Pov Κωνσταντίνας
Κ - ααααα Ορέστη βρες την αλλιώς δεν κατεβαίνω από την καρέκλα.
Ο - Κωνσταντίνα σταματά να φωνάζεις γιατί θα φύγουμε και θα μείνετε παρέα με την κατσαριδουλα
Β - έλα ρε παιδιά σκοτώστε την αμάν
Και τώρα θα αναρωτιέστε γιατί φωνάζουμε. Είναι 11 η ώρα το πρωί και μια κατσαρίδα κυκλοφορεί μέσα στο σπίτι και τα καμάρια μας Ο Σωτήρης με τον Ορέστη προσπαθούν να την σκοτώσουν και εγώ με την Βαλερια ήμαστε πάνω στις καρέκλες τέλειο εεε??Σ - να την σκότωσα τι φωνάζετε? Άντε κατεβείτε από τις καρέκλες.
Β - πέτα την κατευθείαν στον κάδο ούτε να την δω δεν θέλω.
Κ - σίγουρα δεν υπάρχει άλλη?
Ο - υπάρχει άλλη μια η οποία θα έρθει στον ύπνο σου θα μπει στο αυτί σου και θα γεννήσει.
Κ - ιουυυ ρε Ορέστη σκασεεε
Ο - εεε τι να σου πω ρε αγάπη μου κάνετε λες και ήρθε η καταστροφή του κόσμου μια κατσαριδουλα ήταν πάει τώρα.
Β - άρα κατεβαίνουμε
Σ - Ναι είπαμε.
Κατεβαίνουμε από τις καρέκλες και καθόμαστε στους καναπέδες εγώ με τον Ορέστη στον ένα και η βαλερια με τον Σωτήρη στον άλλον.
Β - για πείτε τι θα κάνουμε σήμερα?
Ο - εγώ λέω σήμερα να κάτσουμε σπίτι να παίξουμε κανένα ματσάκι τι λες Σωτήρη?
Σ - μπράβο ρε φίλε μέσα στο μυαλό μου είσαι.
Κ - τι λέτε εσείς καλέ? Δεν υπάρχει περίπτωση θα βγούμε έξω δεν ήρθαμε Αράχωβα για να μείνουμε μέσα
Β - καλά σας λέει.
Σ - ωραία κυρίες έξυπνες τι θέλετε να κάνουμε?
Κ - εγώ λέω να πάμε σε κανένα χωριό εδώ κοντά.
Ο - έχει περίπου 20 λεπτά από εδώ ένα νομίζω Αγοριανη λεγεται . Θελετε να παμε εκει ?
Σ - Ναι είναι ωραία πάμε άμα θέλετε.
Κ - τελειαα.
Β - τι ώρα θα φύγουμε?
Ο - πόση ώρα θέλετε εσείς να ετοιμαστείτε?
Κ - καμία ώρα
Σ - ωραία κατά τις 1 να έχουμε ξεκινήσει αν είναι.
Β -τέλεια. Κωνσταντίνα πάμε να ετοιμαστούμε.
Με πιάνει από το χέρι και ανεβαίνουμε στο δωμάτιο τους βαφομαστε ελαφρά εγώ αφήνω τα μαλλιά μου στο φυσικό τους και η Βαλερια τα ισιώνει. Μετά διαλέγουμε ρούχα εγώ έβαλα αυτά ⬇️
YOU ARE READING
Ότι ονειρευόμουν...
Teen FictionΧτυπάω την πόρτα ξανά χτυπάω αλλά απάντηση δεν παίρνω πάω να φύγω αλλά ανοίγει η πόρτα από το μπάνιο και βλέπω τον Ορέστη με μόνο μια φόρμα και από πάνω τίποτα το μάτι μου πάει κατευθείαν στους κοιλιακούς του Ο-με ήθελες κάτι? Κ-εεεεε Όχι οχι εντάξε...