3.6

12.3K 648 65
                                    

~~

"Bavulunu hazırlamana yardım etmemi ister misin?"

Alkın'ın yatağında oturmuştum ve o dolabına bakarken ben de onu izliyordum. Yarın üniversite okuyacağı şehre gidiyordu ve muhtemelen uzun bir süre görüşemeyecektik. Bu yüzden şu aralar sürekli beraberdik.

Bu pek bir işe yaramayacaktı ama neyse...

"Yardımın dokunabilir sanırım. Bütün kıyafetlerimi bir anda götüremem ama götüreceğim kıyafetlerin de işime yarar olması gerekiyor. Diğerlerini de ara ara geldiğimde oraya götürürüm."

"Sen bavulu getir." diyerek yataktan kalkıp dolabından gerekli olan şeyleri çıkarıp yatağın üzerine attım. Eğer beğenmediği şeyler olursa onların yerine başka bir şey koyardık.

"Mısra, iyi misin?" dediğini duyunca başımla onu onaylayıp kıyafetlere bakmaya devam ettim.

"Öyle olsun bakalım." dediğinde ona baktım, kıyafetleri katlayıp bavuluna koymaya başlamıştı ama ara ara yine de bana bakıyordu.

Ona gülümseyip dolabın kapağını kapattım ve ona katlamasında yardımcı olmaya başladım.

"Mısra, kendini üzmeyi bırakmayacak mısın? Sadece kendini değil, beni de çok üzüyorsun." diyerek ellerini yanaklarıma koyup ona bakmamı sağlamıştı.

Çarpık bir şekilde gülümseyince aklına bir şey geldiğini fark etmiştim-ki haklıydım.

"Bu gece burada kalsana, beraber uyuruz."

"Yok, olmaz."

"Neden?"

"Eve gidip biraz daha ağlamam lazım." diye dalga geçtiğimde gülmüştü ama doğruyu söylediğimi biliyordu.

"Burada kalıyorsun, konu kapanmıştır." diyerek dudağıma küçük bir öpücük kondurup geri çekildi ve valizini kapatıp odasının bir köşesine koydu ve dolabında kalan kıyafetlerden bana bir eşofman altı ve hoodie vermişti.

"Bunlarla daha rahat edersin." diyerek bana verdiğinde eve gitmek için itiraz etsem de bir faydasının olmadığını anlamıştım.

"İyi, odadan çık o zaman. Giyineyim." dediğim gibi odadan çıkıp kapının arkasında benim giyinmemi beklemişti.

Tekrar odaya girdiğinde ise dikkatle üzerimdekilere baktı.

"Allah'ım, bu güzel kız benim sevgilim mi şimdi?" diyerek yanağımda öpüp yatağa oturmuştu.

"Umarım bunu oraya gidince de hatırlarsın da başka kızlara bakmaya cüret etmezsin."

"Bak hemen nasıl da üzüntüsü geçti. İlla kıskandırmam mı lazım üzülmemen için?"

"Üzülmüyorum ben!" diye sinirle çıkıştığımda gülüp sırtını yatakla birleştirmişti. Ayakları ise yataktan aşağı sarkıyordu.

Daha fazla ayakta kalmanın anlamsız olduğunu fark edince ben de kendimi Alkın'ın yanına bırakmıştım. İkimizi de tavana bakıyorduk.

En azından ben öyle sanıyordum.

Başımı Alkın'a çevirdiğimde yüzünde belli belirsiz bir gülümseme ile bana baktığını fark etmiştim.

"Ne o? Aşık mı oldun?" diye dalga geçip güldüğümde yatakta doğrulmuş ve gülmüştü.

"Bunu yeni mi anladın?" diyerek yataktan kalktı ve benim de kalkmamı işaret etti. Söylenerek kalkıp kenarda beklemeye başladığımda yatağı açmıştı.

Çok hamarat maşallah.

Bir şey demesini beklemeden sırtımı ona dönecek şekilde yatağa yattığımda belimde Alkın'ın kollarını hissetmiştim.

Sıkı bir şekilde bana sarılıp beni kendine çektiğinde ona doğru dönmüştüm. Onun da planı buydu zaten.

Sabaha kadar, birbirimize sarılarak uyumuştuk...

~~~~

Bundan sonra hergün bölüm atamam muhtemelen. İki veya üç günde bir bölüm gelir haberinize.

Neyse, bb

Söyle | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin