Aniden sıkıca bana sarılmasıyla ben de ona sarılmıştım. Onca ayrı kaldığımız aydan sonra birbirimizi çok özlemiştik ama neden ayrı kaldığımızı bile hâlâ bilmiyordum.
Bunu öğrenmeliydim.
"Madem özledin neden bizim ayrı kalmamıza neden oldun Alkın?" diye sorduğumda bir şey demeyip bana daha sıkı sarılmıştı.
"Kendime kızgınım." diye geri çekilmeden mırıldandı. "Ve bu kendime olan kızgınlığım asla geçmeyecek. Bu yüzden yeniden bir araya gelemeyiz."
"Ama neden Alkım? Söyle, sana yardım ederim."
"Olmaz." diye geveledi ve geri çekildi. "Özür dilerim." diyerek ayağa kalktı ve son bir kez daha bana bakarak yanımdan uzaklaşmaya başlamıştı. Hızlıca kalkıp önüne geçtim ve onu durdurdum.
"Sen bir şey söylemeden gitmene izin vermeyeceğim." dediğimde burukça gülümsedi.
"O zaman sadece bir soru. İstediğime de cevap vermeme hakkım var."
"Neden bırakıp gittin? Beni, bizi..."
"Bunu cevaplamak istemiyorum."
"Ben cevaplamanı istiyorum."
"Ama benim isteklerim benim için daha önemli." diyerek birden az önceki halinden eser kalmamıştı. Sanki bir anda benden nefret etmeye başlamış gibiydi.
"O zaman hayatımı yaşamama izin ver ve benim hayatıma karışma. Benim hayatım senin saçma hareketlerinden daha önemli çünkü." dediğimde birden şaşırmıştı. Benden böyle sert bir çıkış beklemediği belliydi.
Ama umrumda bile değildi.
"Madem artık beraber olamayız, o zaman benim hayatıma karışmaya da hakkın yok. Neden bahsettiğimi anlamazsın diye söylüyorum, Emre'yi dövmenden bahsediyorum. Beni üzeceğini söylemiş olabilir ama beni asla senin kadar üzemez Alkın."
"Ben... özür dilerim." diye mırıldandı.
"Özür dilemen hiçbir şeyi değiştirmeyecek. Başından beri sana hiç güvenmemeliydim, sen bir kere bile beni sevdiğini söylememiş ve hep söylemekten kaçınmışken ben hep hareketlerinden beni sevdiğini düşünmüştüm. Çünkü davranışlar benim için sözlerden daha anlamlıydı ama yanılmışım. Sen sadece çok iyi bir oyuncusun Alkın."
Tam gitmek için arkamı döndüğüm sırada bileğimden tutup beni durdurdu. Hâlâ ona sırtım dönüktü, yüzüne bakmak istemiyordum, buna cesaretim yoktu ama tam o sırada bir şey mırıldandı.
"Seni seviyorum Mısra. Artık bana inanmanı sağlayamasam da, inanmanı isterdim."
~~~~
Bir sonraki bölüm gerçekleri öğreniyorsunuz bu yüzden bu bölüme bolca yorum isteme hakkım var bence. Bence de var eheheh
Ama bugün başka bölüm yok, bunu da atmayacaktım da neyse.
Bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söyle | Texting
Kısa HikayeBn: Söyle Bn: Nedir seni değiştiren? Bn: Sen böyle biri değildin Alkın Bn: Kim o kalbini taşa çeviren kişi? Bn: Söyle