היא נישקה אותי בלחי ורצה לחבק את הבנים.
״אני לא מאמין שזה באמת קורה״ נייל אמר והחזיק את ליבו.
״קדימה, למה אתם מחכים? שמעתם את טרישה, לכו ותכתבו שיר או משהו!״ אמה מחאה כפיים.
בדיוק בזמן הזה, ליאם קיבל שיחה.
״בוקר טוב סיימון״ היא בירך.
״תודיע לבנים להגיע למשרד שלי עוד שעה. כל ההורים חתמו, אתם להקה, אני צריך לעבור איתכם על כמה כללים״ סיימון הסביר לליאם בשיחה.
״טוב, אנחנו נגיע״ הוא ניתק.
״אנחנו צריכים להיות במשרד של סיימון עוד שעה״ ליאם אמר והנהנו.
״אני בטוחה שתהנו״ אמה צחקקה.
״תהנו? מותק, את גם באה״ חייכתי.
״מה אני אעשה שם?״ היא הרימה גבה לעברי.
״תשמעי את החוקים?״ נייל תהה.
״תרגיעי את זאין?״ הארי תהה.
״שניהם״ חייכתי חיוך מנצח.
״בסדר, אידיוטים״ היא גלגלה עיניים לעברנו והלכה להתארגן. גם אנחנו התארגנו ותוך חצי שעה כולנו היינו מוכנים.
אני, אמה ולואי היינו ברכב של לואי.
נייל, הארי וליאם היו ברכב של ליאם.
״מה שלום דוניה?״ אמה שאלה את לואי בחיוך.
״היא בסדר״ לואי ענה והיה נראה כאילו העיניים שלו נצצו. הוא באמת אוהב את אחותי. בהתחלה חשבתי שזה יהיה מוזר אבל האמת שעכשיו זה בכלל לא מוזר, זה כבר הפך לרגיל.
״אתה באמת אוהב אותה״ אמה קבעה בחיוך.
״זה נכון״ לואי הנהנן בחיוך.
״אני שמח״ טפחתי על כתפו.
״הכל מסתדר בסוף...״ לואי מלמל בחיוך.
״אתם חושבים שבאמת נצליח?״ שאלתי.
״תפסיק כבר לדאוג, אתם תצליחו ואתם תכבשו את העולם״ אמה סירקה את הבלורית שלי בידיה.
״זה מלחיץ״ הודתי.
״תזהרו לשכוח ממני כשתהיו האנשים הכי מפורסמים בעולם״ אמה כיוונה אצבע מאשימה אליי ואל לואי.
״בחיים לא״ נחנקתי.
״מצטער לבשר לך, את תקועה איתנו לתמיד״ לואי חייך מבעד למראה של האוטו שלו ועצר ליד המבנה שבתוכו היה את המשרד של סיימון. הרכב של ליאם עצר ממש מאחורינו. יצאנו מהרכבים באותו זמן והתקדמנו למבנה, תוך כמה דקות כבר היינו במשרדו של סיימון.
״טוב, אז רציתי לעבור איתכם על החוקים״ סיימון התחיל ואפילו לא שם לב לאמה שישבה בכיסא לידי.
הוא חפר לנו שעה בערך ורק אז יצאנו מחדרו. בשיחה, הוא אמר לנו שאנחנו צריכים להוציא את השיר הראשון שלנו בספטמבר 2011. התחלנו לעבוד, ובכל הכוח.
מהרגע שיצאנו מהמשרד הזה- חיינו השתנו.
לטובה? לרעה? תגידו לי אתם.
-
השנה 2014. התאריך הוא 17 בנובמבר 2014. היום אנחנו מוציאים את האלבום הרביעי שלנו שנקרא "Four". אני מתרגש בטירוף כמו בכל פעם שאנחנו מוציאים אלבום.
למקרה שתהיתם, אני ואמה ביחד, אני מוכן למות בשבילה. וכמו שאמה חזתה, אנחנו הלהקה הכי מצליחה בעולם, ברצינות, אין בן אדם שלא מכיר אותנו.
ההתחלה שלנו בתור להקה התחילה אפילו לפני שהוצאנו את השיר הראשון שלנו, אנשים לא הפסיקו לדבר עלינו וקהילת המעריכים שלנו נהייתה עצומה.
השיר הראשון שהוצאנו נקרא "what makes you beautiful" ואני אוהב אותו.
עד כה שחררנו שלושה אלבומים מצליחים מאוד, היום אנחנו משחררים את האלבום הרביעי שלנו ואני מקווה שגם הוא יצליח. יצאנו לשני סיבובי הופעות ואנחנו אמורים לצאת לעוד אחד בקרוב.
אני והבנים החברים הכי טובים, אנחנו בלתי נפרדים.
אני בקרוב אהיה בן 22 וגם אמה, מטורף כמה מהר הזמן עובר כשנהנים...
נייל וליאם בני 21 וחצי, הארי עוד מעט בן 21 ולואי עוד מעט בן 23.
בכנות? אני חושב שאני הבן אדם הכי מאושר שחי על פני האדמה. יש לי הכל, אני לא צריך יותר כלום.
יש לי את המשפחה הכי טובה, את החברים הכי טובים, את המעריכים הכי טובים והכי חשוב- את אמה, את אהבת חיי, את הגורל שלי.
-
how fast the night changes...
תתכוננו כי כבר בפרק הבא יש נקודת מבט חדשה. תנחשו של מי (:
אגב, תודה על כל הקריאות. אתם מדהימים🥺💗

רק רוצה לציין שכתבתי את הפרק הזה תוך כדי שאחותי (שקוראת את הפאנפיק הזה) מאיימת עליי כי היא רוצה שאני אעלה היום פרק.
אז הנה, העלתי!

Destiny- Z.MWhere stories live. Discover now