"Sen benden ayrıldıktan sonra hergün düşündüm Alkım, ne hata yaptım da beni terk ettin diye. Hergün dikkatle seni inceledim Alkım. Günden güne çöküyordun, depresif bir hâl almıştın iyice. Seni mutlu gördüğüm günlerde ise yanında hep o kız vardı. Bir yandan ne kadar sevinip aynı zamanda da üzüldüğümü anlayamazsın Alkım." dedikten sonra yutkunup devam ettim.
"Sonunda depresif hâllerinden çıkmıştın ve mutluydun ama bu mutluluk başkası sayesindeydi. Sen başka bir kız sayesinde mutluydun. Bana baktığında ise hep nefretle bakıyordun sen. Sana ne yaptım ben Alkın? Neden bu nefretin? Şimdilerde ise yaptıklarınla söylediklerin birbirini tutmuyor Alkın. Söyle, neden böyle olduk biz?"
"Ben senden nefret edemem Mısra." diye mırıldandı sadece. "O bakışlarımdaki nefret kendimeydi. Kendimden her an daha da nefret ettim ben."
"Kendine olan nefretin neden bana bakınca aklına geliyordu öyleyse?"
Bir şey demedi, ikimiz de sadece sustuk. Ta ki Alkın konuşana kadar.
"O kız benim hiçbir şeyim değil. Sevgilim sanma diye diyorum." diye mırıldandı sadece.
"Onu seviyormuşsun. Gelip bana bir şeyler saçmaladı. Zaten o günden sonra sizi hep beraber gördüm. Harbi, beraber elbise alıyordunuz. Nerede o?"
"Ne?" diye sinirle soluduğunda neye bu kadar sinirlendiğini anlayamamıştım. Yanlış bir şey demiştim de bana mı sinirlenmişti?
"Bu kız kendini ne sanıyor böyle." diye mırıldanıp dudağını ısırdığı anda dudağı tekrar kanamaya başlamıştı.
"Alkım." dediğimde sakinleşmeye çalışırcasına derin derin nefes alıp vermişti. Bu sefer onu dinlemeyip peçeteyle kanı temizlemeye başladığımda ona doğru yakınlaşmam gerekmişti.
"Canın acıyor mu?" diye sorduğumda acıyla gözlerini kapamıştı.
"Acımıyor." derken gülümsemişti.
"Yalan söylemeyi hiç beceremiyorsun. Acıdığı çok belli."
"Başkası yapsa acır, sen yapınca acımıyor." dediğinde peçeteyi biraz daha sert bastırmıştı ve ağzından küçük bir "ah" sesi çıkmıştı.
"Neydi bu? Artık kendinin de benim için başkası olduğunu falan mı kanıtlamaya çalışıyorsun?" dediğinde gülüp peçeteyi bir kenara bırakmıştım.
"Ege seni çok özledi."
"Sen özlemedin mi?"
"Özledim... çok."
~~~~
Böyle yola gelirsin işte Alkın qpsjqğsjqd
Neyse, gidem de sizin yorumlarınızı okuyam qpsjqğsjqğs bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söyle | Texting
Short StoryBn: Söyle Bn: Nedir seni değiştiren? Bn: Sen böyle biri değildin Alkın Bn: Kim o kalbini taşa çeviren kişi? Bn: Söyle