0.8

886 59 39
                                    

Dolly Parton - Jolene ft. Pentatonix

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

Tak. Tak. Tak.

Danbi gözüne vuran güneş ışığı ile uyandı. Bu tarz sahnelerde bir filmde olsalardı muhtemelen çok estetik görünen bir tablo çıkardı ortaya: Başrol kahramanımız bu ışıkla birlikte, asla bozulmamış olan saçları ile kalkar ve güzelce esnerdi. Ama Danbi olunca kız, yüzünü buruşturarak kafasını yastığa gömmeyi tercih etti. Saat kaçtı? Güneş daha yeni mi doğuyordu? Danbi neden bu kadar erken uyanmıştı.

Tak. Tak. Tak.

Gözlerini daha yeni, zar zor açan Danbi duyduğu sese kulak vermeye çalıştı. Nereden geliyordu bu ses? Ve neden bu kadar rahatsız ediciydi? Yoksa onu güzel uykusundan uyandıran da bu sinir bozucu ses miydi?

Yatakta doğrularak sesin geldiği yöne doğru kulak kabarttı. İşte, ses kapıdan geliyordu! Birinin gelmiş olabileceğini düşündü ama biri gelse bu kadar ritmik ve yavaş kapı çalmazdı herhalde. Böyle düşünmek onu biraz korkuttu. Kapı çalıyor, ritmik, yavaşça, sanki bir şeyi bekler gibi... avını bekler gibi...

Kız saniyeler içinde binbir korku senaryosu kurdu aklında. Şimdi kapıyı açınca karşısına simsiyah ve yüzü olmayan bir yaratık çıksa? Ya da bembeyaz ve kanla ağzı çizili bir şekilde gülümseyen kefenli bir şey? Belki de Slenderman* gelmiştir ve bu seneki hedefi Danbi'dir? Ama yok hayır, öyle olsa önce birkaç not bularak ormanda kaybolması falan gerekir.

"DANBI AĞAÇ OLDUM UYANMADIN MI HALA YA?"

Ses. Ama bu ses?

"Ya bıraksana kızı belki gelmek istemiyor? Belki uyuyacak? Sabah yürüyüşüne herkesin katılması zorunlu değil ki isteyen uyuyabilir."

Jimin ve Taehyung!

Danbi yataktan fırlayarak -az daha düşüyordu- kapıyı açtı. Kapının önünde ise dikilmiş iki afet- yani arkadaşları duruyordu. Danbi; Taehyung hafif uzun saçları, üstündeki beyaz tişört ve kot pantolonuyla sabah sabah neden bu kadar yakışıklı diye düşünürken gözünü Jimin'e çevirince neden bu kadar tatlı ve pofuduk bu çocuk? diye düşüncesini devam ettirdi. 

Ha bir de, bir daha yatmadan önce creepypasta** okumaması gerektiğinde kadar kıldı. Yoksa kapıyı çalan arkadaşlarını yaratık falan sanıyordu.

"Ne oldu çocuklar? Ve neden düzgünce çalmak yerine dakikalardır yavaş yavaş çalıyorsunuz?"

"Kork diye."

Danbi nE? dercesine Taehyung'a bakarken Jimin Taehyung'un koluna vurdu, "Offf saçmalama Tae. Biz seni çok rahatsız etmeden hafifçe uyandırmak istemiştik de o yüzden."

"Sağ olun... Yürüyüş falan vardı dimi ya? Durun hazırlanıp geleyim hemen bekleyin."

"Evet bence de hazırlan, saçın çalı süpürgesi gibi ve üstünde donut desenli pijama var. Gerçi baya sevdim bana da alsana ya ondan." diye güldü Taehyung. Danbi ve Jimin de ona eşlik etti.

"Aa kıza bak be, hiç utanmadı bile. Rezil görünüyorsun be rezil." dedi Jimin.

"Sizden utansam kapıyı açmazdım koçum. Hadi eyvallah." diyerek yüzlerine kapattı kapıyı. Ardından hemen açarak "Gitmeyin sakın, geliyorum ben." diye ekledi.

~

Pek çok kişi doğada yürümek yerine uyumayı seçmişti. Bu yüzden yürüyenler olarak sadece Danbi, Jungkook, Jimin, Taehyung, Seokjin Hoca, Hoseok, Haneul ve Hyesu ve üst sınıflardan adını bilmediği iki kız ile bir oğlan vardı. Haneul ile birlikte takılan tayfadan birkaç kişiydi işte.

all those little things || jjk {✓}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin