AJR - Drama
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Danbi uyandığında kendini fazlasıyla yorgun hissediyordu. Oysaki gece çok da geç yatmamıştı. Ama sanırsa üstündeki stres ve baskı yüzünden uykular ona yetmiyordu. Okuduğu bölümün zorluğu, kendi içinde yaşadığı çatışmalar ve ailesinin her gün ettiği kavgalar onu çok yoruyordu. Annesiyle babasını severdi, onlar ne kadar birbirini sevmese de.
Ailesinin yaşadığı duruma fazlasıyla canını sıkardı Danbi. Kimseye de bahsetmeyi sevmezdi, bahsederse her dediği ona ileride yüzüne çarpılacak biçimde geri dönecek gibi hissederdi. Jungkook'a bile sadece bir kere kısaca birkaç şey demişti sonra da konuyu kapatmıştı. Jungkook ise sağ olsun, üstüne gitmemişti. Kız da onun üstüne gitmezdi zaten, kendisine yapılınca hoşuna gitmeyen bir şeyi başkasına yapması hoş olmazdı.
Yatağından kalkarak banyoya doğru ilerledi. Kapının altından gelen ışık hüzmesi, abisi Namjoon'un ondan önce davrandığının belirtisiydi.
"Namjooooon! Hızlı ol biraz." diye kapıyı yumrukladı kız. Aldığı cevap ise "Bekle biraz be patlama! Harika mor saçlarıma bakmaktan kendimi alamıyorum." oldu. Namjoon ne kadar kıza sinirlenip kızsa da saçları çok hoşuna gitmişti. Hatta sonradan alarmı ve telefon tarihini değiştirdiği için de özür olarak Danbi'ye en sevdiği şey olan çilekli süt ve vişneli brownieden almıştı.
"Ayrıca abi diyeceksin bana. Abi!"
"He abi çok abi baya abisin ya cidden. Bir yaş var aramızda be bir."
"Sonuç olarak bu zalım dünyayı senden önce gördüm ve deneyimledim. Tecrübe konuşuyor karşında, en azından saygı duy terrrbiyesiz velet seni."
Danbi ne kadar abisinin görmeyeceğini bilse de göz devirdi. "Tuvaletten gelmiş konuşuyor bana ya. Çık çık karşıma çık öyle konuşalım yiyorsa, hadi. Hadi!"
Namjoon bir hışımla kapıyı açınca Danbi hızlı bir biçimde içeriye girerek kapıyı kilitledi.
Namjoon'u gaza getirerek banyoyu kapma görevi: başarılı✓
"Sen var ya sen... küçük cadı."
•••••
j.jkook:
pişt
slm cnm bn amcnm
danbi:
slm bebek bn kelebekj.jkook:
hayat nası gidiyo danbicim yadanbi:
Hayat gitmiyo jungkookcum yaj.jkook:
:(((
Sen böyle deme ya
Ben senin böyle demeni istemiyorum
Sen hep mutlu olsan böyledanbi:
abjdhdhwkdkwjdkska
ceykey beni ciddiye almadın dimi?
İki kamyoncu sözü söyleyip depresif takılarak edebiyat parçalayan ergen 1 kız moduna girecektim
Bütün sırrı bozdun ya
j.jkook:
Yo hayır banane
Sen üzgün olmanın şakasını da yapamazsın
Kabul etmiyorumdanbi:
Arada öyle bi saçmalıyorsun ki ne desem bilemiyorum jungkook
Takıl sen öyle kafana göre yaj.jkook:
Danbi
(Görüldü)
Danbicim
(Görüldü)
Ya sen alındın mı
(Görüldü)
DANBİİİİEEEEĞĞG
BİDANEMMM
HEEEYYY
(Görüldü)danbi:
Sen ne kel bi çocuk oldun ya
Bi cocopops yedirmedin aw
Sal beni yemek yiyom
Sonra gel hazırlan sen de iki saate dersimiz varj.jkook:
tmdanbi:
ok
Bbj.jkook
Allah da bizi kahretmesin cidden yazdık mı biz böyle
Poff
Neyse bb cnm•••••
"Saat üç yönünde, bak bak ayağa kalktı şimdi. "
"Hangi üç yönü?"
"Kaç üç yönü var Danbi?"
"Ya ne bileyim ben gelmişsin burada filmden fırlama laflarla konuşuyorsun. Hayatımda üç yönüne baktım mı diye sorsana sen önce. "
Jungkook kızın kafasını tutarak sağa doğru döndürdü. "Ha sen Haneul'ı diyorsun. E onun drama queen olduğunu bilmeyen kaldı mı sanki?" dedi Danbi, Jungkook'un bahsettiği kızı görünce.
"Ne yaptı bana demiştin?" diye sordu kız.
"Bak bana yapmadı. Yani bana yaptı ama yapmadı. Biz oturuyorduk kantinde sınıftaki kalabalık grupla. Kız birden sadece sevgilisinden bahsetmeye başladı. Ama 5 kelimesinden 8i sevgilisi ya yok böyle bir şey. Bir de anlatırken oyuncu gibi havalara giriyor bir görsen, dedim yeter ya yeter. Sanki film çekiyoruz da o da başrol gibi davranıyor. "
"Yuh Jungkook bir de kadınlara dedikoducu derler."
Danbi bunu dedikten sonea Haneul'ı süzdü. Gerçekten de tam Jungkook'un dediği gibi bir kızdı o. Danbi gereksiz dramadan nefret ederdi. Küçük şeyleri büyütüp, bunları abartılı bir tepkiyle ortalığa sunan insanlardan hiç haz etmiyordu.
"Neyse Danbi, eve gideyim ben." dedi Jungkook birden gözlerini baktığı yerden çekerek.
"Ne? Nasıl yani? Yemek yemeyecek miyiz?"
"İştahım kaçtı ya benim. Sen takıl Jiminlerle falan. Ben de dinleneyim biraz eve gidip bari."
Ve arkasını dönüp yürümeye başladı. Danbi, Jungkook'un bu ani değişimine ve gidişine anlam veremedi ve doğrusu biraz da kırıldı. Ama çok düşünmek istemedi ve sevdiği arkadaşlarından olan Jimin ile Taehyung'un yanına yürümeye başladı. Çünkü yanında aklını dağıtacak biri olmazsa Danbi düşünürdü. Çok düşünürdü. Ve bu düşünceler paranoyak bir biçimde olmamış şeylere dönüşerek onu üzerdi. Şimdi bir başlasa "Sorun neydi ki? Benden mi rahatsız oldu? Yanlış bir cevap mı verdim?" diye saatler süren bir tartışmaya girebilirdi kendiyle. En sevmediği şeydi bu kendinde, özgüven eksikliğinden kaynaklanan her olayda kendini sorumlu görme hissiyatı.
Danbi, Jimin ile Taehyung'un yanına gittiğinde gülümseyerek bir küçük bisküvi uzattı Jimin ona. Danbi gülümseyerek teşekkür etti ve nazikçe reddetti bisküviyi. Telefonuna gelen mesaj sesini görmezden gelerek çocuklarla sohbete daldı.
••••••
j.jkook:
Danbi
Ben özür dilerim
Birden gitmemeliydim
Kötü mü hissettirdim sana?
(16.47)j.jkook:
Off
Danbi iyisin değil mi?
Aklım sende kaldı
İyi ol lütfen
Eğer üzdüysem seni özür dilerim
(18.03)j.jkook:
Ben bir davarım.danbi:
ya jungkook hsjdhcjhskwhdksja
İyiyim, merak etme
Teşekkürler böyle yazdığın için ayrıca
Ama sana ne oldu?
Seni tanıyorsam iyi olmadığına eminim
Anlatmak istersen dinlerim,
zorunda değilsin tabii
Ama anlatırsan rahatlayacağını unutmaj.jkook:
Ah be Danbi'm
Sorun yok
Boşver sen
Sen iyi ol yeterdanbi:
peki
Sen öyle diyorsan...•••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
all those little things || jjk {✓}
Teen Fictiondanbi: JEON JUNGKOOK HEMEN BURAYA GELİYORSUN VE BANA BİR AÇIKLAMA YAPIYORSUN JUNGKOOK JEON JUNGKOOOOOOK! j.jkook: açıklama mı? ne açıklaması danbi? senin hakkında tüm o küçük şeyleri seviyorum, her küçük detaya da hayranım evet. j.jkook: ŞİMDİ ÇABUK...