2.4

14.1K 762 36
                                    

Sandalyede oturmuş, İlkim'in saçımı yapmasını bekliyordum. Ne kadar saçıma bir şey yapmak istemesem de İlkim en azından bir maşa yapmamız gerektiğini söylemiş ve beni sandalyeye oturtarak saçıma büyük, doğal dalgalar yapmaya başlamıştı.

"İşte bitti! Çok güzel oldu kız, ben yaptım sonuçta." diyerek maşayı elinden bırakarak bana bakmaya başlamıştı.

"Böyle bir güzellik nasıl terk edilir aklım almıyor. Neyse, hemen şimdi çıkmazsak geç kalacağız aşko."

İlkim, Oğuz'un da onunla gelmesini istediğinden ve Oğuz'un da bu teklifi reddetmediğinden bizi Oğuz almaya gelmişti.

İlkim büyük bir neşeyle ön koltuğa binerken ben de arka koltuğa geçmiştim. Açıkçası Emre'yi görmeyince biraz rahatlamıştım ama bu rahatlama sadece salona gidene kadar sürdü. İlkim, Emre'yi de davet etmiş ve onu benim davet ettiğimi söylemişti.

Geçen sefer biraz kaba davrandığım bu sefer mecbur kibar olmak zorundaydım. Ne kadar istemesem de...

İstemeye istemeye Emre'nin koluna girmiş ve salondan içeri girmiştik. Neredeyse herkes çoktan gelmişti. Rastgele bir yere geçip partinin başlamasını beklemeye başlamıştık. Ben ise dikkatle etrafa bakıp birini arıyordum.

Gözlerim onu bulduğunda onun da bana baktığını fark etmiştim. Yanında biri yoktu, yalnız gelmiş olmalıydı ama ya yanındaki kız? O neredeydi?

Bakışlarını benden çektiği hâlde nen ona bakmaya devam ediyordum. O takımın içinde gerçekten çok yakışıklı duruyordu. Saçlarını bilerek dağınık bırakmış olmalıydı, hiçbir zaman aşırı düzenli saç sevmemişti.

İlkim'in beni dürtmesiyle kafamı ona çevirdim. Bana uyarırcasına bakıyordu, başımla onu onaylayıp telefonumla ilgilenmeye başladım.

~~~~

Geldim, gidiyorum bb. Gelirim yine de arada qpjdğqjsğqs

Söyle | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin