Časť 11. - On A Title Page

261 10 0
                                    

"Maya!" ozvalo sa znova, teraz som však spolu s hlasom, ktorý ma volal zacítila, ako mnou niekto trasie, akoby sa ma niekto snažil prebrať. Otvorila som oči a predo mnou namiesto čiernoty bola Eya s ustráchaným výrazom na tvári. Práve som mala nočnú moru.

"E-Eya?" pretrela som si oči a na rukách som zacítila chladné slzy, od ktorých som mala oči.

"Konečne si hore. Vieš, ako som sa zľakla? Mala si nejakú nočnú moru." vzdychla si a ľahla si späť vedľa mňa.

"To nič, mávala som ich často jednu dobu..." otočila som sa smerom k nej a pokrčila som ramenami.

"O čom bola?"

"O mojom... O-Otcovi." vytiahla som zo seba.

"A-Aha... Asi o tom nechceš hovoriť, že?" vypytovala sa Eya, ale ja som sa snažila vyhnúť očnému kontaktu s ňou.

"Nie." odvetila som a Eya len chápavo prikývla.

Vedela o mojom otcovi. Vedela, že to bol ožran a nie veľmi dobrý človek. Mal nás rád, ale nie tak, ako mal rád alkohol... Postupne začal byť viac a viac agresívny, začal na nás uplatňovať fyzické tresty. Nedalo by sa to úplne nazvať týraním ale nebolo to úplne normálne. Mama sa s ním rozviedla. Nechal nám dom a bez hocijakého odporu po rozvode odišiel. Neozval sa, prvé narodeniny a Vianoce po rozvode napísal, potom však už nie. Neviem, čo s ním je teraz a ak mám byť úprimná, nechýba mi nejako extra. Zvykla som si na to, že žijeme len s mamou... Leo by možno potreboval mužskú ruku pri jeho výchove ale na otca sa veľmi nepamätá, keďže bol ešte malý, keď sa rodičia rozviedli.

Z premýšľania nad minulosťou ma vytrhla Eya, ktorá prechádzala cezo mňa, aby sa mohla dostať von z postele. Ponáhľala sa niekam.

"Čo sa deje, Eya?" spýtala som sa a pomaly som sa pobrala za ňou. Mierila do kúpeľne vedľa mojej izby.

"Eya?" zvolala som, keď sa naklonila nad záchod, aby sa mohla vyvracať. Pribehla som k nej, aby som jej podržala vlasy.

"V pohode?" spýtala som sa, keď sa odklonila a sadla si vedľa záchoda. Sadla som si vedľa nej.

"V pohode. Opica, veď vieš."

"Hej." zasmiala som sa, keď som si spomenula na môj prvý raz, keď som sa opila. Bol to riadny trapas...

Spolu sme si dali raňajky a Eya sa potom pobrala domov. Medzi tým volal Aiden a volal Eyu niekam von, takže preto sa musela ponáhľať. Onedlho po tom, ako Eya odišla prišla domov mama celá vysmiata. Bola som rada, že ju takto vidím, pretože takúto žiaru v očiach som pri nej videla už veľmi dávno. Poobede zobrala Lea do Aquaparku a ja som ostala sama doma. Nevedela som, čo robiť, tak som si opäť zapla seriál a pri ňou som trávila čas do večera. Tak nejak som strávila celý môj víkend - doma pri seriáli. Niekomu sa to môže zdať ako strata času, mne to však tak nepríde. Potrebovala som sa zrelaxovať a zabudnúť na veci a ľudí okolo mňa, no a seriál mi k tomu vedel dopomôcť.

Nastal prvý deň školy v tomto týždni - pondelok. Opäť ma z postele vytiahol budík nastavený na skorú rannú hodinu. Po ceste do kúpeľne som si ako vždy na nohy natiahla ponožky a z mojich úst vyšiel unavený vzdych. Dnes sa mi naozaj nechcelo vstávať ale musela som.

V kúpeľni som vykonala rannú hygienu a namaľovala som sa tak, ako každý deň. Hneď ako som dokončila moje procedúry v kúpeľni som sa pobrala do šatníka, v ktorom som si vybrala outfit na dnešný deň. Pre dnešok vyhrala krátka čierno-biela kockovaná sukňa so sivým oversize tričkom, ktoré som si do nej zastrčila. Aby mi náhodou nebola zima som si do ruky zobrala sako farbami aj vzorom ladiace k sukni. Všetko som to doladila bielymi teniskami a zlatým náhrdelníkom, a bola som nachystaná.

Like A Rose (Sk)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon