2.3

14K 835 203
                                    

İlkim: Acilen benimle dışarı gelmen lazım

İlkim: Çok acil

Mısra: Ne oldu?

İlkim: Ayakkabılarımı teyzemde unutmuşum salak gibi

İlkim: Teyzem diyor gel al almazsan kızıma vereceğim

İlkim: Ben o ayakkabılara servet yatırdım bildiğin

İlkim: Kuzenime yâr etmem

İlkim: Yalnız gitmek istemediğimden sen de benimle geliyorsun

Mısra: Tamam

Mısra: Hazırlanıp evden çıkıyorum, buluşuruz bir yerde

İlkim: ÇABUK OL

~~~

İlkim'e cevap vermeden elime geçen bir tişörtü üzerime geçirip altıma da mom jean giymiştim. Aynanın önüne geçip nasıl durduğuna baktığım sırada dikkatimi bir şey çekmişti.

Bu Alkın'ın tişörtüydü...

Annesi beni severdi, sürekli de oblara gidip gelirdim ve arada böyle tişört ve sweatshirtlerini alıyordum.

Bunu aldığımı dahi unutmuştum...

Burukça gülümseyip telefonumu aldım ve hızlıca evden çıktım. İlkim de bizim evin karşısında bekliyordu.

"Ne zamandır erkek tişörtü satın alıyorsun?" diye sordu üstüm bakıp.

"Almıyorum, Alkın'ın bu." dedikten sonra bir şey demesine izin vermeden kolunda çekiştirmiştim. Yoksa tişörtü çıkarmam için bana baskı uygulardı, onu tanıyordum.

Olabildiğince hızlı İlkim'in teyzesinin evine gitmiş ve ayakkabıları ondan almıştık. İlkim hemen kutusuna sarılıp beni de peşinden sürükleyerek binadan hemen ayrılmıştı.

"Bir an sizin için çok korktum bebeklerim." diyerek ayakkabı kutusuna daha sıkı sarıldı.

"İlkim, senin teyzen Alkınlarla komşu mu?"

"Evet, bilmiyor muydun? Seni neden çağırdım sanıyorsun salak, biricik aşkını falan görürsün de biraz mutlu olursun belki dedim ama etrafta gözükmüyor."

"Hayır, şu an tam karşımızda da ondan diyorum." dediğimde sokağın başındaki Alkın'a bakmıştı.

Alkın da bana bakarken bakışlarını yavaşça tişörtüme indirdiğinde yüzünde buruk bir gülümseme oluşmuş ve anında o gülümseme yok olmuştu.

O hızlıca evinde girerken ben hâlâ arkasından bakıyordum.

Tişörtünü giydiğim için gülümsemişti...

~~~

Alkın bipolar galiba pwjsğqks0wks

Neyse, dediğim ve sizin de istediğiniz gibi bugün ikinci bölümü atıyorum. Hadi siz de bi güzellik yapıp bol bol yorum yapın. Mutlu oluyorum okudukça wğsjwğjdsğ

Bb

Söyle | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin